Zo irritant, en vaak komen ze het dan ophalen op een moment dat het jou juist weer niet uit komt!
Precies de reden waarom ik geen pakketjes meer aanneem voor buren
Is het misschien aangetekend dan? of uit het buitenland dat je misschien nog iets moet betalen?
Nee, het komt gewoon van Bol. Het gaat ook om iets knulligs, namelijk een dun reisgidsje met kaart van Kroatië
Een pakketje dat verwacht wordt tussen 12:30 en 15:30, en dan geleverd wordt om 20:50âŠ
Vandaag belde er een pakket bezorger 3 x aan en stond op de deur te bonzen. Ik laat alles vallen en ren naar de deur, want het klonk alsof er paniek was. Doe ik open, staat daar een bezorger met een pakket voor mijn buren!!! Hallo?! De buren waren er niet, dus of het bij mij kon. Moet je daarom op de deur bonken?
Dingen die door de brievenbus kunnen niet door de brievenbus doen is het nieuwe ding van mn postbode. Nou is het vgm even een vervanger omdat de andere op vakantie is maar migado. âJe bent niet thuisâ ja en ? Het past door de brievenbus sukkel.
Mijne probeert het juist door de brievenbus te doen als het er eigenlijk niet door past. Afgelopen week kleding. De zak was beschadigd maar de kleding zelf gelukkig niet.
Misschien is je brievenbus niet de juiste maat. Of het pakketje is groter dan de standaardmaat voor brievenbussen. Ik stop zeer regelmatig dergelijke briefjes bij mensen in de bus. 9 van de 10 keer is er iets met de brievenbus (te klein, te smal, schroefjes aan de binnenkant waardoor het net niet past, vol). En pakketjes uit China of zo zijn vaak veel te groot, al flikken H&M en Bol het soms ook. Alleen vorige week al heb ik 4 van de 5 dagen het afhaalpunt gezien om pakketjes af te geven.
Ik bestel regelmatig wat dat met brievenbuspost komt en het is dan zo ideaal dat ik mijn eigen pakketjes bezorg, haha. Hoef ik nooit naar het afhaalpunt en wordt ook nooit fout bezorgd
5 bestellingen geplaatst bij 5 verschillende bedrijven die allemaal garantie geven volgende dag te leverenâŠ
Pakketje een was er donderdag, 2 komen zaterdag en de laatste twee dinsdag⊠logica
Ah ja, dat had ook nog gekund inderdaad! Wel super vervelend dat dat dus vaker voorkomt en je het bij het afhaalpunt moet afleveren.
Uiteindelijk heeft mijn verhaal een andere wending gekregen, want het bleek toch een grotere doos te zijn dan de envelope-afmetingen die in de app stonden. Wel heel vreemd. In de app staat bij de zending nog steeds âbezorger is onderwegâ terwijl ik het sinds maandag in huis heb
Je raakt eraan gewend
Wel vreemd dat het zoveel verschilt dan, ja!
En dat van die âbezorger is nog onderwegâ hebben wij sinds we een nieuwe bezorger ook steeds. Vorige week werden we nog gebeld door de verzender of we een pakketje âwel ontvangen haddenâ, omdat die ook nog op onderweg stond.
Ja heel gek. Geen idee of het hier ook aan een andere bezorger ligt, ik zie altijd verschillende gezichten. Wel netjes dat de verzender even informeerde of het pakketje wel was aangekomen!
Er wordt hier constant aangebeld of ik voor zowat het hele gebouw pakjes aan kan nemen. TERWIJL ER EEN BRINGME BOX IN HET GEBOUW ZIT. stelletje luie bewoners.
Bij mijn pakket staat er âzending is gesorteerdâ maar hij zou vandaag afgeleverd worden tussen 12:15-14:15âŠ
De verzender is verantwoordelijk. Ze had eventueel kunnen verzekeren.
Dit was vrijdag bij mij ook zo (was wel brievenbuspakketje), maar op de track and track bleef die hangen op âzending is aangemeld maar nog niet in het sorteercentrumâ. Uiteindelijk vond ik hem aan het einde van de middag gelukkig wel gewoon in mân brievenbus.
Ik heb bij een grote online kaartenspeciaalzaak speciaal een bepaalde soort chocola uitgekozen wat door brievenbus kan als verrassing als hij thuis komt. Blijkt het dus bij de buren te zijn Bezorgd.
Terwijl het specifiek op de site staat aangegeven dat het door de brievenbus kan.
Zo stond er bij mij thuis laatst nog een kiepraam open en heeft de bezorger het pakketje maar door het raam heen gedrukt. De verpakking was inderdaad helemaal beschadigd, maar de trui gelukkig nog in orde! Het zag er wel heel komisch toen ik mijn woonkamer in kwam lopen en het pakketje midden op de vloer lag.
Snap dat niet he, hoe je zo kunt zijn. Snap dat pakketbezorgers hun pakketjes af willen leveren, maar om nou er zo mee om te gaan?
Bij mij werd in mân vorige huis de pakketjes gewoon naast mân voordeur gegooid (appartementencomplex). Bezorger was nog pissig ook toen ik daar een klacht over ingediend had bij PostNLâŠ
Jeetje dit kan echt niet vind ik.