Pakketjesirritaties

Ik heb weleens iets verstuurd per briefpost en de envelop is leeg aangekomen bij de ontvanger. Zonder briefje. Gewoon leeg.

@Yellow Ik vind het ook zo sterk want de plakrand leek naar mijn idee goed vast te zitten en op de foto was het helemaal netjes los ?!? Maar ik vertrouw die persoon wel en gelukkig was het een klein bedrag qua waarde dus ik bedenk nog even hoe ik het wil oplossen…

@lantaarnpaal Het gekke is dat er helemaal geen briefje bij zat… Misschien omdat het niet duidelijk was dat de envelop leeg was terwijl dat niet de bedoeling was.

@MevrWillem Ja precies! Dat heb ik nu ook. Super frustrerend.

Het zou natuurlijk best kunnen! Dan is de envelop denk ik gewoon netjes opengemaakt door diegene. Zat er verder nog iets in qua factuur ofzo? Gelukkig gaat het maar om een klein bedrag!

Nee er zat verder helemaal niks in. Ik heb nog wel foto’s van de inhoud dus ik hoop dat het ergens ligt, dat het gevonden is en onbekend waar het thuis hoorde.

Ik had een paar kleine dingen bij de H&M besteld, komt het in een megagrote doos? En nu wil ik 1 kledingstuk retourneren en dat moet dan ook maar in die grote doos denk ik? Voelt wel een beetje stom maar heb ook niks anders waar het in kan.

Volgens mij gaat het dan gewoon weg. :grimacing: En het kan wel, hoor. Maar meestal als de sorteermachine bezig geweest is, dan zie je het wel.

Heb je niet zo’n zwarte vuilniszak? Daar heb ik ook weleens spullen in geretourneerd. Heeft nooit iemand over geklaagd en ik zie hier op het postkantoor ook heel vaak retourpakketjes liggen die op die manier verpakt zijn.

Oh dat is een goed idee! Nooit aan gedacht dat dat ook ‘mag’. Ga ik doen, thanks.

1 like

Ik zat net op de wc en de bezorger kwam gewoon mijn huis binnen. (Mijn deur kun je vanaf buiten openmaken als hij niet op slot zit.)
Niet eens voor iets leuks helaas maar voor een of ander spel dat mijn vriend op kickstarter heeft gefund.

1 like

Mijn moeder was de hele dag thuis en kennelijk was ze er volgens DHL niet. Moet ze morgen haar pakketje vanaf een bepaalde tijd bij een of ander huis ophalen. Echt belachelijk!

Ja idd! Ook raar dat we het pas morgen kunnen ophalen. Probeer dan nog een keer het te bezorgen, maar wie ben ik :woman_shrugging:

Dat je niet thuis bent en dan het pakje mag ophalen in Verweggistan terwijl er serieus 5 ophaalpunten in de nabije omgeving zijn.

3 likes

:scream:

Als je iets kleins besteld wat makkelijk door de brievenbus zou kunnen maar dat het dan verzonden word in een doos waardoor het niet door de brievenbus past.

Daardoor heb ik vanavond geen melatonine omdat ik mijn pakket morgen pas kan ophalen :angry:

1 like

:unamused:

Ik had dit laatst bij een nagellakflesje via b.ol, kan makkelijk door de brievenbus maar ze hadden het in een doos gedaan. Zo onlogisch??

Zit as we speak op 4 pakketjes te wachten en er liggen er nog 2 bij een ophaalpunt. Schiet opppppppp ik wil mijn spullen haha.

Edit: Oh ok nog een pakketje van Etsy, maar ik heb geen flauw idee wanneer die komt.

Vandaag komen er 2 vloedkleren met dynalogic… Mijn vorige ervaring en met dat bedrijf waren bar en bar slecht, dus ben benieuwd naar deze. Leveren tussen 15:15 en 17:15 is onze Karim nog niet gelukt. Ik durf er wel een wedje op te zetten dat hij helemaal niet komt.

Ga ik het pakketje ophalen… ligt ie er niet. WTF dat pakketje is van gisteren. Hoezo is die er niet? :thinking:

Ik heb een ander soort pakketjes irritatie…
Ik heb vorige week vrijdag een pakketje aangenomen voor een buurman (woon in een appartementen complex) en het is nog steeeeeeeds niet opgehaald. Heb meerdere keren zelf aangebeld en een briefje in de brievenbus gedaan met mn telefoonnummer maar er gebeurd gewoon niets. Dus nu wil ik het eigenlijk terug gaan sturen maar vind ik dat dan ook weer lullig ofzo.

Anyways, uiterlijk maandag gaat het terug, net besloten.