Pakketjesirritaties

Ik had iets besteld via bol.com maar dan via een partnerbedrijf die via hen verkoopt. Staat er nu een compleet ander adres bij mijn track en trace terwijl het wel correct staat op m’n bol.com profiel en ook bij het afleveringsadres bij mijn bestellingen.

Hoop dat de bewoners niet thuis zijn en het naar het postkantoor gaat want heb hier echt geen zin in.

Kan ook zijn dat het bedrijf het verkeerde t&t nummer hebben ingevoerd in bol.com.

1 like

Wow dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Vandaag zou de tv bezorgd worden met Dynalogic. Zie ik vanmorgen dat er een sorteerfout is en hij dus vandaag niet bezorgd wordt. Baalde ik al van want vandaag juist de hele dag thuis.
Word ik net gebeld door een nummer dat ik niet ken, maar ik ben altijd te nieuwsgierig dus neem op. Is het Dynalogic om een nieuwe afspraak in te plannen.
Nu maar hopen dat hij morgen wel komt :joy:

Ik heb een briefje op de deur gehangen (met letters naar binnenkant = glas) maar het pakketje staat er nog steeds en krijg gewoon geen contact… ik weet niet wat ik nu moet doen. Iemand ervaring mee? Staat verdorie voor 200 euro aan schoenen daar in de gang waarvan ik nog niet zeker weet of ik ze überhaupt kan houden/goede maat zijn dus wil ze nog wel retourneren eventueel…

Wellicht een gekke vraag maar kan je via omgekeerd zoeken (op adres) het telefoonnummer achterhalen, of een naam? Met een naam zou je misschien iets kunnen op social media.

Dat ga ik eens proberen!

Succes! Lijkt me heel frustrerend om je spullen te zien en er niet bij te kunnen.

Tot op heden geen succes helaas. Maar wel een goede tip!

Dankjewel!! Dit stelt wel een beetje gerust.

1 like

Oooh wat irritant zeg, ik leef met je mee. En ook een briefje in de deur gooien met je telefoonnummer erop? Hun telefoonnummer opzoeken op internet? Als het oudere mensen zijn kan je soms een vast nummer vinden.

1 like

Denk dat het een jongere jongen is, kan een stuk van zijn garderobe zien en het is een klein appartementje van 30m2 (dat kon ik dan weer wel vinden op internet). Wellicht student of net werkende… Ik heb nu in mijn hoofd gehaald dat ie dood in zijn appartement ligt ofzo :tired_face:

2 likes

Telefoonnummer op briefje kan nog wel maarr als hij dat in de brievenbus vindt heeft ie ook sowieso de brief op de deur gezien…

Ik heb inmiddels mijn hand in zijn brievenbus gewrongen en weet nu zijn naam en heb zijn Facebook gevonden. Stalkermodus… is het te snel om via social media iets te sturen na 6 dagen? Het staat me een beetje tegen maar het is zo gek dat zijn licht wel gewoon aan staat.

1 like

Ik zit meer in de modus dat er iets gebeurd is ofzo. Waarom zou hij anders zo lang niet bij zijn voordeur zijn geweest en nergens op reageren…

Haalt hij wel andere post op of blijft dat gewoon liggen?

Er zitten wel brieven in zijn brievenbus maar geen idee hoe lang. Ik heb inmiddels toch maar een bericht gestuurd… to be continued hoop ik…

Er is contact en hij leeft nog! Haha hoera!

11 likes

Had hij de brief bij de deur wel gezien?

Nee hij was zaterdag geweest maar toen was ik inderdaad de hele dag weg, en hij is de rest van de week weg geweest. Dus elkaar steeds misgelopen. Hij komt morgen weer thuis.

2 likes

Jeetje wat een gedoe, neem zo’n pakket dan niet aan als je binnenkort een week weggaat. Slim van je om het zo te doen zeg! Hopelijk kan je morgen eindelijk je schoenen passen :heart_eyes:

4 likes