Pakketjesirritaties

Zoooo stom

Ik heb dit ook! Het PostNL-punt praktisch naast m’n huis kan ik niet meer selecteren, maar het punt dat daarna dichtste bij was, ook niet meer. Daardoor moet ik vijf minuten fietsen als ik een pakketpunt kies. Als ik het pakketje gewoon thuis laat bezorgen dan bezorgt hij hem na 1 bezorgpoging bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Dat punt verklaarde overigens dat ze de demand niet meer aankonden, waardoor je ze niet kan selecteren

Als je bij bol niet meteen kunt kiezen voor en afleverpunt terwijl je nu al weet dat je niet thuis gaat zijn waardoor je dus je pakketje een dag later gaat krijgen

1 like

Wow dat vind ik echt heftig en asociaal. Heb je een klacht ingediend?

Oh, wat gek. Ik haal altijd mijn bol bestellingen op bij de AH. Of misschien zijn de bezorgmogelijkheden account specifiek


Nee volgens mij heb ik het gekocht via een externe verkoper van bol
 ligt daar aan. Normaal kun je het inderdaad chill bij ah halen

1 like

Daarom vind ik bestellen bij een externe verkoper zo irritant. Ik google dan meestal verder tot ik bij een webshop kom waar ik wel bij een pakketpunt kan afleveren.

Jaaa zeker! De mensen van de klantenservice waren ook behoorlijk in shock en hebben echt 100 keer excuses aangeboden. Ik heb ook een vergoeding gekregen voor de gesneuvelde glazen, dus het is netjes opgelost gelukkig!

1 like

Ik woon in een flat en als er beneden wordt aangebeld doe ik open en blijf ik meestal bij de deur wachten. Blijkbaar gaat de pakketbezorger eerst de hele flat door voordat hij bij mij komt, want het duurt iedere keer een half uur voordat hij bij mij is. Heel irritant, maar waarschijnlijk belt hij gewoon bij heel veel mensen tegelijk aan.

Verder probeer ik Ă©Ă©n Post Nl punt tegenwoordig te vermijden omdat ik er voor m’n idee te vaak pakketjes kwam retourneren. De laatste keer zei de medewerker heel overdreven: hierbij de bonnetjes van jouw DRIE pakketjes. :expressionless:

1 like

Na deze verhalen ben ik bang dat mijn nooit aangekomen marktplaats bestelling in de papierkliko is gedaan


Ik ben ook bang
 heb iets via Groupon besteld, zou bij mijn vader op t werk geleverd moeten worden. Ik dacht namelijk dat het een pakket was, maar kreeg naderhand een mail dat het door de brievenbus past en ik heb nog niets. Mocht pas na 2 weken daarover mailen, dus ga ik nu maar eens doen.

Ik had voor €500+ jassen besteld bij Asos, om thuis te passen en te kiezen welke ik wilde houden. Ik was zo enthousiast maar ze vallen allemaal tegen en kunnen direct weer terug :frowning_face: De doos is zo groot en zwaar dat ik niet helemaal weet hoe ik die bij het postkantoor ga krijgen.

2 likes

Bij ons komt de pakketbezorger standaard na 22u.
Dan staat er op mijn PostNL dat ze tussen 12-14 komen en als ‘de bezorger onderweg is’ wordt het tijdvlak ineens 20:30-22:30. Zo ontzettend vervelend.
Gelukkig hebben we geen buren, en horen we de bezorger wel aan komen maar ik vind het echt schijt irritant en niet echt normaal.
De reden die PostNL gaf was dat we zo afgelegen wonen dat ze ons maar op het eind van de route hebben gezet
 (Ik woon niet in de rimboe ofzo hoor)

1 like

Deze moet even hier.

37 likes

Ligt je pakketje in de struiken?

1 like

Hopelijk heb je geen voortuin met 100 struiken

1 like

Ja. @anon31745129 drie struiken haha. Gelukkig snel gevonden.

2 likes

Ik kreeg ook zo’n briefje, alleen had de bezorger erop geschreven: ‘Klacht? Bel mijn 06-nr’. Hij had twee pakketjes (waarvan er een door mij getekend moest worden) afgegeven bij de onderburen, terwijl ik gewoon thuis was. Had zeker geen zin om twee trappen te lopen. Volgens de buurvrouw had hij gezegd dat hij overal had aangebeld, maar dat kan dus echt niet waar zijn. Zij was ook een beetje pissig, had acht (!) pakketjes in de gang staan.

Ik snap echt niet dat mensen pakketjes aannemen voor anderen en vervolgens boos zijn dat ze dat hebben aangenomen. Zeg gewoon nee.

De buren van mijn ouders bestellen echt super veel pakketjes maar ze zijn nooit thuis, in het begin namen we wel pakketjes aan wantja als wij een keer niet thuis zijn is het ook fijn dat zij wat aannemen. Op een gegeven moment stonden er al 3 pakketjes van hun en toen belde de bezorger aan met nog een pakketje; EEN FIETS. Nou toen is mijn moeder ook goed geflipt en nu nemen ze nooit meer iets aan voor ze. Vinden de buren overigens echt dom want “jullie zijn toch altijd thuis”, ja doei ben geen postkantoor.

6 likes

Sommige mensen zijn er echt zoooo gemakkelijk in. Zelf bezorg ik onder andere brievenbuspakjes (passen niet altijd in de bus) en dan gaan sommige mensen er gewoon vanuit dat ‘de buren wel aanpakken’. :woman_shrugging:

1 like