Pakketjesirritaties

Oh mannnn ik had iets besteld, zou maandag bij een ups punt worden geleverd maar dan is die winkel dicht dus zou dan dinsdag worden. Inmiddels heb ik nog niks dus ik ups gemaild. Vertellen hun me doodleuk dat het pakketje een nieuw trackingnummer heeft gekregen en het afgeleverd is in een andere stad door een heel ander persoon. Ik heb dat meisje opgezocht op fb. Gelukkig woont er maar één iemand met die naam (denk ik) en haar een berichtje gestuurd maar ik ben bang dat ik mijn pakket dus gewoon kwijt ben? Wat een kutbedrijf man serieus. De vrouw bij pickup punt boeide het geen reet. Zei ze ook letterlijk…

Edit: meisje op fb reageerde heel snel. Heeft me bewijs gestuurd. Gaat om een heel ander pakketje. Zij wil wel langsgaan bij het pakketjespunt om navraag te doen. Dus dat is wel heel aardig.
Ups kan me niet helpen. Moet verzender doen. Verzender zegt dat ups het moet doen. Aaaaargg

1 like

United wardrobe wil geen onderzoek instellen. Ze willen eerst nog een week wachten terwijl ups zegt dat het nu gewoon al kan en moet want het pakket is echt kwijt. Heb een printscreen van die mail naar UW gestuurd maar op mijn mailtjes reageren ze totaal niet. De verkoopster word ook meer genegeerd door UW dan dat ze een antwoord krijgt. En dan claimen ze dat ze snelle persoonlijke klantenservice hebben. Wat een grap joh.
In ieder geval is mijn pakket dus kwijt en mag ik van ups geen onderzoek ernaar laten starten. Ze zeggen ook steeds iets anders dus ze weten zelf ook niet waar het is of wat ze überhaupt nu zeggen.
Wat een schijt bedrijf echt. Postnl is ook eens iets van mij kwijt geweest en die zijn wel bereid om te helpen en doen moeite. Ups doet gewoon geen ene zak en UW nog veel minder

Een pakketjesirritatie van mezelf.
Ik kreeg gisteren een pakketje van Zalando, maar had niks besteld. Bleek dat ik de retoursticker ben vergeten erop te plakken en m’n retour weer bij mezelf is bezorgd haha. Ze waren wel heel snel, want ik had het vrijdag bij de post afgeleverd en het werd zaterdag weer bezorgd:p

18 likes

Ik wilde vorige week een regenjas bestellen bij Decathlon, maar deze was uitverkocht dus ik kon de bestelling niet afronden. Heb een andere besteld en deze ook al even binnen. Nu krijg ik een mail dat mn pakket onderweg is, van die eerste regenjas dus. Hoe dan? Ik heb die bestelling niet eens afgerond.

En ik kreeg ook twee mails met een betaallink en volgens mij heb ik de verkeerde betaald, irritant dit. Morgen maar ff bellen.

Ik heb echt zon grafhekel aan DHL.
Ik zou vandaag een pakketje ontvangen, staat er de hele dag al tussen 14.00-18.00 uur. En nu staat er ineens: adresgegevens onjuist, pakket gaat terug naar verzender.

Terwijl daaronder mijn adres gewoon staat en die klopt helemaal…

Dat stond er bij mij ooit ook en toen kwam het alsnog. Er is nog hoop!

Wacht… Serieus? Waar heb je dit besteld?

Wow :scream: werd dit echt zo bezorgd??

Hahaha omg dit is toch schaamteloos. Doe het gewoon even in een plastic tas en tape die dicht

Op United Wardrobe zitten nog wel meer verzendstumperds maar ook mensen die boos worden als je een doos hergebruikt voor verzending. :’)

Kan je dat niet bij hun melden? Dit vind ik wel echt next level :neutral_face:

Ik zag vandaag wel op televisie met een reclame dat ze Vinted aan de man proberen te brengen. Ook tweedehands kleding maar met minder gezeik qua kosten en zo.

Ik krijg die stomme reclame echt iedere keer op YouTube

4 likes

Bedenk me nu dat ik een maand geleden een pan had besteld die volgens de online informatie zou moeten kunnen met inductie, maar bij uitpakken niet geschikt bleek. Dus contact opgenomen en teruggestuurd. Twee weken geleden een mail gestuurd dat ik geen ontvangstbevestiging had gekregen en ook geen geld terug, en nu gewoon nog steeds niks. Niet eens gereageerd op mijn mail van twee weken terug. En het was een pan van BK dus nog duur ook, tyfuszooi.

Dat is echt rot. Is het wel een betrouwbare winkel?

Ik hoop het! Gewoon de BK winkel zelf, dus lijkt me van wel. Stelletje luie terugbetalers zijn het wel.

Iedere dag krijg ik mail dat vandaag mijn pakket komt met een tijd erbij maar hij is nu al 3x doorgeschoven naar de volgende dag… en ik maar steeds braaf zitten wachten… en de mensen van het bezorgbedrijf en de afzender weten ook niet waar het fout gaat.
Lijkt wel alsof m’n pakketbezorger met vakantie is want ik heb hem ook allang niet meer rond zien rijden.

Haha nou ik had gister een geïrriteerde mail gestuurd en het geld is overgemaakt :+1:

2 likes

Wat fijn! Wel een beetje jammer dat daar weer een mail voor nodig was maar je hebt het nu in ieder geval terug!

1 like

Ik heb een week geleden iets besteld bij Loods 5. Eerst kreeg ik geen trackingcode en nu staat ie al dagen op dat het nog niet in het sorteringsproces zit maar dat het wel is aangemeld. Haaaaallooooo in welk bestaan moet je meer dan een week wachten op een kleine bestelling?:weary: