Pakketjesirritaties

Nou ze kon een klacht indienen en dat was het dan, fucking vermoeiend dit.
Morgen haalt mn vriend het iig op. Ik vind dat gezeik een stuk minder erg als ik er niet extra voor betaal.

Jaaa dat had ik ook met dpd. Geen mailtje, geen briefje in de bus. Kon via de t&t wel achterhalen dat het afgeleverd was op een ophaalpunt maar stond dan weer niet bij welke. En hun klantenservice kost 0,50 cent per minuut.

helaas niet meer, ik ben eruit gegooid :sweat_smile: maar daar gebeurde altijd rare dingen met pakketjes. Ook een keer in een boom gehangen ofzo?

1 like

Wij hadden laatst een pakketbezorger die twee keer met ons pakket bij onze buurvrouw stond. Blijkbaar is het moeilijk om bij het goede huisnummer aan te bellen :upside_down_face:

Ik zit al een paar dagen te wachten op een pakketje van GLS? Nog nooit van gehoord maar op Track and Trace wordt al 3 dagen lang elke dag hetzelfde neergezet: dat ze hem vandaag komen bezorgen. Nooit wat ontvangen en was gisteren de hele dag thuis

Ik laat al mā€™n pakketjes bij een afhaalpunt bezorgen, want dat vind ik veiliger. Nu lag er een pakketje klaar volgens postnl maar het lag er niet en volgens de scantijd was het daar om negen uur sā€™avonds afgeleverd wat niet eens kan want de winkel is dan dicht. Hun klantenservice werkte ook niet bepaald mee ā€œja het ligt er wel hoor, soms kloppen die tijden nietā€. Uiteindelijk was Zalando dan een onderzoek gestart met als uitkomst van postnl dat het er wel ligtā€¦ Gelukkig is Zalando wel coulant en kreeg ik het bedrag terug en drie weken later lag het pakketje er wel opeens?

Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt! Ik snap niet dat zulke bezorgers nog werk hebben, eerlijk gezegdā€¦

Aaarghhh GLSā€¦ Vorige week dinsdag bestelde ik bij Vistaprint een mok voor het vrijgezellenfeest van mijn tante. Ik was natuurlijk weer iets te laat met een cadeautje bestellen dus ik betaalde 10 euro extra om het die vrijdag te laten bezorgen (de dag van het feest). Krijg vrijdag een mailtje van GLS dat de bezorger onderweg was. Ik wachten, en wachten, en wachtenā€¦ Tot ik de deur uit moest zonder cadeautje. Zaterdag Vistaprint gebeld, die wisten het ook niet en konden GLS niet bereiken want die bezorgen niet in het weekend??? Ze zouden dan maandag uitzoeken wat er was gebeurd maar ze gingen er van uit dat hij dan maandag bezorgd zou worden. Nou niet dus. Vervolgens krijg ik maandag een mail dat ze die mok opnieuw verzonden hebben. Staat dinsdag eindelijk de GLS bezorger aan de deur, met twee mokkenā€¦ Ik ben dus niet zo dol op GLS. Vistaprint was trouwens wel netjes, kreeg die 10 euro voor bezorgen met spoed gewoon terug.

Ik zit nu dus met een extra mok waar ik niks mee kan. Als er toevallig iemand is die 18 september een bruiloft heeft van een kattenliefhebber, ik heb nog wel een cadeautje voor je :):grin:

Ik had iets besteld bij Zalando en laten bezorgen op vriend zā€™n werk. Vriend zei dat hij ā€˜t nog niet binnen had en het duurde maar en duurde maar. Kreeg zalando telkens niet te pakken, want ze lopen erg achter. Toen heb ik gechat met de Engelse klantenservice (dat moest van Zalando). Zij hebben een onderzoek ingesteld. Ondertussen was mā€™n pakketje boven water gekomen, en kreeg Zalando nog slechter te pakken, dus heb ik maar gemaild. De bezorgster is tegelijkertijd op hoge poten naar mā€™n vriend en collega gegaan dat ze een klacht hadden ingediend tegen haar, ze was woest. Vriend wist niet dat ik de klacht allang op opgelost had laten zetten in die mail. Arme jongen, mijn godā€¦ doe asjeblieft een beetje rustig!

Ik had pakketje besteld van ASOS en ik probeer het meestal te plannen dat het pakketje op zaterdag komt (want werk full-time en woon alleen), maar nu niet aan gedacht.
Dus het is woensdag bij buren afgeleverd in een portiekwoning en de pakketbezorger heeft niet goed opgeschreven om het gaat om 1a1 of 1a2 (fictief huisnummer) maar gewoon op 1a.
En ik sta afgelopen dagen dus al elke avond aan te bellen bij beiden huizen en op verschillende tijden in de avond maar niemand doet open. Dus vanavond nog een keer proberen en anders maar briefje in de bus ofzo. Ik wil mā€™n pakketje :frown:

Nou the story continues, had het gisteravond aangepast naar brengen naar een afhaalpunt. Kreeg ik eerst een mail dat ze tussen 1 en 3 daar zouden zijn en krijg ik nu een mail dat het niet gelukt is en ze het morgen weer proberen.
Ik ben echt stikchagrijnig, zou bijna zelf gaan stofzuigen ipv die bestelde robot op te halen.

Ik kreeg een ā€œniet thuisā€ briefje door de brievenbus geduwd. Kerel, ik sta in de gang mijn jas aan te trekken. Kon hem gewoon zien door het levensgrote raam in de deur. Heb de deur maar open gedaan en toen stond hij daar met een ā€œde bel doet het nietā€. Dit is geen studentenhuis en de bel doet het altijd, rot op met je sneue excuses.

Als dingen nou met dpd bezorgd worden is t fantastisch, daar bezorgd mijn buurman voor en haal ik de dingen bij hem op. Beetje jammer dat ik niet bestel bij webshops die daar mee werken.

3 likes

Wtf is er aan de hand met al die bezorgers die zonder aanbellen zoā€™n briefje erdoorheen drukken? Ik heb dat ook al regelmatig gehad, maakt me echt pissig

6 likes

Ik snap daar ook het nut niet van als ze per pakket betaald krijgen want dan moeten ze de volgende dag toch weer terug?

1 like

Jaa precies! En je staat toch al voor de deur dus waarom niet aanbellen?? Heb ook wel eens dat er geen briefje in de bus zit en ik in de app zie dat ze morgen terugkomen. Dan heeft het nog nut

1 like

Ik had begin augustus iets retour gezonden en nu blijkt dat ze dat pakketje terug naar het postpunt hebben gestuurd een dikke week geleden, maar daar heb ik niets van gehoord en nu krijg ik een aanmaning???

First world problem: Ik heb gisteravond via de app mijn pakketje naar een afleverpunt gestuurd. Maar ik kon die in mijn straat niet kiezen? Dus nu moet ik straks naar een pakketpunt 5 minuten verderop en dat vind ik irritant.

Snap echt niet waarom ik mijn vaste pakketpunt drie deuren verder niet kon kiezen.

Haha ik moet door dit topic denken aan de prachtige pakketbezorger die vroeger altijd bij mijn ouders kwam, ook een super aardige jongen. Ik was toen nog wat te jong daarvoor maar ik kan me nog herinneren hoe giechelig mijn moeder pakketjes van hem aannam :sob::sob:

1 like

PostNL heeft een keer mijn pakket om 22:30 door het (hoge) keukenraam naar binnen gegooid. Hierbij sneuvelde natuurlijk glas in de keuken dus ik dacht dat er een raam werd ingegooid en durfde niet eens te gaan kijken. Het was ook nog zoā€™n tv-kastje van KPN dus ook nog breekbaar :sweat_smile:

4 likes

Is soms als daar al teveel ligt, mega irritant want is hier ook standaard vol :frowning: Had het een keer bij de webcare nagevraagd