Mijn pakket staat in de PostNL app dat het geleverd zou worden op 4 mei, maar nog niet in het sorteercentrum. Via hm track en tracé staat hij al sinds 3 mei op hetzelfde, dat hij nog onderweg is… ben ik speciaal 4 mei soort van rond huis blijven hangen omdat pakket zelf op te vangen. Hopen dan die ineens van status veranderd
Heb wat dingen besteld bij de Hema en wilde het vandaag geleverd hebben (dat kun je dus zelf kiezen op de site).
Maar nu staat mijn bestelling nog steeds niet op verzonden. Denk niet dat hij nog komt vandaag, super irritant.
Omg het blijft spannend. Heb je al kleren?
Omg DPD Schoenen van m’n vriend zijn kwijt. Die bezorger belde bij ‘m aan op werk, maar reed al weg toen m’n vriend de deur open deed. Was hooguit 30 sec. later. Geen briefje in de bus, maar een mail dat het bezorgt is bij de buren. Nouuuu nee. Want is midden in een centum en ‘de buren’ is een winkel die op maandag en dinsdag gesloten is. Plus in die korte tijd kon die bezorger dat nooit gefixt hebben. Maar goed… DPD kan niks. Pakket is zogenaamd afgeleverd, dus m’n vriend moet het met Nike regelen en maar aangifte doen van diefstal. Dus
DPD via fb benaderen kan helpen. Heb ik ook gedaan toen met mn nikes! Die lagen bij een heel ander adres, buiten onder een tafeltje… de beste man had de achternaam verkeerd gelezen en bij een soortgelijke naam in t dorp gebracht… heb via fb met dpd contact gezocht en die hebben de chauffeur zeker op zn lazer gegeven kwam 1 dag later aan de deur melden waar ie zr wél had neergelegd
Goed om te weten! Zal tegen ‘m zeggen dat hij dat vandaag nog moet doen. Gelukkig dat jouw schoenen zo terecht zijn gekomen iig, wat een gedoe zeg.
Ik heb geen mail gekregen dat mijn pakket zou komen. Kreeg dus briefje in de bus dat ik bij een winkel kan ophalen omdat ze me gemist hebben. Alleen die is laat open en vroeg dicht. Woensdag kan ik gelukkig eerder van werk weg.
Mijn pakket komt vandaag tussen 07.25 en 09.25. Wel lekker klein tijdvak maar ik zit dus nu al sinds half 8 klaar op de bank . Anders kon ik vandaag uitslapen.
Ja verschrikkelijk he… hopen dat het ook helpt voor hem!
Ja! Ik had een jurkje besteld en kreeg een berichtje dat hij geleverd was. Ik heb nooit een postbode aan de deur gezien, het pakket lag niet bij een van mijn buren en ook niet in de brievenbus. Ik heb toen contact opgenomen met PostNL en met de webshop, maar beide partijen konden me niet helpen. Ik moest volgens hen nog even afwachten omdat de bezorger misschien per ongeluk had aangegeven dat het pakket geleverd was. Een week later, toen ik geen vertrouwen meer had in de levering van mijn pakketje, lag hij ineens in de brievenbus. Heel raar.
Ik deed de deur open in mijn prachtige hello kitty badjas. Dus terwijl de hond de gang op rent komt hij de pakketbezorgster tegen die doodleuk vraagt of ons huisnummer boven is. Alsof ik iedere dag in mijn badjas de hond even uitlaat op de gang? #maflodder
Nee niet eens! Ze keek alsof ze werd begroet door een mega grote vechthond
Mijn zalando pakket is opgesplitst en een gedeelte is bij de supermarkt die ik zelf gekozen heb afgeleverd en het andere deel bij een ander pakketpunt in een andere supermarkt
Hahaa praktisch
Kut coolblue. Ze smsen mij om 11.05 dat m’n pakketje er binnen 15 min is. Nou zit nu nog te wachten. En de klantenservice werkt ook niet?! Echt, mega slechte service. Ben ik niet van coolblue gewend
Stomme kut bezorger van postnl ik was wel thuis waarom doet zo’n bezorger zo zeggen in de app dat ze mij gemist hadden
Bij de status van mijn pakketje staat sinds 10:55 al dat het met de pakketbezorger mee is. Inmiddels is het 18:18 en heb ik nog niks ontvangen
Ik zit op 2 paar schoenen, een jurkje en een paar honderd meter touw te wachten dat vandaag binnen zou komen maar ineens zijn al m’n pakketjes vertraagd! First world problem natuurlijk MAAR GEEF SPULLEN.
Aaargh had wat besteld op 22 mei met een levertijd van 5 werkdagen. Zelfs met Hemelvaart ertussen is die tijd al voorbij, en dan reken ik zaterdag ook niet mee. Maar even een mailthe dat het langer gaat duren dan verwacht, ho maar
Ik had wat besteld en laten leveren op mn vaders werk. Zou vandaag geleverd worden. Niet dus. Nu morgenmiddag vanaf 1330 en ze zijn er tot 1300