Pakketjesirritaties

Geen pakketje maar ik verwacht een (voor mij belangrijk) kaartje en zie in de post NL app al een paar dagen een foto en dat de verwachte bezorgdatum afgelopen dinsdag was. Iemand ervaring mee dat het dan alsnog goed aankomt? Ik maak me zorgen dat het is kwijtgeraakt ofzo en dat zou ik echt erg vinden :pleading_face:

1 like

Ja ik heb wel eens gehad dat er eerst een bezorgdatum stond en later verdween die weer of werd dat aangepast naar een latere datum, de post heb ik uiteindelijk wel ontvangen.

2 likes

Zelfde meegemaakt. Toen kwam het door drukte. Uiteindelijk verdween de post uit de app en kwam het later weer in de app te staan. Toen kwam het wel aan. Duurde alleen iets langer en de app maakte het verwarrend.

@Ikbeneenkonijn oh thanks ik hoop het echt! dan blijf ik nog even hoop houden

4 likes

Ik verwacht al een paar dagen meerdere pakketjes via PostNl en telkens werd het naar de volgende dag verschoven, nu is 1 pakketje geleverd (yay), 1 pakketje heeft al 3 x een andere leveringstijd vandaag gehad (:crossed_fingers: dst mn buren het aannemen want cadeau voor mn vriend zn verjaardag) en eentje is kwijt :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik had al gehoord dat Dragonfly kut was, maar had er zelf nog geen ervaring mee. Nu zouden ze zaterdag een pakketje komen bezorgen, kreeg op de dag zelf om 19:00u een mail dat ze er binnen een uur zouden zijn en toen
 niks. “Sorry, bezorging lukt niet vandaag”. En sindsdien staat er in de T&T dat ze het snel nog een keer gaan proberen te bezorgen, maar wanneer dat gaat zijn is een raadsel. Amazon geeft alleen als optie dat ik de bestelling kan annuleren, maar als ik die stappen volg dan krijg ik geen optie om daadwerkelijk contact op te nemen. En ik wil ook helemaal niet annuleren, het is al onderweg dus bezorg het gewoon
 :roll_eyes:

Mijn pakketje is bij een pakketpunt afgegeven dat 30 minuten rijden ligt verder ligt om op te halen. Ze zijn niet eens langsgekomen met dat pakketje.

Ben misschien een karen hierin, maar maak hier tegenwoordig altijd melding van.
Kan zijn dat er een goede reden is, maar het kwam hier ook vaak voor dat aan het begin van het tijdsblok alle pakketjes bij een random punt werden gedumpt en dat iedereen het maar moest uitzoeken. Na genoeg meldingen hebben we nu een (semi)chille bezorgers.

3 likes

Ja, dat ga ik ook doen. Het PostNL sorteercentrum ligt niet al te ver van die plek waar mijn pakketje gedropt is, dus volgens mij was deze bezorger snel klaar met werken die dag.

Mijn pakket zou geleverd worden in een pakket automaat, daar heb ik een bevestiging van gekregen. En nu keek ik in de dhl app om het precieze adres te checken, zie ik dat het pakket is opgehaald door de ontvanger bij een dhl servicepunt inclusief handtekening die niet van mij is. Hoe the fuck kan dit nou weer. Het is dus nooit in zo’n automaat gestopt want dat is een andere locatie dan het servicepunt en iemand heeft mijn pakket meegekregen? :weary:

1 like

Ik snap dat de bezorgers het druk hebben en doormoeten enzo, maar jezus iets meer geduld mah best. Ik woon boven, dus als de bel gaat moet ik de trap af, geef me ff. Net werd wat bezorgd en binnen 30 seconden belde de bezorger voor een 2e keer aan. Ik was echt al bij de laatste trede, maar ik kan niet vliegen en niet binnen 10 seconden bij deur zijn.

Dit is zo irritant inderdaad, ik heb ook een trap en soms twee (tweede verdieping) en dan gelijk op het raam bonken van de deur bonken.

1 like

Bij ons drukt de dhl bezorger standaard een paar keer lang achter elkaar op de bel en keihard op de deur bonzen. Dat alles binnen 10 seconden dus niet nadat hij heeft moeten wachten. Onze bel is binnen echt hard en je hoort m ook tot buiten dus geen twijfel over of ie het wel doet of niet. Krijg nog eens een hartverzakking

3 likes

Sinds tijden weer eens iets op eBay uit de VS gekocht want kon het niet in Europa vinden. Staat nu al dagen dat het op het internationale depot aangekomen is maar geen verdere scans. Mis de dagen dat het gewoon direct naar mij toe kwam maar ja, sinds Trump weer aan de macht is durven veel Amerikanen niet direct te sturen buiten de VS maar wel als het eerst naar zo’n nationaal doorstuur depot gaat. Had geen zin om mijn standaard forwarder guy te contacteren voor iets kleins maar meh, was wellicht toch wel sneller geweest?

1 like

Ik heb maandagochtend koekjes op de post gedaan en ze zijn er nog steeds niet :cry: ik heb het wel goed ingepakt maar die ik thuis heb zijn ook een beetje taai aan het worden.

Dit is deels een irritatie en deels een win? Ik had een tijd terug twee mooie glazen besteld die flink afgeprijsd waren.

Na een maand was dat pakket er nog niet dus had ik een mail gestuurd met de vraag waar het pakket bleef omdat de T&T bleef hangen.
Kreeg ik vrijwel direct een mail terug dat ze mijn geld hadden teruggestort terwijl dat niet mijn vraag was.

Heb toen aangegeven dat dit niet mijn vraag was en ik de bestelling gewoon wens te ontvangen. Nu hebben ze het opnieuw verstuurd en heb ik de bestelling gratis. :money_mouth_face:

4 likes

Ik heb twee stomme dingen. Het ene is dat ik bij ALOHAS eind mei twee paar schoenen heb besteld, on demand waar ik achter sta etc etc. Ik had lang getwijfeld waardoor ik de eerdere drop had gemist, en nu zou het 4 augustus verstuurd worden en tussen 04-14 augustus geleverd. Kijk ik net of het al onderweg is, want had al lang geen update meer gehad, staat er nu dat het pas na 24 augustus komt! :frowning: Stom want het zijn schoenen voor goed weer én ik heb al twee gelegenheden gemist waar ik ze graag aan wilde en ik ben net voor die datum jarig! :frowning: Verder geen probleem maar wel gewoon balen.

Het andere ding is dat ik een specifieke broek wilde van COS, al een tijdje, en ik had een alarm staan want het was uitverkocht. Kreeg bericht dat het in stock was, ik dat gekocht, krijg ik het gisteren binnen
 Zit er gewoon een totaal andere broek in, niet eens van COS? Wel zelfde kleur en zelfde soort stof, maar het is gewoon per ongeluk of expres een verkeerde retour van een klant. Ulghhh dubbel balen want nu heb ik en die broek niet en ik ben bang dat ik gezeik krijg hierover.

2 likes