Pakketjesirritaties

Aha. Maar ik kon nergens zelfgeprinte label kiezen in de app. Alleen qr…

Ja, hij moest bij een pakketpunt ingeleverd worden bij mij en het kon niet bij zo’n selfservicewand.:sweat_smile:

Mehh, ik zou eigenlijk niet persé valentijn vieren maar had toch een gepersonaliseerd kleinigheidje besteld afgelopen donderdag, het is m’n eerste valentijn met m’n vriend. Het zou de volgende dag bezorgd worden. Helaas werd al meteen in de ochtend het bezorg moment verplaatst naar ‘’ het is ons niet gelukt, bezorg moment morgen tussen 10:00 / 18:00. ‘’ Alleen nu is het er nog steeds niet, ze ‘proberen het nog vandaag tot 22:00’ Mja, ik moet er zo heen.

Was ook niet erg op tijd ermee om eerlijk te zijn. Maar het is wel vervelend.

2 likes

Nja 22:00 of niet, heb het nog steeds niet, heb inmiddels ook geen tijd of datum meer. behalve dat het er afgelopen zaterdag had moeten zijn.

Wat zijn dit voor openingstijden hahaha

Dit is dus een bedrijf en dus blijkbaar een POSTKANTOOR
Man man man

5 likes

Oh heerlijk, ik zou mijn pakketjes gewoon voor werk kunnen halen.

5 likes

Ik had er laatst 1 van 10 tot 19 uur. Maandag tm vrijdag. Op een industrieterrein. Ik ben afhankelijk van t ov. Gelukkig ben ik maandag vrij. Om 9:50 stonden er al 5 mensen. Waaronder meerdere met 3 big shoppers vol pakketten. Toen ik wegging stonden er serieus 30 mensen in de rij. Er werden voor openingstijd zelf paaltjes met linten neergezet waar mensen in de rij moesten gaan staan(buiten)

2 likes

Ja en siesta van 9 tot 15

3 likes

10 tot 19 uur is toch best schappelijk

6 likes

Een bezorger gooide net letterlijk een pakket voor buren iets verderop in mijn armen. Had net mijn eigen pakket aangepakt en hij werpt het pakket van iets verderop, alweer terugrennend naar zn bus, richting mij. Pakket viel bijna op de grond :sweat_smile:
Snap dat ie hoge werkdruk heeft, maar even vragen en gewoon aangeven in plaats van gooien had ik wel prettig gevonden.

Dubbele ergernis dat het van mensen is die hun pakketten nooit ophalen, hebben nog een pakket van ze van een week geleden staan.

1 like

Kent iemand dit? Met het tijdsvlak 01.00 en 0.59.

En is dat goedgekomen?

dat wordt uit bed gedeurbeld worden vannacht!

Nee echt nog nooit gezien, ik denk een systeemfoutje

2 likes

Je hebt gelijk. Het is er opeens. Erg blij mee, want was iets van veel geld.

1 like

Had ik een pakketautomaat geselecteerd omdat ik niet thuis zou zijn en ook qua tijd een pakketpunt niet zou redden. Zo’n automaat leek me dan het veiligst om te lukken… zit de automaat vol dus ze proberen het maandag weer. Had echt nog beter thuis kunnen laten bezorgen ergens in de tuin. Of op het pakketpunt dat zich naast die automaat bevindt want was toch bijtijds thuis. :sob:
Spijt van m’n keuze dus en baal omdat ik dit pakketje echt graag vandaag wilde hebben want is een cadeautje voor iemand die ik morgen zie. Maar oké dit is het risico.

Echt he. Dan kies pakket automaat(met nog meerdere automaten en afhaalpunten. Jn de buurt)maar nee ze kiezen voor een afhaalpunt 5 km verderop, onbereikbaar met ov

1 like

Als het DHL of PostNL is kan je alsnog een ander punt selecteren volgens mij? Had zo eens DHL die aan huis wou bezorgen en ik had van: uhh nee dat wil ik niet want dat gaat nooit goed (Decathlon gaf me geen keuze met waarheen behalve WE GEBRUIKEN DHL PUNT UIT) naar een pakketpunt it is en enige wat ik moest doen was mijn T&T + postcode opgeven en het is toen succesvol daarheen gebracht.