Pakketjesirritaties

Je raakt eraan gewend :stuck_out_tongue:

Wel vreemd dat het zoveel verschilt dan, ja!

En dat van die ‘bezorger is nog onderweg’ hebben wij sinds we een nieuwe bezorger ook steeds. Vorige week werden we nog gebeld door de verzender of we een pakketje ‘wel ontvangen hadden’, omdat die ook nog op onderweg stond.

Ja heel gek. Geen idee of het hier ook aan een andere bezorger ligt, ik zie altijd verschillende gezichten. Wel netjes dat de verzender even informeerde of het pakketje wel was aangekomen!

Er wordt hier constant aangebeld of ik voor zowat het hele gebouw pakjes aan kan nemen. TERWIJL ER EEN BRINGME BOX IN HET GEBOUW ZIT. stelletje luie bewoners.

Bij mijn pakket staat er “zending is gesorteerd” maar hij zou vandaag afgeleverd worden tussen 12:15-14:15
 :thinking:

De verzender is verantwoordelijk. Ze had eventueel kunnen verzekeren.

Dit was vrijdag bij mij ook zo (was wel brievenbuspakketje), maar op de track and track bleef die hangen op ‘zending is aangemeld maar nog niet in het sorteercentrum’. Uiteindelijk vond ik hem aan het einde van de middag gelukkig wel gewoon in m’n brievenbus.

1 like

Ik heb bij een grote online kaartenspeciaalzaak speciaal een bepaalde soort chocola uitgekozen wat door brievenbus kan als verrassing als hij thuis komt. Blijkt het dus bij de buren te zijn Bezorgd.
Terwijl het specifiek op de site staat aangegeven dat het door de brievenbus kan. :frowning:

Zo stond er bij mij thuis laatst nog een kiepraam open en heeft de bezorger het pakketje maar door het raam heen gedrukt. De verpakking was inderdaad helemaal beschadigd, maar de trui gelukkig nog in orde! Het zag er wel heel komisch toen ik mijn woonkamer in kwam lopen en het pakketje midden op de vloer lag.

Snap dat niet he, hoe je zo kunt zijn. Snap dat pakketbezorgers hun pakketjes af willen leveren, maar om nou er zo mee om te gaan?
Bij mij werd in m’n vorige huis de pakketjes gewoon naast m’n voordeur gegooid (appartementencomplex). Bezorger was nog pissig ook toen ik daar een klacht over ingediend had bij PostNL

Jeetje dit kan echt niet vind ik.

Iemand heeft vandaag een pakketje naar mij gestuurd via zo’n pickuppunt van d.pd. Dacht dat ik het dan morgen wel in huis zou hebben maar het ligt volgens mij gewoon nog steeds in die winkel/pickuppoint? Zouden ze die pakketjes serieus morgen dan pas ophalen als er nieuwe gebracht worden? :face_with_raised_eyebrow:

Moet je je pakketje niet zelf ophalen bij dat pick uppoint
?

1 like

Nee dat is aan de andere kant van nederland. Heb het label ook gezien, daar staat gewoon mijn adres op als ontvanger.
Het staat nog steeds op afgegeven :unamused: de volgende stappen zijn onderweg, depot, uitlevering, geleverd. Maar er gebeurt gewoon niks, dat blijft grijs. Meh

Oh huh stom!

Ja. Telkens als ik een mailtje krijg dan hoop ik dat het van d.pd is maar tot nu toe helemaal niks. Weet ook niet wat normaal is bij zulke parcelshops. Weet alleen dat het bij post nl wel de volgende dag meestal geleverd word. Op de site van d.pd staat ook dat levering maar 1 dag duurt

Als het “vandaag” verstuurd is dan kan je het toch niet direct binnen hebben? Dat wordt dan later die dag, mits het niet te laat afgeleverd is door de verzender, opgehaald door DPD en de volgende dag bezorgd.

Het is gisteren daar al afgegeven (staat hierboven al ergens) en zou toen dus eigenlijk verstuurd moeten zijn maar dat is het dus niet. Het is net na openingstijd afgegeven bij de shop dus dat lijkt me sowieso wel op tijd.

Ik kan me nog herinneren dat je een paar jaar geleden bezorgtijden had in de ochtend maar nu betrekt het echt de hele middag en nooit in de ochtend.

Ik moet vandaag dus m’n eerste pakketje ooit op gaan halen en weet wel gewoon hoe het moet etc. maar durf dat helemaal niet haha. Normaal gesproken laat ik alles thuis bezorgen maar nu is de bezorger schijnbaar geweest (terwijl we met 3 man thuis waren) en kon het niet door de brievenbus - maar het enige wat ik nog heb lopen qua bestelling is een fitbitbandje van aliexpress dus ik vraag me af of het dat dan is, of wat

Dit hebben wij ook een keer gehad jaren geleden. Leuk detail: hij had het pakket alleen door het raam van de benedenbuurvrouw gegooid. Gelukkig is die eerlijk, anders had ik kunnen fluiten naar mijn pakket :open_mouth:
Volgens mij hebben we nu of een nieuwe pakketbezorger of hij heeft hulp, want hij kwam gister voor het tijdvak, haha. Hoop alleen nog steeds dat mijn vorige bezorger terug komt :frowning: