Pakketjesirritaties

Waarom denkt bol dat postNL 2,5 kg kattenvoer door mijn brievenbus gaat krijgen??

6 likes

Klinkt als de Jumbo waar ik pakketjes kom brengen. En minstens 1 pakketbezorger (Die dan rustig 3 winkelwagens vol heeft)

Brokje voor brokje? :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Misschien kun je contact opnemen met de verhuurder en kunnen zij je vertellen wie er woont? Dan kun je hem/haar misschien via Facebook contacteren!

De bezorger die vandaag 2 bestellingen met kattenvoer moest bezorger kon mijn huis niet vinden :thinking: Zo irritant. Nu heb ik die twee bestellingen moeten annuleren. En moet ik weer wachten tot ik mijn geld terug heb en moet ik alsnog naar de winkel :tired_face:

Ik vraag me dus af of er mensen zijn die hun pakketje wel op tijd krijgen. Ik heb vandaag 3 dingen binnen moeten krijgen en serieus alles is te laat en alle 3 zijn andere postbezorgers.

Afgelopen week was er bij mij 1 pakketje een dag vertraagd, de rest is op tijd geleverd (de volgende dag zelfs). Wel allemaal PostNL.

Heb het al eerder gezegd maar ik vind dit zo aso. Gewoon drie weken lang een grote doos bij iemand binnen laten staan terwijl je thuis bent.

Ik zou een briefje bij hem door de deur doen dat je zijn pakketje hebt en over drie dagen op vakantie gaat.

2 likes

Of dreigen met terugsturen als hij het niet voor x komt ophalen

3 likes

Zou het lekker terug sturen, had eenzelfde geval een paar weken geleden, die heb ik na 2 weken ook terug gestuurd. Schijnbaar is het niet belangrijk voor buurman, dus waarom zou het bij jou in de weg moeten blijven staan.

2 likes

Mijn pakket A zou naar locatie 1 komen en had nog iets besteld en dat kwam naar locatie 2. En die was er al, blijkt dat pakket A van locatie 1 te zijn bij locatie 2. Hoe dan? Wel zelfde webshop btw.

Vorig jaar moest ik onverwacht opgenomen worden in het ziekenhuis en ben ik daar ongeveer een week gebleven. In die tijd is er een pakket voor mij bezorgd bij mensen verderop in de straat, en dat hebben ze binnen 48 uur gewoon buiten voor mijn deur gezet.

Mijn moeder was nog bij die mensen aan de deur geweest maar toen waren ze er niet.
Ik vind dat best snel. Als iemand aantoonbaar thuis is en geen interesse heeft snap ik het wel, maar ik lag in het ziekenhuis.

Als ze me een bericht hadden gestuurd op FB of zo waar ik vanwege mijn niet-veel-voorkomende achternaam (die ook op het pakket stond) makkelijk te vinden ben, had ik kunnen reageren want ik was gewoon bij bewustzijn.

1 like

:grimacing: zo is er van mij eens een hele rol A0 posters en flyers (dat is echt heel groot en zwaar) bij de buren geleverd, maar dat wist ik niet.

Postnl beweerde dat alles gewoon bij ons was geleverd (zeg maar bloemstraat 4), dus ik was al 2 weken bezig met een klacht indienen en mn geld terugvragen bij postnl, komt de buurvrouw (van bloemlaan 4) bij ons aan de deur “ik heb hier al 2 weken pakketten van jullie liggen, waarom kom je het niet ophalen?!”

Foutje van postnl :woman_shrugging: Heb het opgehaald en een bosje bloemen gegeven en zij haar excuses aangeboden voor de boze reactie haha. Vond het zo zielig voor haar.

Is ook wel afhankelijk van de situatie natuurlijk, dat is ook zo. In mijn geval ben ik meerdere keren naar de betreffende buurman toe gelopen en een briefje in de brievenbus gegooid met mn telefoonnummer zodat hij kon laten weten wanneer hij thuis was, maar na 2 weken nog geen gehoor dus terug gestuurd. 2 weken daarna kreeg ik een appje wanneer hij zn pakje op kon halen want hij was op vakantie geweest.
Uhh… Waarom bestel je dan iets als je 4 weken op vakantie gaat :sweat_smile:

@FrauHelga vind na 2 dagen ook wel heel snel hoor, als je niet even een pakketje in huis kan houden indien nodig, neem het dan niet aan.

1 like

4 weken?! Wow, dat is gewoon ronduit asociaal idd. :grimacing:

1 like

Klote DPD. Krijg ik om 17.20 een bericht dat mijn pakket morgen bezorgd wordt. Ik ben niet thuis dus wil de dag verzetten, geeft dat systeem de hele tijd een foutmelding. Uiteraard zag ik die mail nu pas om 17.40 en zijn ze maar tot 17.30 bereikbaar :roll_eyes::roll_eyes:

Mijn broer speelt nu voor Cupido of zo. Ik ben de enige die 's middags in huis is en mijn broer bestelt opeens van alles bij vakantie veilingen en nu komt elke dag dezelfde bezorger. Echt zo ongemakkelijk :disappointed_relieved: Dus ik zei er wat van tegen mijn broer en nu zegt hij dat dit het laatste pakketje was en nu ben ik juist verdrietig of zo :sweat_smile: Was het begin van een pakketjesromance of zo.

1 like

Ik krijg morgen en zaterdag een pakketje. Plaats dat ze dat nou samen doen. Ben benieuwd of het mij mij mee komt of met de pakketbezorger. Hoop met mezelf, scheelt wachten, haha. :joy: (Ik bezorg oa mijn eigen pakketjes, want waar ik woon ligt in de wijk waar ik bezorg :slight_smile: )

1 like

Gisteren zou mijn pakket geleverd worden tussen 18:00 en 20:00. Ik werkte tot 18:00 en had verwacht dat ik wel op tijd terug zal zijn, maar helaas had ik de pakketbezorger met 10 minuten gemist.

Dus vandaag nieuwe kans, tussen 13:30 en 15:30 zou het pakketje geleverd worden, werd mij via de mail verteld. Onderhand zit ik al die tijd te wachten, kan/durf dus de deur niet uit, is hij gewoon te laat :cry:

En ik heb echt behoefde aan een middagdutje

Pakketbezorgers komen nooit op de aangegeven tijd. Of ze komen veel te vroeg of veel te laat. Of in het ergste geval helemaal niet, en dan de volgende dag pas… :roll_eyes: