Mijn pakketbezorger kwam nu net eindelijk aanzetten, maar hij reed in zo’n borent busje
Zal wel iets kapot zijn aan zijn eigen bus dat het ook zolang duurde en zo vaak werd uitgesteld. Maar het is er gelukkig!
Vaag verhaal
Waarom bestel ik iets bij een bedrijf waar ze met DHL werken. Altijd gezeik.
Nu ook weer, pakket zou zijn afgeleverd bij het pakketpunt maar zij kunnen hem niet vinden??
Mijn pakketje is dus officieel gewoon echt kwijt. United Wardrobe heeft na aandringen van zowel verkoper als mij sneller een onderzoek bij ups laten starten dan ze in eerste instantie wilden. Maar ups zegt dat mijn pakket is opgehaald door iemand anders wat dus niet kan want 1. Diegene heeft een compleet andere naam en mijn naam staat op het pakket waarvoor je je moet legitimeren, 2. Pakket heeft een compleet ander trackingnummer, 3. Ik heb dat meisje gecontacteerd en zij heeft haar eigen pakketje opgehaald en daar ook bewijzen van gestuurd en 4. Het pakket zou dan ook naar een heel onlogisch punt zijn gegaan wat totaal niet overeenkomt met mijn punt.
Ik heb dit al meermaals tegen ups gezegd maar zij blijven volhouden dat hun bevindingen kloppen. Echt wat een kut bedrijf joh. Een onderzoek duurt al 10 werkdagen voordat ze eens met een antwoord komen waar je geen fuck aan hebt en verder kijken dan hun neus lang is is blijkbaar ook te moeilijk.
Ben echt gewoon boos nu. United Wardrobe wil misschien nog wel een nieuw onderzoek beginnen met ups maar ik vrees het ergste aangezien ze daar toch niet luisteren. Begin haast te denken dat iemand daar bij ups bewust in het systeem heeft lopen rommelen en zelf met de spullen er vandoor is
Wat naar! Ik dacht altijd dat je als koper op UW je geld terug krijgt als je je pakketje niet krijgt? Adverteren ze daar ook niet mee? En ik had ook het idee dat hun klantenservice beter was. Maar goed om te weten, dan bestel ik daar geen dure dingen.
Oh nee ik kan mijn geld ook gewoon terug krijgen hoor. No worries. UW is het probleem niet (al duurt een antwoord krijgen enorm lang en hebben we er met twee mensen op moeten aandringen om direct een onderzoek te laten starten aangezien ze eerst een dikke week wilden wachten terwijl het toen al meer dan een week kwijt was. Oh en ik wacht ook nog steeds op een antwoord via mail van weken geleden dus klantenservice is op zich wel vriendelijk en behulpzaam ALS je ze te pakken krijgt. Al gaat via fb messenger wel redelijk soepel inmiddels). Ik heb in het verleden ook mijn geld terug gekregen toen dingen niet verzonden werden. Ik krijg nu ook gewoon een refund als ik wil.
Maar Ups is echt gewoon echt super stom bezig. Ze doen gewoon 0,0 moeite en het is iedere keer een ander bullshit verhaal waar ze mee aankomen. En zelf kun je niks want ze willen alleen met UW communiceren. UW is het ook niet eens met wat Ups heeft gedaan, dus mijn geld krijg ik sowieso terug. Maar ik vind het eigenlijk te flauw dat Ups hiermee wegkomt zonder ook maar iets voor een klant te willen doen. Niet bepaald wat ze claimen
Edit: ik krijg zojuist te horen via de verkoopster dat uw het geld aan ons gaat teruggeven en dat ze alsnog een nieuw onderzoek gaan starten bij ups. Dus dat is wel heel netjes.
Love dit topic want ik heb mega frustraties. Gisteren zouden mijn planten bezorgd worden door een voor mij onbekend bedrijf, ik had het van tevoren opgezocht en echt mega slechte reviews - ik dacht, dat zal wel meevallen en mij niet overkomen. Tijdsvak van 10.00 tot 14.00. Om 17.00 nog geen pakketje. Wel een interessante update, dat ik niet thuis zou zijn geweest en dat zij precies om 17.03 langs zouden zijn geweest. Heel leuk bedacht, maar toevallig stond ik toen beneden bij de voordeur om een pakketje van PostNL aan te nemen en er stond zeker geen andere bezorger daar te wachten Ik probeerde te bellen maar ik zit op 26 hoog en het bereik is belachelijk slecht hier, uiteindelijk mailtje gestuurd. Kreeg van de klantenservice een ander mailadres waar ik naar toe kon mailen voor een nieuwe bezorg afspraak. Gelijk gemaild, maar nog geen reactie. Nu wil ik heel graag mijn plantjes en kijk ik er de hele week al naar uit en ben ik dus bang dat de bezorger vandaag op een willekeurig tijdstip langs gaat komen dus durf ik vandaag weer de deur niet uit
Ik word echt knettergek van DHL. We krijgen een tijdvak tussen 13 en 15 of 14 en 16 maar elke keer komt ze pas rond 18u aankakken. Echt ALTIJD. Word er een beetje boos van haha.
Ook even hier mijn vraag:
Hebben jullie wel eens een pakketje van Zalando Lounge te laat teruggestuurd? Ik heb een pakketje liggen maar had geen printer tot mijn beschikking. Hij is denk ik al wel een week of zelfs langer te laat… nog proberen?
Wel van Zalando zelf en dat was geen probleem!
Wat zouden jullie doen als je een half jaar geleden een pakket voor iemand in je appartementencomplex hebt aangenomen maar deze nooit door de buren is opgehaald? Wij hebben zelf ook minstens 10x daar aangebeld omdat het toch in de weg staat. Ik heb een maand geleden ook een briefje in de brievenbus gedaan maar daar is ook niet op gereageerd…
Als je het kosteloos kan retourneren anders dat doen, anders of weggooien of het zelf houden denk ik. Ik zou er ook wel lichtelijk gestoord van worden als iets al zo lang in je huis staat
Ik had hem na een paar weken al retour afzender gedaan denk ik, mits dat gratis kan. En anders of weggegooid of zelf gehouden, ligt er dan wel aan wat het is.
Schijnbaar missen ze het pakket toch niet en mij zou het ook in de weg staan.
De afzender is een buitenlandse website, kosteloos retourneren is niet mogelijk. Het voelt aan de ene kant zo raar om het te openen omdat het niet van mij is maar aan de andere kant had de buurvrouw het maar moeten ophalen of moeten reageren op ons…
Mijn Un.ited Ward.robe pakketje die ik een maand of vier geleden besteld had is twee weken geleden(!) binnengekomen. Verkoopster had er geen track&trace op gezet, ik had m’n geld al terug en hoewel ik haar wel een berichtje heb gestuurd, krijg ik geen reactie van haar meer.
Niet echt een irritatie dus, want nu heb ik ‘m gratis, maar vraag me wel echt af waar ‘ie al die maanden gelegen heeft
Er is een pakketje voor mij aan de overkant van de straat bezorgd, maar ze hebben geen bel (meer). Het is zo’n meerdere lagen woningen blok en ze wonen niet op de begage grond, dus aankloppen horen ze neem ik aan niet. Ik vraag me af hoe Post nl het dan wel bij hen gekregen heeft?? Echt handig weer.
Zalando be like: “sorry uw pakket is vertraagd”
2 seconden later: “uw pakket is verzonden”
🤷
Blijkbaar bezorgd h&m nu met dpd. Ik had tijdens het bestellen gewoon mijn normale afhaalpunt bij postnl in mijn dorp aangeklikt, kijk ik nu in de h&m app en zie ik dat mijn pakket heel wat dorpen verder wordt geleverd bij een dpd punt. Vind dit echt schandalig dat ze dat zelf zonder enige bekendmaking aanpassen. In mijn eigen dorp is ook gewoon een dpd punt dus snap helemaal niet waarom het daar niet geleverd wordt. Nu kan ik dus zien hoe ik aan mijn spullen kom.
Ja hm doet wat raar. Laatst wilde ik bestellen en kom het niet bij mijn post nl afhaalpunt. Week erna kon het weer wel. Heel raar.
Maar ik heb dus wel gewoon het postnl punt gekozen dat ik normaal altijd kies. Ze hebben het zelf veranderd naar iets compleet anders.
Ze lezen zelf ook niet fatsoenlijk. Blijven volhouden dat het om dhl gaat terwijl dat geen dhl punt is maar een dpd punt. En ze willen het ook niet wijzigen, dus nu kan ik zien hoe ik in dat dorp kom. Ben er echt een beetje klaar mee. Eerst raakt ups een pakketje kwijt, willen niks doen om het te zoeken want het boeit ze niks. Nu begint h&m ook al
Edit- Omg ik heb nu al 3 x aangegeven dat het een dpd punt is dat door H&M zelf gewijzigd is. Sowieso raar dat het plots met dpd is. Maargoed nu krijg ik als antwoord dat ik via de postnl app of dhl kan wijzigen. Lezen is echt verrekdes moeilijk. En dan constant dat Have a lovely day erachteraan. Rot op joh
Edit 2 - h&m verzend niet eens met dpd en leggen nu de schuld bij mij. Ik vraag me echt af hoe ik dan aan dit adres zou moeten komen aangezien het geeneens mijn dorp is, het geen huis maar een winkeltje is en mijn eigen adres gewoon in mijn app staat dus dat zou automatisch gaan als ik die had aangeklikt maar ik heb 100% zeker het postnl punt aangeklikt. Dat staat er nu ook gewoon als vaste keuze en moet ik handmatig aanpassen wil ik een ander kiezen…