Belachelijk! Ga je een klacht indienen? Ik snap nooit waarom ze zoiets doen, voor hetzelfde geld is je dure pakket wel weg of wordt het nat geregend!
Gewoon even een briefje door de brievenbus doen? Heb ik wel eens gedaan toen ze een pakketje 3 straten verderop hadden bezorgd.
Ja het is niet de eerste keer namelijk.
DHL zou tussen 18:00 en 21:00 uur komen, krijg ik een mailtje dat ze om 18:59 langs zijn geweest, maar er niemand thuis was⊠terwijl ik op de bank zat en mân vriend op het balkon in het zonnetje stond met uitzicht op de voordeur. En dan bel je en dan zeggen ze dat je waarschijnlijk net op het toilet zat/onder de douche stond/de bel niet gehoord hebt.
dit heb ik ook vaker gehad! maar heb dan alsnog een klacht ingediend (2xâŠ) maar weet niet of ze daar echt wat mee doen
Omdat ze alleen betaald krijgen wanneer ze je pakket afleveren. 1 euro per pakket geloof ik.
Ja ik weet dat dit het pakketjes irritatjetopic is maar ik vind dat we zelf ook wel kritisch mogen kijken naar ons bestelgedrag.
(Ik hoorde dus per pakket, vandaar dat het dan ânuttigâ is voor de postbode om je pakket gewoon achter te laten. Ik praat het niet goed maar denk wel dat dat de reden is.)
Ik lees vaker dat bezorgers zich hier aan ergeren, maar regelmatig is het echt niet de schuld van de koper hoor.
Als ik iets bestel, probeer ik het altijd zo te mikken dat het komt op mijn roostervrije dag. Of ik kies voor het weekend, of desnoods het adres van mijn ouders die vrij vaak thuis zijn.
Maar als de webshop zich niet aan de levertijd houdt of een boodschap heeft als âje bestelling is vertraagdâ (dit had ik afgelopen week nog bij Bol), dan kan ik er ook niks aan doen.
En bij Ali weet je ook niet wanneer het geleverd wordt.
Dit, en je krijgt lang niet altijd de mogelijkheid om het bij een punt af te laten leveren.
Maar ja even advocaat van de duivel he (want ik bestelde zelf tot voor kort echt mega veel) maar moet je die dingen dan per se bestellen? Sommige dingen kom je tegenwoordig denk ik niet meer onderuit of zijn als je ze bestelt veel goedkoper, maar bij andere dingen bespaar je jezelf misschien een hoop frustratie als je het gewoon gaat halen. Veel vrienden van mij bestellen voortaan alles, maar zelf merk ik dat het me echt een hoop ergernis scheelt als ik op zaterdag gewoon een boek ga kopen in de boekwinkel dan het te bestellen bij bol. (Plus dat het natuurlijk om allerlei redenen beter is, maar dat zeg ik niet om te shamen want ik was zelf dus ook bestelqueen en ben alleen gestopt omdat ik minder ergenis wilde.)
Neemt niet weg dat als je wel bestelt het gewoon goed zou moeten gaan, maar heb het op dit adres inmiddels opgegeven.
Werkende moeder van baby + mantelzorger van familielid + man groot gedeelte van de tijd in het buitenland = ja.
Ja, want een groot deel is hier niet eens te krijgen in het dorp en de stad is een dik half uur rijden.
Verder vertoon ik me nu ook niet in de stad omdat mijn burn out hoofd dat niet trekt.
Dit argument was ik vergeten zelfs. Ook ik woon in een klein dorp en er is bijvoorbeeld wel een boekwinkel, maar 9 van de 10 keer heeft die niet wat ik zoek. Bol wel.
Op die manier begrijp ik het compleet!
Sommige dingen kan ik helaas niet in winkels vinden, dus ik moet wel, zoals kleding en schoenen. In winkels hebben ze zelden tot nooit mijn maat Boeken bestellen doe ik trouwens nooit meer bij de bolle blauwe (alleen al omdat het voor schrijvers (en uitgevers) heel onvoordelig is als men het via bol doet), maar laat ik meestal leveren bij de boekhandel. En als ik er 1 bestel, hoop ik dat 'ie door de brievenbus past zodat ik hem zelf moet bezorgen bij mezelf.
En ik haat winkelen heel erg, dus ik trek winkelen vaak ook gewoon niet.
Dit inderdaad, echt asociaal. Hij moet jij nou weten dat jouw pakket in de lift staat.
Woon sinds een poosje op mezelf. Tot nu toe gelukkig niet echt pakketjes irritaties gehad. Zo heb ik vandaag ook een pakket gekregen. Had een briefje op mijn doorgehangen dat de pakketbezorger/bezorgster het pakket wel voor de deur neer mocht leggen. (woon in een veilige buurt, in een appartemenetncomplex)
Heb tot nu tot wel een keer gehad dat diegene te lui was op naar boven te lopen, en mijn pakketje vond op de trap.
En een x dat ik niet thuis was dus naar een past punt was gebracht, vond het alleen een beetje vreemd dat het in een dorp verderop was. Terwijl er hier in het dorp ook gewoon een post punt is.
Yayy ze komt er net aan!
Ik heb nu al 3 pakketjes die vertraagd zijn. Snap wel dat het druk is, maar het is wel balen.