Pakketjesirritaties

Dat is toch niet aan hun om te accepteren? Nu zit jij er lekker mee te kijken… zou ik zelf echt niet blij mee zijn.

Klopt! Maar ik kan er nu niks meer aan doen. Ik ga het morgen wel even tegen ze zeggen dat ik het niet echt fijn vind.

1 like

Mijn beste vriendin had vanuit het buitenland een verjaardagscadeau op de post gedaan. Het zou eerst gistermiddag bezorgd worden, maar er was opeens vertraging. Dus vannacht stond er dat het vandaag tussen 16:00 en 18:30 bezorgd zou worden., ik dacht prima dan zijn we wel thuis. Werd vanochtend rond uur of tien tijd gewijzigd naar 13:45 tot 14:45 en we dus niet thuis waren. Nu kan ik het morgen gaan ophalen en zo geen zin om met mijn verjaardag naar buiten te moeten. Mja ik wil wel mijn cadeau :roll_eyes: .

1 like

Mijn nieuwe telefoon zou vandaag geleverd worden tussen 15 en 17:30. Dus ik had alle afspraken in de morgen gepland zodat ik vanmiddag dat pakketje in ontvangst kan nemen.
Kijk ik om 12:20 op mijn app, zie ik dat ik de pakketbezorger heb gemist? Dus ik berichtje naar PostNL, gaat dat mens vet bijdehand lopen doen van jaaa, als ik zie dat de bezorger nog niet onderweg is dan ga ik gewoon lekker mijn ding doen. Joh, geef dan geen tijdsindicatie???
Maar goed, pakket ging gelijk al naar het afhaalpunt en ipv van morgen kon ik 'm vanavond ophalen :smiling_face_with_three_hearts:

Mn oplader is kapot. Ik gemeld bij Coolblue, goede service natuurlijk, dus ze sturen een nieuwe op. Zie ik nu in de postnl app dat ie vandaag aankomt op mijn oude adres.:+1:t3: Wel vreemd want in de bestelling op de site van coolblue staat wel mijn nieuwe adres.

Tweede keer dat de bezorger pakketje meteen naar de buren lijkt te doen ipv aanbelt bij ons. Weer diezelfde vent.

Echt, ik heb zo’n hekel aan PostNL. EerGisteren een trainingswekker besteld voor dochter, voor vannacht zodat ze morgenvroeg niet om 5u naast ons bed zou staan. Zou vandaag bezorgd worden bij PostNL punt. Kijk ik vanmorgen, is er vertraging… komt het pas maandag… Ze weten niet waarom. Pakket was al wel bij PostNL. Prutsers

Blijkbaar heeft de postbode er hier geen zin meer in. Ik zou vandaag 2 brievenbuspakketjes krijgen, maar ze liggen nog steeds bij postnl en de bezorger heeft helemaal geen post opgehaald daar blijkbaar want niemand in de buurt heeft vandaag post ontvangen…
Één pakketje is een kadootje. Zou eigenlijk zaterdag al worden bezorgd maar had vertraging en dat komt nu dus sowieso te laat :unamused:

Iemand ervaring met aankopen via eBay vanuit Duitsland? 2 dingen besteld bij verschillende verkopers, beiden staan al een week op ‘despatched’ en meer info is er niet. Loopt die trackinginfo van eBay achter?

DHL zegt dat ze voor een dichte deur stonden terwijl er gewoon iemand thuis was. Er is ook niets mis met onze bel. Zo irritant. Kan ik morgen alsnog maar een servicepoint :expressionless:

Kan je het niet veranderen via de t&t link?
Ik heb vaker dat dhl het niet kon afleveren en dan gaat het ook automatisch naar een dhl punt.
Maar via de tracking link kan ik dat vaak veranderen oa ook weer naar me huisadres overdag of savonds :wink:

1 like

Haha jeetje zeg! Los van dat het door de inhoud extra zuur is, is het toch overduidelijk dat een aangetekend pakketje iets anders is dan een random pakketje waar toevallig voor getekend moet worden (oke die eigenlijk ook door de juiste persoon maar is toch een andere categorie haha). En dat je net die dus ook daadwerkelijk door degene waarvoor het bedoeld is (of iig iemand die op het adres woont) getekend moet worden :roll_eyes: Betaal je ook nog eens extra voor (in jouw geval misschien niet persoonlijk gezien je zegt ‘voor werk’, maar normaal gesproken wel.

Ik heb pakketjes uit Duitsland altijd wel vlot ontvangen!

Ik normaal ook, maar dat was nooit via eBay maar via andere websites. Ben nu best ongerust dat ze kwijt zijn.

Gelukkig kun je altijd nog een geschil openen bij PayPal! Aantal dagen goed in de gaten houden.

1 like

Eentje had ik via overschrijving betaald (tegen mijn zin) maar de verkoper bood geen PayPal aan. PayPal geeft mij altijd een veilig gevoel, dan durf ik ook te bestellen bij verkopers die niet alleen maar goede feedback hebben. Of bij shabby-ogende websites.

Gisteren had ik één van de twee verkopers een berichtje gestuurd met de vraag of hij meer kon zien bij de T&T, maar hij kon niet meer zien dan ik. Wel wist hij te vertellen dat er de afgelopen weken wat problemen waren bij DHL Duitsland die tot vertraging konden leiden.
Toen ik gisteravond thuis kwam, was het ene pakketje er, aangenomen door de buurvrouw. En zojuist werd het andere Duitse pakketje bezorgd. Blij dat mijn pakketjes niet zoekgeraakt zijn! :heart:

1 like

Ik heb van de week een stoel ontvangen via normale pakketpost. Net wilde mijn vriend de stoel retourneren, dus aangemeld bij bol, retourcode enz gehad. Wordt het pakket geweigerd bij postnl, want het is te groot voor een pakket. Echt serieus, zo is hij toch ook bezorgd.

Klopt bij pakketten vanaf een bepaalde grootte moet je het gewoon in de winkel retourneren.

Edit: Oh zie nu dat het bij Bol is. Hmm, lastig. Hebben zij geen ophaalservice oid?

1 like

Ik heb idd de winkel via bol gemaild nu. Maar dit stond dus nergens vermeld, dus vandaar bij bol besteld, zo van: als die terug moet is dat zo geregeld. En zo stond het ook bij het product. Wel irritant!

Mijn pakketje is bij een buur die ik niet ken bezorgd. Ik zie het pakketje door de (deels glazen) deur staan en heb al vanaf donderdag meerdere keren aangebeld, er brandt ook licht, maar er doet niemand open en zie verder ook niemand. Ik dacht misschien is de bel kapot dus ik heb ook geklopt, maar niks. Wat nuuuu, briefje in brievenbus :no_mouth:? Ik wil mijn nieuwe schoenen boe