Pakketjesirritaties

Kwam net thuis en zag dat er bij de buren gewoon een dhl pakketje voor de deur stond. Even binnen gezet en briefje in de bus. Echt niet ok, woon niet in een dorp maar in Amsterdam met 4 woonlagen en super veel doorloop in de lange straat. Dhl is hier normaal echt super netjes ook, is echt m’n favoriete bezorger.

Ik heb aardig wat besteld de afgelopen dagen.
Nu wist ik gisteren niet dat er een pakketje bezorgd werd want ik had er geen mail van gekregen, heb ik gelijk een briefje in de bus gekregen dat het bij een PostNL punt is bezorgd.
Vandaag zou er een ander pakketje worden bezorgd. Net na het aangegeven tijdvak had ik een afspraak staan en het pakketje werd dus net tijdens m’n afspraak bezorgd. Wederom een briefje in de bus dat ik het bij een (ander!!) PostNL punt op kan gaan halen. Ugh :frowning:

Wow jezus. Zo aso en hij is gewoon echt thuis geweest al die tijd?

PostNL bus heeft wel in het blok pakketjes achtergelaten zag ik, maar met mijn pakketje is hij net weggescheurd😩

Gisteren was ik op een heel belangrijk pakketje aan het wachten en het zou tussen 13:50 en 15:50 geleverd worden, dus ik zat in de woonkamer te wachten. Rijdt het PostNL busje om 15:00 voorbij zonder te stoppen en om 15:50 ook niks meer gezien of gehoord.

Ik al helemaal een boze tweet naar PostNL gestuurd dat die jongen gewoon voorbij reed en dat dit echt niet kan etc etc, staat hij 2 min later alsnog voor de deur :biggrin: Oeps, soms dus even wachten met conclusies trekken haha

Uiteindelijk kreeg ik pakketje 2 dus vandaag. Klantenservice gister ook nog lastiggevallen (Van PostNL). Wel fijn dat ze me wisten te vertellen dat het pas net bij hen was en dat het dus morgen (vandaag dus) bezorgd zou worden en door de postbezorger aka ikzelf :slight_smile: .

Er komt zo nog een nieuw pakje (printer) en ik moet natuurlijk nu naar de wc. :joy: Ben benieuwd hoe laat 'ie is.

DHL is zo’n gigantisch prutsbedrijf, het verbaast me elke keer weer, geen enkel pakketje ooit is bij mij direct aangekomen, ook niet als ik er op zat te wachten. Ik woon aan een stukje dat je niet met de auto direct kan bereiken, dus als het regent of ze zijn moe of het sneeuwt of ze hebben geen zin laten ze het volgens mij allemaal lekker in de bus liggen en droppen ze het allemaal bij het meest autovriendelijke DHL-punt (nooit het dichtstbijzijnde DHL-punt, want dan moeten ze ook lopen).
Krijg net ook weer een mail ‘om 20.01u stond onze bezorger voor een dichte deur’, nou, ik zie mijn voordeur vanaf de bank, daar stond geen bezorger voor :sweat:

3 likes

Wauw wat bizar zeg! Super asociaal ook dat hij je pakketje openmaakt. Kan echt niet :astonished:

2 likes

Wow wat aso. Pakket openmaken mag volgens mij niet eens.

1 like

Apart, want soms lees je hier dat bezorgers na 1 klacht al de werkwijze veranderen of dat ze weg moeten.

1 like

Mag ook niet. Weet niet hoe het met pakketjes zit, maar op brieven/post zit briefgeheim. Ik mag dus bijvoorbeeld ook geen envelop openmaken als iemand hem aan me teruggeeft (Als die persoon er niet meer woont ofzo en er geen afzender op staat). Er is bij PostNL wel 1 afdeling die het mag en daar gaat alles dan naartoe zonder afzender.
Verkeerd geadresseerde rouwkaarten zijn volgens mij een uitzondering, maar dat weet ik niet zeker.

@anon44204370 Echt asociaal :confused:

Wij hebben tegenwoordig alweer een nieuwe bezorger en die is niet vriendelijk zoals onze oude, maar in elk geval wel op tijd.

1 like

Oh mannnn ik had iets besteld, zou maandag bij een ups punt worden geleverd maar dan is die winkel dicht dus zou dan dinsdag worden. Inmiddels heb ik nog niks dus ik ups gemaild. Vertellen hun me doodleuk dat het pakketje een nieuw trackingnummer heeft gekregen en het afgeleverd is in een andere stad door een heel ander persoon. Ik heb dat meisje opgezocht op fb. Gelukkig woont er maar één iemand met die naam (denk ik) en haar een berichtje gestuurd maar ik ben bang dat ik mijn pakket dus gewoon kwijt ben? Wat een kutbedrijf man serieus. De vrouw bij pickup punt boeide het geen reet. Zei ze ook letterlijk…

Edit: meisje op fb reageerde heel snel. Heeft me bewijs gestuurd. Gaat om een heel ander pakketje. Zij wil wel langsgaan bij het pakketjespunt om navraag te doen. Dus dat is wel heel aardig.
Ups kan me niet helpen. Moet verzender doen. Verzender zegt dat ups het moet doen. Aaaaargg

1 like

United wardrobe wil geen onderzoek instellen. Ze willen eerst nog een week wachten terwijl ups zegt dat het nu gewoon al kan en moet want het pakket is echt kwijt. Heb een printscreen van die mail naar UW gestuurd maar op mijn mailtjes reageren ze totaal niet. De verkoopster word ook meer genegeerd door UW dan dat ze een antwoord krijgt. En dan claimen ze dat ze snelle persoonlijke klantenservice hebben. Wat een grap joh.
In ieder geval is mijn pakket dus kwijt en mag ik van ups geen onderzoek ernaar laten starten. Ze zeggen ook steeds iets anders dus ze weten zelf ook niet waar het is of wat ze überhaupt nu zeggen.
Wat een schijt bedrijf echt. Postnl is ook eens iets van mij kwijt geweest en die zijn wel bereid om te helpen en doen moeite. Ups doet gewoon geen ene zak en UW nog veel minder

Een pakketjesirritatie van mezelf.
Ik kreeg gisteren een pakketje van Zalando, maar had niks besteld. Bleek dat ik de retoursticker ben vergeten erop te plakken en m’n retour weer bij mezelf is bezorgd haha. Ze waren wel heel snel, want ik had het vrijdag bij de post afgeleverd en het werd zaterdag weer bezorgd:p

18 likes

Ik heb echt zon grafhekel aan DHL.
Ik zou vandaag een pakketje ontvangen, staat er de hele dag al tussen 14.00-18.00 uur. En nu staat er ineens: adresgegevens onjuist, pakket gaat terug naar verzender.

Terwijl daaronder mijn adres gewoon staat en die klopt helemaal…

Dat stond er bij mij ooit ook en toen kwam het alsnog. Er is nog hoop!

Wacht… Serieus? Waar heb je dit besteld?

Wow :scream: werd dit echt zo bezorgd??

Hahaha omg dit is toch schaamteloos. Doe het gewoon even in een plastic tas en tape die dicht

Op United Wardrobe zitten nog wel meer verzendstumperds maar ook mensen die boos worden als je een doos hergebruikt voor verzending. :’)