Mijn pakketje is dus officieel gewoon echt kwijt. United Wardrobe heeft na aandringen van zowel verkoper als mij sneller een onderzoek bij ups laten starten dan ze in eerste instantie wilden. Maar ups zegt dat mijn pakket is opgehaald door iemand anders wat dus niet kan want 1. Diegene heeft een compleet andere naam en mijn naam staat op het pakket waarvoor je je moet legitimeren, 2. Pakket heeft een compleet ander trackingnummer, 3. Ik heb dat meisje gecontacteerd en zij heeft haar eigen pakketje opgehaald en daar ook bewijzen van gestuurd en 4. Het pakket zou dan ook naar een heel onlogisch punt zijn gegaan wat totaal niet overeenkomt met mijn punt.
Ik heb dit al meermaals tegen ups gezegd maar zij blijven volhouden dat hun bevindingen kloppen. Echt wat een kut bedrijf joh. Een onderzoek duurt al 10 werkdagen voordat ze eens met een antwoord komen waar je geen fuck aan hebt en verder kijken dan hun neus lang is is blijkbaar ook te moeilijk.
Ben echt gewoon boos nu. United Wardrobe wil misschien nog wel een nieuw onderzoek beginnen met ups maar ik vrees het ergste aangezien ze daar toch niet luisteren. Begin haast te denken dat iemand daar bij ups bewust in het systeem heeft lopen rommelen en zelf met de spullen er vandoor is 
Ik probeerde te bellen maar ik zit op 26 hoog en het bereik is belachelijk slecht hier, uiteindelijk mailtje gestuurd. Kreeg van de klantenservice een ander mailadres waar ik naar toe kon mailen voor een nieuwe bezorg afspraak. Gelijk gemaild, maar nog geen reactie. Nu wil ik heel graag mijn plantjes en kijk ik er de hele week al naar uit en ben ik dus bang dat de bezorger vandaag op een willekeurig tijdstip langs gaat komen dus durf ik vandaag weer de deur niet uit