Ik heb er een keer besteld en dat is helemaal naar wens verlopen! Op de website werd toen ook aangegeven dat ik beter een maat groter kon bestellen van die schoenen en dat klopte ook.
Tip is om even mijn post in het topic van klant reviews te lezen, reviews zeggen namelijk niet altijd iets over een webshop. Grote kans dat de 2 klanten die op jou reageerden geen review achterlieten, maar de klant die een week op haar pakketje moest wachten wel een review plaatste, zo werkt dat als je iets gedaan wilt krijgen of niet tevreden bent. Ook zalando en h&m scoren 1 van de 5.
Ik ben de komende dagen niet thuis, dus had gezegd tegen de leverancier dat het pakketje niet bij de buren afgeleverd moest worden. Op de een of andere manier is ie net ineens afgeleverd. Goeie hoor.
Ik heb vandaag na 2 maanden eindelijk m’n pakketje gekregen dat ik via Ali express had besteld. Alleen was de inhoud van dit pakketje weg en kreeg ik een post nl briefje met hun excuses. WAAR IS DE INHOUD??
Ja… Ik ga morgen maar even bellen
Hoogstwaarschijnlijk is er een probleem geweest met de sorteermachine en zijn ze de inhoud in het proces kwijtgeraakt. Dat gebeurt weleens, ook met brieven. (heb zelf bij Postnl gewerkt)
Zou wel echt heel ruk zijn. Krijg ik dan nog wel iets van een vergoeding of heb ik dan pech gehad?
Hmm, ik denk dat als het een pakketje van een Nederlands bedrijf was, of naja niet perse van een site als Ali, het wel zou kunnen lukken, maar uit ervaring weet ik dat het met Ali pakketjes wel erg lastig wordt. Je kan het altijd proberen, natuurlijk!
Ik ga morgen even bellen. Thanks voor de info!
Neeeeeeeeeee, pakketje WEG. Traceernummer zegt afhaalpunt 1, webcare zegt afhaalpunt 2. Maar op beide niets nada noppes.
Bezorger zou vanmiddag komen. Dus ik vanmorgen naar mijn afspraak en dan de middag vrij voor pakket. Kom ik net thuis, staat mijn pakketje voor de deur!!!
Ik zou gaan voor 29
Ik denk 24 sowieso niet. Twijfel is erg groot tussen 25 en 29… Ga toch voor 29.
Ik denk 25
Dit vind ik interessant
Maak een poll aan (in stel je persoonlijke vraag topic?), ben benieuwd wat heel forum denkt haha
Ik denk 25…
of ben je er inmiddels uit?
Ik denk 25. Maar kan je t niet zien als je de track en tracé op de website invult?
Spannend!
Wij hebben hier een chagrijnige dhl bezorger die altijd net eerder dan het tijdvak komt en zaterdag moesten er allemaal pakketjes terug maar kwam hij ook afgeven dus ik zou dat regelen ipv mijn vriend, die is dan bang dat hij het fout doet. Dus die dhl man belt aan, mijn vriend roept mij, ik doe open, geeft hij dikke attitude over dat mijn vriend mij roept? Terwijl het eigenlijk goed is in het kader van vrouwendag, maar het irriteert me echt enorm dat hij niet eens een tijdvak aan kan houden maar wel vindt dat hij zich met mijn leven mag bemoeien.
En ik zag hem net in de supermarkt, vet awkward.
Heeft er iemand ervaring met Hermes pakketservice (vanuit Engeland)? Heb schoenen gekocht via ebay en die zijn via Hermes verstuurd. Nu heb ik zitten googlen en lees ik vet veel negatieve ervaringen Pakketjes die pas na een maand aankomen, pakketjes die kwijt raken.