Pakketjesirritaties

Heeft iemand wel eens gehad dat postnl zegt dat het pakketje is bezorgd, maar dat je het niet heb gehad? Er wordt nu onderzoek naar gestart maar hoe lang kan dat duren en hoe groot is de kans dat ik het pakket alsnog ga krijgen?

Het zijn de vans van K.ruidvat trouwens!

Ik weleens! Heb je toevallig een toevoeging aan je huisnummer? Bij mij was ie dan bij het nummer zonder toevoeging bezorgd en dat de bezorger dus echt dacht dat het daar moest zijn en geen briefje had achtergelaten. Buren kwamen hem ook niet brengen omdat ze natuurlijk ervan uit gingen dat ik een briefje had gehad.

1 like

Ik ontvang zo vaak veel te grote dozen. Geen dingen die door de brievenbus passen, maar bijvoorbeeld een boek in een doos waar een krat in zou passen. Ik heb het er over gehad met de postbode, en die zegt dat hij het erg vaak hoort. En soms mega grote dozen moet tillen die nog geen halve kilo wegen omdat er bijna niks in zit

1 like

Klinkt als b.o.l.

Kreeg een keer een doos de grootte van een amerikaanse ijskast voor iets wat op de voorste drager van een fiets kon passen :slightly_smiling_face:

Ik een paar keer. Vaak werd het dan later bezorgd, maar heb ook een keertje gehad dat het niet klopte en toen had Zalando me terugbetaald. Vond dat onderzoek van Postnl trouwens echt bullshit toen. Het zou bij een pakketpunt zijn afgeleverd en volgens mij bestond het onderzoek uit de trackingcode invullen, want het lag er toch echt niet en Postnl bleef beweren van wel.

1 like

Ik kreeg deze doos met een plastic zwaard van 150gram :sweat_smile:

5 likes

Het kan 5 werkdagen duren. Dat was in ieder geval de afspraak die mijn vorige werkgever had met PostNL. Als het pakket dan niet traceerbaar was, boden wij de klant aan om het opnieuw te versturen of geld terug. Ik weet alleen niet hoe Kruidvat hier mee om gaat, maar verwacht hetzelfde.

1 like

Wij hebben de brievenbus aan de buitenkant van het huis hangen. Deze is niet zo heel diep, maar voor de post goed genoeg. Nu kwam ik vanmiddag thuis, stak er een pakketje half uit. Maar zo in zicht, dat ieder ander hem er ook uit had kunnen halen en mee had kunnen nemen?

Dat had ik afgelopen zaterdag nog. Het had misschien in de brievenbus gepast, maar door de doos erom niet. Hema heeft er trouwens ook een handje van.

Bij ICI Paris hebben ze er ook een handje van om mascara in een schoenendoos te versturen :roll_eyes:

1 like

Ja! Bij mij werd het toen alsnog een dag later bezorgd. Ik was tijdens de eerste bezorgpoging niet thuis en ik denk dat de bezorger het verkeerde had aangeklikt. PostNL raadde me toen ook aan om nog een dagje te wachten, omdat dit wel vaker schijnt te gebeuren.

1 like

Ik krijg mn Ali pakketjes maar niet binnen. Op mn oude adres waren ze er altijd zo, kan t daaraan liggen? Nja onzin ben binnen dezelfde stad verhuisd.

Wat irritant dat je bij UPS als je ook maar iets meer wil dan track & trace (levertijden bekijken, levering wijzigen) je gelijk een account moet aanmaken, rot op man :unamused:

Het is helaas al een week geleden bij mij! Heel irritant haha

Dat je nalevering kunt krijgen van je bestelling en daar dan ook het pakket moet gaan ophalen op het afhaaltpunt maar je al eigenlijk besloten hebt dat je het niet wilt hebben.

Mijn oortjes waren kapot en ik zou nieuwe krijgen, misschien zaterdag en anders uiterlijk maandag. Nou postnl rijdt weer langs mijn huis met niks, top.

Soms bestel ik kleine spullen bij een buitenlandse Street (art) winkel en dan krijg ik een doos vol met plastic zakken en vervolgens nog een enorme doos waar 1 dingetje in zit :rage: dat had er makkelijk bij gepast Henk.

2 likes

Nou had toevallig afgelopen week iets van de Hema besteld. Een dekbed en een overtrek. Ik vond het al raar dat ik twee aparte facturen en track codes kreeg, maar oke. Komt dat dekbed in een doos waar die makkelijk drie keer in had gepast en die overtrek in ene aparte doos? Was blij dat ik het niet zelf hoefde te halen bij de Hema, was me nooit gelukt.

Huh haha. Had er vanmorgen een mail over gestuurd en toen zeiden ze dat hij per ongeluk door postnl naar het buitenland was gestuurd en ze nieuwe gingen opsturen. Wordt er net aangebeld, bezorger met oortjes. Huh :woman_shrugging: ik geloof niet dat ze dat zo snel voor elkaar hebben gekregen, maar dan is dat buitenlandverhaal dus lulkoek.

2 likes

Haha, dat heb ik dus een keer gehad. Uiteindelijk het kaartenrek uit de doos gehaald en de doos gedumpt in een prullenbak die ik tegenkwam. :joy:

1 like