@anon46493654 @anon44204370
ben benieuwd, ze komen vandaag hier. Door jullie verhalen ben ik nu erg benieuwd! Haha.
Je krijgt toch van zalando altijd een mailtje als het verzonden is en dan kan je het met de tracking code volgen?
Jeetje, post NL haalt echt grapjes met me uit de laatste tijd. Vanochtend stond in de app dat ze pas na 15:00 zouden komen dus ben nog even de stad in geweest voor dochter van 10:00 tot 11:30. Is in die tijd de bezorger aan de deur geweest en is mn pakket meteen naar een afhaalpunt gegaan waar ik het pas morgen na 15:00 kan afhalen. En het mooie is: dat afhaalpunt is officieel maar open tot 17:30 maar gaat vaak om 17:00 al dicht. En dat haal ik nooit met mijn werk
De app klopt de laatste tijd niet (dat zou het probleem ook kunnen zijn bij jou). Er staat dan inderdaad totdat de chauffeur gaat rijden: “vanaf 15.00”, maar dat is de tekst die bij een ophaalpunt hoort en niet bij bezorgingen aan huis. En als de chauffeur dan onderweg is, staat er ineens gewoon een tijdsvak.
Dat is wel jammer. Ik hoop dat er snel een pakketautomaat komt hier in de buurt.
Mosterd na de maaltijd nu maar ligt het nu niet al dezelfde dag klaar? Ze zijn dat aan het veranderen: niet meer 2 keer aanbieden maar gelijk naar het pakketpunt. Was vorige week in het nieuws.
Vorige week vrijdag lag er bij mij ook een briefje door de bus dat het vanaf de volgende werkdag klaar lag op het postnl punt. Maar had ook een pakketje laten bezorgen op dat punt. En toen lag dat eerste pakketje er ook meteen dezelfde dag nog klaar. Terwijl het dus ook nog eens op een vrijdag was en dus eigenlijk pas de volgende werkdag daar zou komen.
Ik vroeg me vorige week dus af of die briefjes misschien niet nog verouderd zijn ofzo . Of ik had nu gewoon geluk, ook nog een mogelijkheid.
We wachten op een pakket dat voor 10 geleverd zou zijn.
Ik ben benieuwd of hij nog voor 12 geleverd gaat worden…
Also: er is een pakket van me kwijt
Ik kreeg om 17:25 een mail dat ik kon afhalen 17:30 sluit het afhaalpunt. Maar het pakket was er dus wel dezelfde dag ja!
Volgens mij was dat ook nooit bij het pakket van 6,95 toch? Toen ik nog bij een pakketpunt werkte kostte verzenden met handtekening ter bevestiging altijd al extra dacht ik
Oké hier kan de post niks aan doen maar is wel irritant. Er zijn klussers bij mij thuis bezig en ik was vandaag niet thuis. Kom ik net thuis, staat er een matras midden in mijn woonkamer! Hebben de klussers dat blijkbaar aangenomen voor iemand anders in de straat (niet eens directe buren). Normaal vind ik het prima om pakketjes voor de buren aan te nemen, maar een matras?! Ik heb best een kleine woonkamer dus dat ding vult de hele kamer. Hoop dat het snel wordt opgehaald!
Dat is toch niet aan hun om te accepteren? Nu zit jij er lekker mee te kijken… zou ik zelf echt niet blij mee zijn.
Klopt! Maar ik kan er nu niks meer aan doen. Ik ga het morgen wel even tegen ze zeggen dat ik het niet echt fijn vind.
Mijn beste vriendin had vanuit het buitenland een verjaardagscadeau op de post gedaan. Het zou eerst gistermiddag bezorgd worden, maar er was opeens vertraging. Dus vannacht stond er dat het vandaag tussen 16:00 en 18:30 bezorgd zou worden., ik dacht prima dan zijn we wel thuis. Werd vanochtend rond uur of tien tijd gewijzigd naar 13:45 tot 14:45 en we dus niet thuis waren. Nu kan ik het morgen gaan ophalen en zo geen zin om met mijn verjaardag naar buiten te moeten. Mja ik wil wel mijn cadeau .
Mijn nieuwe telefoon zou vandaag geleverd worden tussen 15 en 17:30. Dus ik had alle afspraken in de morgen gepland zodat ik vanmiddag dat pakketje in ontvangst kan nemen.
Kijk ik om 12:20 op mijn app, zie ik dat ik de pakketbezorger heb gemist? Dus ik berichtje naar PostNL, gaat dat mens vet bijdehand lopen doen van jaaa, als ik zie dat de bezorger nog niet onderweg is dan ga ik gewoon lekker mijn ding doen. Joh, geef dan geen tijdsindicatie???
Maar goed, pakket ging gelijk al naar het afhaalpunt en ipv van morgen kon ik 'm vanavond ophalen
Mn oplader is kapot. Ik gemeld bij Coolblue, goede service natuurlijk, dus ze sturen een nieuwe op. Zie ik nu in de postnl app dat ie vandaag aankomt op mijn oude adres. Wel vreemd want in de bestelling op de site van coolblue staat wel mijn nieuwe adres.
Tweede keer dat de bezorger pakketje meteen naar de buren lijkt te doen ipv aanbelt bij ons. Weer diezelfde vent.
Echt, ik heb zo’n hekel aan PostNL. EerGisteren een trainingswekker besteld voor dochter, voor vannacht zodat ze morgenvroeg niet om 5u naast ons bed zou staan. Zou vandaag bezorgd worden bij PostNL punt. Kijk ik vanmorgen, is er vertraging… komt het pas maandag… Ze weten niet waarom. Pakket was al wel bij PostNL. Prutsers
Blijkbaar heeft de postbode er hier geen zin meer in. Ik zou vandaag 2 brievenbuspakketjes krijgen, maar ze liggen nog steeds bij postnl en de bezorger heeft helemaal geen post opgehaald daar blijkbaar want niemand in de buurt heeft vandaag post ontvangen…
Één pakketje is een kadootje. Zou eigenlijk zaterdag al worden bezorgd maar had vertraging en dat komt nu dus sowieso te laat
Iemand ervaring met aankopen via eBay vanuit Duitsland? 2 dingen besteld bij verschillende verkopers, beiden staan al een week op ‘despatched’ en meer info is er niet. Loopt die trackinginfo van eBay achter?
DHL zegt dat ze voor een dichte deur stonden terwijl er gewoon iemand thuis was. Er is ook niets mis met onze bel. Zo irritant. Kan ik morgen alsnog maar een servicepoint