Pakketjesirritaties

Als je iets kleins besteld wat makkelijk door de brievenbus zou kunnen maar dat het dan verzonden word in een doos waardoor het niet door de brievenbus past.

Daardoor heb ik vanavond geen melatonine omdat ik mijn pakket morgen pas kan ophalen :angry:

1 like

:unamused:

Ik had dit laatst bij een nagellakflesje via b.ol, kan makkelijk door de brievenbus maar ze hadden het in een doos gedaan. Zo onlogisch??

Zit as we speak op 4 pakketjes te wachten en er liggen er nog 2 bij een ophaalpunt. Schiet opppppppp ik wil mijn spullen haha.

Edit: Oh ok nog een pakketje van Etsy, maar ik heb geen flauw idee wanneer die komt.

Vandaag komen er 2 vloedkleren met dynalogic… Mijn vorige ervaring en met dat bedrijf waren bar en bar slecht, dus ben benieuwd naar deze. Leveren tussen 15:15 en 17:15 is onze Karim nog niet gelukt. Ik durf er wel een wedje op te zetten dat hij helemaal niet komt.

Ga ik het pakketje ophalen… ligt ie er niet. WTF dat pakketje is van gisteren. Hoezo is die er niet? :thinking:

Ik heb een ander soort pakketjes irritatie…
Ik heb vorige week vrijdag een pakketje aangenomen voor een buurman (woon in een appartementen complex) en het is nog steeeeeeeds niet opgehaald. Heb meerdere keren zelf aangebeld en een briefje in de brievenbus gedaan met mn telefoonnummer maar er gebeurd gewoon niets. Dus nu wil ik het eigenlijk terug gaan sturen maar vind ik dat dan ook weer lullig ofzo.

Anyways, uiterlijk maandag gaat het terug, net besloten.

Ah wat vervelend, ik vind het zelf altijd een last voor anderen als mijn pakketje bij hun ligt en dan probeer ik het zsm op te halen.
Hopelijk komt degene nog snel het pakket ophalen.

1 like

Ik vind het niet lullig. Hij kan niet van je verwachten dat jij een postkantoor bent. Een andere situatie vind ik als hij bijvoorbeeld op vakantie is en jou van tevoren gewaarschuwd heeft. Ik zou het gewoon terugsturen.

Zelf heb ik op de galerij een buurvrouw die haar pakketjes niet op wilt komen halen. We zaten toen vijf dagen met haar pakketje en toen besloot mijn vader het pakketje eens langs te brengen. Was ze gewoon thuis en er kwam geen dank je af. En een andere keer had een buurvrouw tegen haar gezegd dat we een pakketje van haar hadden en toen zei ze: “Oh nou, ik dacht ik laat het nog een paar dagen daar liggen.” Wtf bestel dan niet.

2 likes

Nou hier een keer geen irritatie maar verbazing… Ik heb woensdagmiddag iets op Amazon besteld, het pakketje moest uit de VS komen en het was vandaag (vrijdag) al binnen!!! Dat is gewoon sneller dan de H&M… wist niet wat ik meemaakte

Ik moest gisteren voor het eerst naar een dhl punt in mijn nieuwe woonplaats…

Ik keek op google maps en het was een gewoon een woonhuis?? De openingstijden waren ook heel vreemd… van 16:00 tm 21:00. Dus ik ging erheen, moest ik ook nog door een soort achtertuin lopen en dan aanbellen. Lagen er dus allemaal pakketjes bij iemand in de woonkamer. Echt heel raar. Vond het heel ongemakkelijk ook, zaten ook mensen in die tuin enz.

6 likes

Ja bij mij in de buurt heb je dat ook! Mensen kunnen zelf hun huis als pakketpunt aanmelden en die openingstijden stellen ze gewoon zelf in. Op zich best handig als je een goede band hebt met de buren, maar ik vind het ook wel gek!

DHL die zomaar wijzigt van tussen 11 en 15 naar tussen 14 en 18 waardoor we nu verplicht in ons nieuwe huis zitten te wachten hoooow.

Vandaag ook iets van Wehkamp ontvangen en dat ging echt mega soepel met sms’jes hoe laat ze er zouden zijn, echt echt stipt op tijd!

Ik zit nu voor de derde keer in de situatie dat ik een “we hebben u gemist” briefje in mijn brievenbus heb voor een brievenbuspakketje (!!!). Wat gaat hier mis? In mijn PostNL account staat ook gewoon dat ik een brievenbuspakketje moet ontvangen, en dus geven ze ook geen tijdvak. Heel irritant dit :confused:

Wehkamp heeft ook een retour service, dat is ook zo chill! Geen gedoe met openingstijden van pakketpunten enzo

2 likes

Oh dat is inderdaad heel gek, ik zou of je pakket bij een pakketpunt laten leveren of even bellen wat er misgaat.

De bezorger komt maandag weer een poging doen, en dan heb ik gelukkig vrij. Dus hopelijk kan ik het dan aannemen en gelijk even vragen waarom hij het niet in mijn brievenbus stopt.

Aah gelukkig, jaa ben benieuwd naar de reden.

1 like

Ik had ook een keer een armbandje besteld en gekozen voor een brievenbuspakketje. Bleek het verstuurd te worden in een doos die never door de brievenbus heen zou passen. Dus het kan ook aan de verzender liggen!

1 like

Ja wat stom zeg! Ik kan in de app de afmetingen van het pakketje zien en die wijzen duidelijk op een envelop :woman_shrugging: Nou goed, ik ga het zien morgen!