Pakketjesirritaties

Jaa zo lief al jullie medeleven :heart_eyes:

1 like

Ik verwacht morgen een pakketje maar dan ben ik niet thuis. Pakketje staat helemaal netjes in postNL app maar ik kan geen andere tijd/lokatie kiezen. Wat irritahant, en onnodig. Nu zal het wel weer bij de buren worden afgegeven terwijl ik het prima bij een punt op wil halen en hier in de buurt meerdere pakketautomaten zijn.

Vaak krijg je ā€˜s avonds laat een mogelijkheid! Ik kan dat vaak vanaf een uur of 11 aangeven :blush:

1 like

Mijn pakketje zou vandaag bezorgd worden maar dhl heeft weer eens een sorteer fout gemaakt… :frowning: Dit is nu al de 3e keer dit jaar dat dhl een pakketje verkeerd heeft gesorteerd

Die optie is niet verschenen jammer genoeg :pensive:
@Falafel misschien doe ik dat wel ja, goed idee.

1 like

Hij is dus idd bezorgd op dat verkeerde adres, aan de andere kant van mijn woonplaats. Die mensen hebben het dus ook aangenomen en ervoor getekend.
Hopelijk zijn ze vanavond thuis en krijg ik het gewoon mee en hebben ze het niet opengemaakt.

Meanwhile is mijn Asos pakketje volgens DHL gisteren ook al bezorgd maar heb nog niets ontvangen, kan daar dus ook weer achteraan gaan.

Maar het komt verder noooooit voor aldus DHL :raising_hand_woman:t3:

2 likes

Kleine crush op de buurman die mijn schoenen zojuist kwam brengen… :woman_shrugging:

4 likes

Haha hij was net thuis dus hij kwam ze meteen even brengen. Rond zelfde leeftijd wel, misschien paar jaar ouder. Ik ben gewoon voorzien al hoor hahah en wie weet hij ook, maar ik dacht wel oh well hello there?? En na zijn foto op Facebook dacht ik dat niet per se :no_mouth:.

1 like

Pfff mijn pakket ligt gewoon al sinds 24 oktober op het depot. Heb al twee keer gebeld maar ze kunnen niks doen zeggen ze. Heb al contact gehad met de verkoper (pakket komt uit Frankrijk, via Vinted gekocht) maar zij weet het ook niet. Het adres klopt ook gewoon, snap er niks van.

Zou wel een leuk verhaal voor je kleinkinderen zijn! :slight_smile:

1 like

Als Het pakket wordt verwacht maar nog niet in het sorteerproces zit maar er wel een tijd staat aangegeven voor vandaag…

Komt het pakket dan vandaag of toch morgen?

Kan verschillen. Ze zijn er vaak snel mee maar pas als het ook echt in het sorteerproces zit kunnen ze een tijd en datum geven

Oh oke, nee pas vandaag stond het erop. Twijfelde of ik thuis zou moeten blijven tot de eindtijd, gedaan maar niks gekomen helaas.

Echt lekker kut weer. Wilde mijn kattenvoer bestelling morgen ophalen op het postkantoor; krijg ik telkens een foutmelding als ik de locatie verander. Op twitter reageren ze niet en moet om 5 uur op dus kan er niet op wachten.

Heb uiteraard bijna geen voer meer, dus heb het echt nodig morgen :+1:t3:

DHL is weer lekker bezig. Ik was niet thuis om pakketjes aan te nemen, en volgens de track en trace zijn de pakketjes geweigerd. Ik contact opnemen met de klantenservice, staat er als notitie bij ā€˜onbekend persoon’. Hoezo onbekend persoon!!?! Ze worden dan dus meteen weer retour gestuurd. :weary:

Dan komt het sowieso niet dezelfde dag. Het pakket is dan aangemeld door de verzender maar nog niet bij postnl over de band geweest. Je kunt het checken door te kijken of het pakketje is gewogen: staat er een gewicht en afmeting bij dan is het pakketje over de band gegaan en dus bij postnl. Vanaf dan klopt de bezorgdag vaak wel (ook niet altijd)

1 like

Ah thanks voor je uitleg dan weet ik dit voor de volgende keer!

1 like

Ik had mijn pakket naar een afhaalpunt laten sturen, maar nu is het bezorgd bij een ander punt een paar dorpen verderop met hele krappe openingstijden :unamused:

Krijg je extra snelle service is het weer niet goed :stuck_out_tongue:
Kun je geen punt kiezen om te laten bezorgen?