Mijn pakketje zou ik gisteren kunnen ophalen bij het postkantoor, maar het is al sinds gisterochtend onderweg met de bezorger
Oh en mijn andere pakketje waar ik heel erg naar uitkeek en ik vandaag af zou kunnen halen is ook nog niet gesorteerd of wat dan ook. Wat is dit joh
Ik heb nu 2 keer bij J.ohn B.eerens besteld en de eerste keer werd mân pakketje opeens naar een DHL punt gestuurd in een hele andere plaats, terwijl ik het DHL punt bij mij om de hoek had doorgegeven. Nu heb ik gisteren weer iets besteld en blijkbaar niet goed opgelet, want nu opeens staat mân factuuradres op naam/adres van dat DHL punt? Hoe kunnen ze nou van een DHL punt een factuuradres maken? OkĂ©, had misschien zelf beter op moeten letten, maar ik ga er gewoon vanuit dat mijn factuuradres gewoon standaard mijn huisadres is, want dit heb ik ook nooit aangepast.
FedEx die mijn schoenen gisteren zouden leveren voor 18:00. Niet gebeurd dus. Nu liggen mn schoenen al bijna een dag in freaking Duiven.
ik heb echt mega pakketjes frustratie. Ik zou maandag een pakketje krijgen, maar maandag kwam 'ie niet. Toen zou 'ie gisteren komen, maar weer niets. Poging 3 vanavond voor 2 pakketjes (eigenlijk 3, maar 1 heb ik maar doorgestuurd naar de Bruna, dus ben benieuwd hoe dat gaat).
Het meest vervelende is dat er in 2 pakketjes dingen zitten die ik echt nodig heb en voor vrijdag. 1 van de afzenders geeft trouwens aan dat er een groot deel vertraagd is, maar van het bezorgbedrijf (dat oranje Nederlandse bedrijf) geeft niets aan. Benieuwd of het nu wel komt.
En mijn vaste bezorger viert Suikerfeest, anders was het er echt al wel geweest.
IKEA pakt bloempotten in anderhalve meter bubbeltjesplastic maar doet nog geen papiertjes tussen de potten in en plakt vooral geen âbreekbaarâ label op de doos

Heb meteen een berichtje met foto gestuurd en nu krijg ik nieuwe opgestuurd, waar ik op antwoordde dat ze hopelijk wel iets beter ingepakt worden. Mo van de klantenservice wist zeker dat ze nu wel goed aan zouden komen. We gaan het zien.
Wat slecht! Ik heb mijn hele servies online besteld. Oké was niet bij Ikea maar wel kwetsbaar. En dat kwam prima aan.
Ooh. Zo kreeg ik een lanp met vier glazen bollen, waarvan er uiteraard twee waren gebroken. Toen kreeg ik een nieuwe; net zo slecht ingepakt
Was wehkamp btw.
Uiteindelijk kon ik de bollen wisselen om toch een complete lamp te creeeren, maar de andere lamp is dus onbruikbaar. Vind ik zo zonde net als deze potten, zoân verspillingâŠ
B o l kan er ook wat van. Boeken in een veel te grote envelop die dan door de brievenbus alle hoeken kapot stuiteren. Lekker duurzaam
Ik vind het echt zielig dat pakketbezorgers zo uitgebuit worden en ik heb best veel begrip voor veel van de dingen die mis gaan, maar ondertussen durf ik gewoon niets meer thuis te laten bezorgen omdat het 9/10x gewoon fout gaat.
(Aangegeven dat het al bezorgd is en dan komt het pas de volgende dag. Bij de buren bezorgd zonder briefje (heb maar 1000 buren). Pakketje gewoon voor de deur gezet toen ik niet thuis was. Pakketjes kwijt.)
Eigenlijk is dit een klacht voor de postbedrijven, niet de bezorgers zelf, want die vind ik vaak zielig.
Mijn pakket bezorger van DHL is te lui om bij de buren aan te bellen(2 meter lopen). Er is namelijk altijd iemand thuis bij hen.
Nu hebben ze 'm naar een DHL punt gestuurd en kan ik 'm pas morgen halen. Irritant gedrag.
@vuilnisglitter Wow, dat is slordig. Als je weet hoe ze met pakketjes gooien⊠o.O Ik heb ooit een keer mokken besteld en ik hield mijn hart vast, maar die kwamen heel aan. Idem bij een potje vulpeninkt trouwens.
@Lort Dat doet bol zelf alleen niet, maar het Centraal Boekhuis (wel eens overigens).
Nou, mijn pakketjes zijn terecht. De pakketbezorger was te lui om naar boven te lopen, dus heeft het bij een van de buren gedumpt die beneden wonen. En de t&t werkte niet, dus niemand zag waar ze waren. Nu hopelijk pakketje 3 morgen ophalen op het afhaalpunt. Vandaag ook gehoord dat onze geweldig goede pakketbezorger mogelijk weg moet uit deze wijk, dus vind dat echt intens kut.
Ik vind de bezorgers ook zielig!
Ik laat sowieso altijd alles op een pakketpunt bezorgen of op werk, want bij mij thuis af laten leveren zorgt geheid voor problemen.
Hoe normaal vinden jullie het dat de pakketbezorger het pakketje in de lift zet?
Situatie: er werd aangebeld en ik verstond niet goed wat de bezorger zei, dus ik deed via de intercom de deur beneden open. Vervolgens gebeurde er niets, en zag ik via het raam de bus weer wegrijden. Ik had mijn pakketje nog niet gehad dus ging maar kijken in het trappenhuis en daar niets gevonden. Uiteindelijk belt een medebewoner aan dat hij mijn pakket in de lift had gevonden.
Nu twijfel ik of dit enigzins normaal is, of gewoon ronduit asociaal. Ik was niet op de hoogte waar mijn pakket neergezet werd en dat die uberhaupt niet bij mijn deur werd afgeleverd zoals hoort. Dus al die tijd stond mijn waardevolle pakket ergens in het gebouw.
Dit hoort echt niet hoor. Ze moeten het bij de deur afleveren of je nou op de 1e of 12e verdieping woont. Ik zal het in de gaten houden en als het vaker voorkomt een klacht indienen.
Ja ik ken iemand die pakketbezorger was bij Postnl. Het is wel al een tijd geleden hoor. Maar zij moesten altijd aan de deur bezorgen. M.u.v. zware pakketten, dan leveren zij tot de 3e verdieping indien er geen lift aanwezig is.
Ik laat nog steeds alle pakketjes bij mân ouders bezorgen, omdat daar vaak wel iemand thuis is of ze proppen het in de brievenbus of leggen het bij de voordeur/achterdeur (is niet direct zichtbaar) of geven het af bij de buren. Dus top. Alleen nu wil ik een airco bestellen en die kan ik niet bij mân ouders laten bezorgen. Of het kan wel, maar ik kan hem niet meenemen in de trein denk ik . Dus ik hou mân hart vast.
Ik heb 2 dingen besteld en allebei expres gekozen voor levering op 5 juni tussen 18:00 en 21:00 uur en ze zijn gisteren helemaal niet geweest⊠Nu komen ze vanavond, maar nu ben ik op mân werk. Dus heb er maar voor gekozen om het bij een DHL-punt te laten leveren en nu kan ik het niet eerder ophalen dan dinsdag. Ik geef niet voor niets een bepaalde datum/tijd aan. Kan altijd dat iets vertraging heeft, maar ze hebben ook helemaal niks laten weten en het ligt al 2 dagen op (in?) het depot.
Geen irritatie vandaag! Ik zie de PostNL jongen ongeveer elke dag de afgelopen 2 weken omdat ik mân vakantiegeld heb stukgeslagen en allerlei verschillende leveranciers aan het uitproberen ben voor mân shopje. Hij heeft me een inmiddels een koosnaampje gegeven en wilde vandaag weten wat er in al die mysterieuze dikke cilindervormige pakketjes zit. Dus ik heb hem mee naar binnen genomen en de ware jungle van macrame plant hangers in mân zitkamer laten zien hahaha nu wil hij dat ik er eentje voor hem maak.
Op weg naar buiten wees hij naar een foto van mij en mân schatje en vroeg of dat mân broer was. Ik legde uit hoe de vork in de steel zat en zei nog dat we inderdaad nogal op elkaar lijken (blonde babyfaces) en dat hij op het eerste gezicht wel vaker voor mân broer wordt aangezien. Postjochie spreekt niet zo goed Nederlands dus dat begreep hij niet en door de blik die hij me gaf ben ik bang dat hij nu denkt dat dit een of ander incesthol is hier. Met een boel planten.