Denk dat het een jongere jongen is, kan een stuk van zijn garderobe zien en het is een klein appartementje van 30m2 (dat kon ik dan weer wel vinden op internet). Wellicht student of net werkende⦠Ik heb nu in mijn hoofd gehaald dat ie dood in zijn appartement ligt ofzo
Telefoonnummer op briefje kan nog wel maarr als hij dat in de brievenbus vindt heeft ie ook sowieso de brief op de deur gezienā¦
Ik heb inmiddels mijn hand in zijn brievenbus gewrongen en weet nu zijn naam en heb zijn Facebook gevonden. Stalkermodus⦠is het te snel om via social media iets te sturen na 6 dagen? Het staat me een beetje tegen maar het is zo gek dat zijn licht wel gewoon aan staat.
Ik zit meer in de modus dat er iets gebeurd is ofzo. Waarom zou hij anders zo lang niet bij zijn voordeur zijn geweest en nergens op reagerenā¦
Haalt hij wel andere post op of blijft dat gewoon liggen?
Er zitten wel brieven in zijn brievenbus maar geen idee hoe lang. Ik heb inmiddels toch maar een bericht gestuurd⦠to be continued hoop ikā¦
Er is contact en hij leeft nog! Haha hoera!
Had hij de brief bij de deur wel gezien?
Nee hij was zaterdag geweest maar toen was ik inderdaad de hele dag weg, en hij is de rest van de week weg geweest. Dus elkaar steeds misgelopen. Hij komt morgen weer thuis.
Jeetje wat een gedoe, neem zoān pakket dan niet aan als je binnenkort een week weggaat. Slim van je om het zo te doen zeg! Hopelijk kan je morgen eindelijk je schoenen passen
Jaa zo lief al jullie medeleven
Ik verwacht morgen een pakketje maar dan ben ik niet thuis. Pakketje staat helemaal netjes in postNL app maar ik kan geen andere tijd/lokatie kiezen. Wat irritahant, en onnodig. Nu zal het wel weer bij de buren worden afgegeven terwijl ik het prima bij een punt op wil halen en hier in de buurt meerdere pakketautomaten zijn.
Vaak krijg je ās avonds laat een mogelijkheid! Ik kan dat vaak vanaf een uur of 11 aangeven
Mijn pakketje zou vandaag bezorgd worden maar dhl heeft weer eens een sorteer fout gemaakt⦠Dit is nu al de 3e keer dit jaar dat dhl een pakketje verkeerd heeft gesorteerd
Hij is dus idd bezorgd op dat verkeerde adres, aan de andere kant van mijn woonplaats. Die mensen hebben het dus ook aangenomen en ervoor getekend.
Hopelijk zijn ze vanavond thuis en krijg ik het gewoon mee en hebben ze het niet opengemaakt.
Meanwhile is mijn Asos pakketje volgens DHL gisteren ook al bezorgd maar heb nog niets ontvangen, kan daar dus ook weer achteraan gaan.
Maar het komt verder noooooit voor aldus DHL
Kleine crush op de buurman die mijn schoenen zojuist kwam brengenā¦
Haha hij was net thuis dus hij kwam ze meteen even brengen. Rond zelfde leeftijd wel, misschien paar jaar ouder. Ik ben gewoon voorzien al hoor hahah en wie weet hij ook, maar ik dacht wel oh well hello there?? En na zijn foto op Facebook dacht ik dat niet per se .
Pfff mijn pakket ligt gewoon al sinds 24 oktober op het depot. Heb al twee keer gebeld maar ze kunnen niks doen zeggen ze. Heb al contact gehad met de verkoper (pakket komt uit Frankrijk, via Vinted gekocht) maar zij weet het ook niet. Het adres klopt ook gewoon, snap er niks van.