“We hebben elkaar gemist we brengen het de volgende werkdag naar een pakketpunt”
IK BEN GEWOON THUIS ROT OP
Edit: de volgende werkdag is gewoon pas dinsdag echt schiet mij maar lek
“We hebben elkaar gemist we brengen het de volgende werkdag naar een pakketpunt”
IK BEN GEWOON THUIS ROT OP
Edit: de volgende werkdag is gewoon pas dinsdag echt schiet mij maar lek
Mijn pakket is door DHL verkeerd gesorteerd en staat nu al 6 dagen op die status. Ik had expres dure DHL gekozen omdat ik snel nodig had. Echt irritant dit.
Vervelend, hopelijk komt hij toch snel.
Je hebt waatrschijnlijk wel recht op geld terug, moet je even bij dce actue voorwaarden kijken
Ik krijg morgen een pakketje van de Karwei, maar deze tijden!?? Doe normaaaaal
Uw bezorging is gepland op 18-06-2026 tussen 06:24 en 10:29 uur.
06:24???
Een pakketje voor 8.00 moet toch illegaal zijn
Ik had 4 producten bij lookfantastic besteld waarvan er 2 niet in het doosje zaten toen het werd bezorgd. Echt dure dingen ook. Heb het meteen gemeld bij de webshop maar die zegt nu dat op hun cctv staat dat alles is ingepakt in het magazijn. Dus waarschijnlijk is het dan gejat tijdens het verzenden. Vervolgens hebben ze mij beticht van liegen en hebben ze mijn account helemaal verwijderd inclusief alle correspondentie hierover. Echt wat een kutzooi en ik ben hoogzwanger dus kan dit er niet bij hebben nu maar ik weet gewoon niet meer wat ik kan doen nu. Gaat om ongeveer 120 euro ik kan vrees ik fluiten naar m’n geld ![]()
Gls is echt een onbereikbaar kut bedrijf. Heb bijna 2 uur in de wacht gestaan en ze nemen gewoon niet op. Op mail reageren ze ook niet. Ze hebben buiten openingstijden geprobeerd een pakketje bij een pakketpunt te bezorgen en vervolgens een mailtje gestuurd met een url om de locatie te wijzigen. Maar die werkt niet 🫠
Wat kut! Ik zou een uitgebreide nette maar boze review plaatsen op Trustpilot en Google, daar zijn bedrijven meestal wet vatbaar voor.
Check trustpilot review. Daar heeft iemand hetzelfde ervaren en gedreigd met juridische stappen. Overigens meer reviews die dit hebben meegemaakt.
Ik had een tijd terug iets besteld. Heb een pakketautomaat als vast punt. Nu was deze vol dus ging het ergens anders heen. Prima. Is woensdag bezorgd. Maar ik was werken de hele week( en het was maar van 10 tot 18 uur open en een half uur fietsen voor mij). Dus ik dacht ik haal t maandag, dan ben ik vrij. Is t punt deze week alleen maar donderdag en vrijdag open van 1 tot 18 uur? Dus heb geen enkele mogelijkheid om t op te halen( werk een uur met t ov van mijn huis dus ben altijd pas om half 7 thuis en kan ook niet eerder weg)
Zij zijn wetteljk verantwoordelijk voor verzending tot het product bij jou is. Dan kunnen ze wel met cctv komen, maar na het inpakken kan het alsnog buiten beeld eruit zijn gehaald dus dat toont niets aan. Als de post het steelt komt dat ook niet voor jouw risico. Dus dit is linksom or rechtsom hun probleem.
Heb je nu niets meer aan natuurlijk maar dit is de enige redem waarom ik alles wat duur is achteraf of met credit card betaal (of dus niet betaal eigenlijk als dit soort dingen gebeuren)
Ik heb ook echt veel gezeik gehad met een bestelling daar 2 jaar terug. Uiteindelijk met behulp van DHL kunnen regelen maar ging zoveel tijd, bellen etc overheen. Zij beweerden iets afgeleverd te hebben, maarja dat is een pakketpunt, zonder pincode oid kan ik niks. Uiteindelijk wel geld terug gehad, maar ging niet van harte. Er zal vast gefraudeerd worden hoor, maar er gaat daar ook genoeg mis heb jk het vermoeden.
Kun je bij de verzend-info kijken voor welk gewicht die gescand is?
Staat er nergens bij voor zover ik kan zien, hoezo?
Kun je kijken of het gewicht klopt toen het bij PostNL aankwam.
Stel jouw ontvangen pakketje met 2 producten weegt 1 kg, en ze hebben ook 1 kg gescand bij PostNL, dan heeft het er daar dus niet ingezeten. Woog het bij PostNL juist meer dan zat het er wel in en is het daarna verdwenen.
Hoe dan ook niet jouw probleem hoor, de webshop is verantwoordelijk totdat het bij jou is. Dus ook al zou PostNL het gejat hebben, dan is dat hun probleem. Maar zo kun je misschien meer zien. Toen ik bij een webshop werkte hebben we dit wel eens gebruikt als een klant zei dat ze meerdere items terug stuurde, maar er maar één bij ons aankwam.
Damn, ik ga hier zeker nooit meer wat bestellen.
Normaal buitelen bedrijven over elkaar heen om sorry te zeggen als je een foutief pakket hebt ontvangen. Soms krijg je zelfs een kortingscode als excuses. En dat is toch ook veel betere klantenbinding, v.s. dat ze nu €120 voor niks krijgen maar allemaal mensen die dit lezen daar nooit meer iets gaan bestellen?
Wow ik bestel al jaren bij hun en nog nooit dit probleem gehad.wel eenmaal dat het pakket verloren was geraakt en heb toen direct een nieuwe opgestuurd gekregen en uiteindelijk kwam ook het eerste pakket aan. Verder wel eens met iedereen hierboven. Jij bent niet verantwoordelijk voor een goede aflevering. Heb je rechtsbijstand?
Rechtsbijstand heb ik wel, maar het extra pakket voor consumenten niet. Dus daar heb ik niks aan helaas. Ga inderdaad maar een negatieve review achterlaten op trustpilote. Heb via Klarna betaald en die betaling is nu al een hele tijd gepauzeerd, maar dat is ook niet voor eeuwig, ben benieuwd wat Klarna nog voor mij kan betekenen uiteindelijk
Als het via Klarna gaat heb je nog niet betaald toch? Lekker laten zo. Volgens mij kun je ergens in Klarna ook wel melden dat je je bestelling (niet compleet) hebt gekregen. Je kan ook alvast betalen voor wat je wel hebt gehad. De bal ligt daarna echt bij hun maar je staat in je recht om niet te betalen.