Iemand heeft vandaag een pakketje naar mij gestuurd via zo’n pickuppunt van d.pd. Dacht dat ik het dan morgen wel in huis zou hebben maar het ligt volgens mij gewoon nog steeds in die winkel/pickuppoint? Zouden ze die pakketjes serieus morgen dan pas ophalen als er nieuwe gebracht worden?
Moet je je pakketje niet zelf ophalen bij dat pick uppoint…?
Nee dat is aan de andere kant van nederland. Heb het label ook gezien, daar staat gewoon mijn adres op als ontvanger.
Het staat nog steeds op afgegeven de volgende stappen zijn onderweg, depot, uitlevering, geleverd. Maar er gebeurt gewoon niks, dat blijft grijs. Meh
Oh huh stom!
Ja. Telkens als ik een mailtje krijg dan hoop ik dat het van d.pd is maar tot nu toe helemaal niks. Weet ook niet wat normaal is bij zulke parcelshops. Weet alleen dat het bij post nl wel de volgende dag meestal geleverd word. Op de site van d.pd staat ook dat levering maar 1 dag duurt
Als het “vandaag” verstuurd is dan kan je het toch niet direct binnen hebben? Dat wordt dan later die dag, mits het niet te laat afgeleverd is door de verzender, opgehaald door DPD en de volgende dag bezorgd.
Het is gisteren daar al afgegeven (staat hierboven al ergens) en zou toen dus eigenlijk verstuurd moeten zijn maar dat is het dus niet. Het is net na openingstijd afgegeven bij de shop dus dat lijkt me sowieso wel op tijd.
Ik kan me nog herinneren dat je een paar jaar geleden bezorgtijden had in de ochtend maar nu betrekt het echt de hele middag en nooit in de ochtend.
Ik moet vandaag dus m’n eerste pakketje ooit op gaan halen en weet wel gewoon hoe het moet etc. maar durf dat helemaal niet haha. Normaal gesproken laat ik alles thuis bezorgen maar nu is de bezorger schijnbaar geweest (terwijl we met 3 man thuis waren) en kon het niet door de brievenbus - maar het enige wat ik nog heb lopen qua bestelling is een fitbitbandje van aliexpress dus ik vraag me af of het dat dan is, of wat…
Dit hebben wij ook een keer gehad jaren geleden. Leuk detail: hij had het pakket alleen door het raam van de benedenbuurvrouw gegooid. Gelukkig is die eerlijk, anders had ik kunnen fluiten naar mijn pakket
Volgens mij hebben we nu of een nieuwe pakketbezorger of hij heeft hulp, want hij kwam gister voor het tijdvak, haha. Hoop alleen nog steeds dat mijn vorige bezorger terug komt
3 paar sandalen besteld, alle 3 geretourneerd. Volgens zalando maar 2. Ugh wat irritant
Mijn Zalando pakketje is vertraagd
Ik zou een ups pakketje krijgen via UW en er zit een ups punt naast mijn huis, dus dat is chill. Maar er stond in de app en op de ups website een andere pick up point aangeven, 10 min fietsen van mijn huis. Beetje kut, vooral met dit weer, maar vooruit. Voordat ik op de fiets stapte checkte ik nog een keer de locatie, en ja, die op 10 min fietsen. Kom ik aan in die winkel, open ik mn app, staat er dat mn pakket is afgeleverd NAAST MIJN HUIS dus nu ga ik weer 10 minuten door deze bloedhitte terugfietsen
Ik zou een aangetekende brief ontvangen vandaag, de brief heb ik inderdaad ontvangen maar er heeft niemand voor getekend. Vind het wel een beetje raar maar aan de andere kant denk ik ook niet zeiken je hebt je brief tenminste haha
Ik ging vandaag naar een afhaalpunt en de twee medewerkers keken twee seconde en zeiden: hebben we niet. Ze konden een code in de app scannen en daar stond ‘hvo’. Zeggen ze: je moet naar afhaalpunt hvo. Dat betekent ‘handtekening voor ontvangst’. Ik ga van de week maar nog een keer. Maar het is zo frustrerend, omdat ze nauwelijks kijken. Je kan moeilijk zeggen: zoek eens wat beter!
Ik heb een niet thuis briefje achter mijn kast gevonden van echt twee maanden oud ofzo. Ik was vergeten dat ik een scrub had besteld haha. Maar nu ligt dat pakketje dus bij mijn buurvrouw en altijd als ik met haar praat probeert ze me haar oude spullen te verkopen en ik heb zooo geen zin dat pakketje op te halen. Normaal gesproken zet iedereen pakketjes voor elkaar gewoon voor elkaars deur in mijn gebouw, waarom heeft ze dat niet gewoon gedaan bluhhh
dat zeg ik bijna iedere week tegen de medewerkers van de jumbo waar mijn pakketpunt is. Ze zijn standaard onbemand daar… dan heeft iemand dienst die de service balie, mandjes kassa én het postagentschap moet draaien. Vind het zielig voor diegene maar als 9 van de 10 keer als de app zegt dat mijn pakketje daar is, dan is het ook daar.
Ik heb twee dingen gekocht op united wardrobe bij verschillende verkopers. Eentje zegt dat ze gisteren te laat was bij het ups punt maar dat ze vanmorgen als eerste voor haar werk zou gaan. Is nog steeds niet verzonden en morgen is de laatste dag. En de ander reageert op geen enkel berichtje dat ik stuur en snapt volgens mij geen ene k*t van UW. Echt top dit weer. Ik wil gewoon die spullen want ik heb die eigenlijk volgende week nodig
Misschien kun je vast contact opnemen met het bedrijf waar je pakketje vandaan komt. Als je de situatie uitlegt, kunnen ze misschien je retourtermijn verlengen?
Even UW berichten… als iemand niet reageert kun je het vaak laten annuleren. En zo irritant als mensen zo lang gaan wachten om het te versturen