Bij ons worden pakketjes de laatste tijd zonder aanbellen voor onze deur neergelegd. Zelfs als we gewoon thuis zijn (zoals vandaag). Aan de ene kant fijn dat het er ligt en je niemand hoeft lastig te vallen (en we in een veilige flat wonen), maar toch een beetje vreemd
Oh man ik haat UPS. Ze zijn gewoon wƩƩr 2 pakketjes kwijt. Ze zouden beiden afgeleverd worden bij een ups punt hier in het dorp, maar nu zijn ze dus ergens achtergelaten op een dok??? En niemand weet waar of wat. Eentje was een best wel zeldzaam shirt dus daar kan ik waarschijnlijk gewoon naar fluiten. De vorige keer een fucking groot pakket met een jas erin kwijt die nooit meer is gevonden en nu dit. Klantenservice is ook echt ruk want een onderzoek duurt 10 dagen en dan zeggen ze gewoon " niks gevonden sorry". Zou me niet eens iets verbazen als ze gewoon niet eens zoeken of moeite doen
haha ik snap niet dat jij überhaupt nog dingen besteld, alles gaat altijd mis als ik het hier zo lees
Ja ellende joh. Maar op internet is het aanbod veel groter dan in de fysieke winkels hier in de buurt dus vaak āmoetā het wel. Ofja niks moet natuurlijk, maar toch
Mijn Ali pakketje die in september besteld is ligt ergens in Frankrijk?!?!
Ik krijg nog steeds meldingen als ik de code traceer Hij is in China wel eerst verdwenen en toen opeens lag hij ergens in Frankrijk
Hahahah er werden hier net 300 katoenen tasjes afgeleverd, ik heb een live zeefdrukker ingehuurd voor mān markt dit weekend, en de bezorger was echt pissig dat die dozen zo zwaar waren! Pak een steekkarretje gap?
Hele middag thuis en beneden gezeten voor mijn pakket maar laatste levertijd is nu uur voorbij en er is nog niks.
Het is vrij groot en zwaar, als maar niet naar afhaalpunt wordt gebracht. Daar werd namelijk van dezelfde webshop een nabestelling geleverd vandaag van vorige bestelling en dat pakketje is zo groot als een A4. Gewicht komt dan ook niet overeen. Heb die nog opgehaald want moest hiet blijven en ophaal punt is dicht.
Zit ik rustig op de wc, hoor ik dat er een busje in de straat tot stilstand komt. Kijk uit het raam, ja bezorgdienst. Was het ups die iets bij de buren kwam leveren en niet mijn postNL pakketje . Nu maar weer terug op de wc hahah
Omg mijn pakketjes waren door ups dus echt ergens verkeerd geleverd. Nu was die persoon gelukkig zo eerlijk om ze af te leveren bij het pakketpunt waar ze eigenlijk naar toe moesten, dus kreeg ik vanmorgen een fb berichtje (ze kennen me daar haha) van het afhaalpunt dat mijn pakketjes daar liggen dus ik ga ze zometeen direct afhalen. Faith in humanity restored
Edit: ik kreeg gratis chocola bij het afhaalpunt omdat ze het zo stom vonden dat het mis was gegaan. Zo lief. Hun kunnen er niks aan doen, maar blijkbaar was er sowieso al gezeik met de chauffeur en daar gaan ze nu wel achteraan en over in gesprek want ze waren er echt boos om haha
Ik hoorde vandaag van mijn vriendin die een jas had besteld bij de bijenkorf van 950+ dat ze een leeg pakket ontvangen had. Is ze achter de bezorger aan gereden en gezegd dat ze in zijn bus wilde kijken maar daar lag hij niet
Echt waar. Ik heb anderhalve week geleden besteld bij Victorias Secret. Want love hun ondergoed, ik draag geen ander. MAAR nu deed de tracking het telkens niet. Nu heb ik na 5x contact zoeken eindelijk bevestiging dat er iets fout is en of ik een refund of replacement wil. Nouja: ik wil mān geld terug. Doen ze dat niet nu? Nee ik moet maar tot donderdag wachten. Uh nee klojoās? Jullie bezorgservice mailde me dat het pakket niet komt! Ik ga gvdrmm toch niet fucking Thanksgiving en Black Friday afwachten (want most retarded ever om op BF zoān klantenservice te contacten) en dan nog eens 10 werkdagen op mijn centen wachten? How about NO. Waarom kan zoiets niet gewoon goed gaan? Het is nog niet eens BF :ā)ā¦
Alles bij bol krijg ik in aparte dozen of op aparte dagen zelfs. Maandag 2 dingen elk apart verpakt en vandaag overige 2 dingen met zelfs aparte track en traces, komt van bol en geen partner. En alles had ik in 1 keer besteld.
Kon bij bol ook geen ophaallocatie kiezen, kijk net bij postnl en daar wel. Scheelt weer gedoe met optijd thuis zijn.
Ik kreeg eens een doos ter grootte van een ijskast met vooral veel lucht, plastic en mijn zielig kleine pakketje erin. Had het afgeleverd bij de ah en gelukkig mocht ik de doos daar openen en de verpakking achterlaten want had er niet eens mee de metro ingekund
Zit al de hele dag thuis omdat ik een pakketje verwacht. Ondertussen al 5 pakketjes aangenomen voor verschillende buren en waar wordt mijn eigen pakketje geleverd? Bij de buren.
Ik verwacht een pakket van DHL. Heb dinsdag besteld en zou er gisteren moeten zijn. Maar er staat nog steeds bij track & trace dat de zending is aangemeld. Dus niet verwerkt of onderweg. Super irritant. Het is een adventskalender voor mijn vriend dus wel fijn als het er voor zondag is. Maar ja, is er iets mis gegaan met dat pakket of geeft hun T&T niet de juiste infoā¦
Ja uiteraard geprobeerd. Maar ze zijn niet bereikbaar vandaag. Wat een grap! Staat dat je iedere werkdag tussen 09.00 en 17.00 kunt bellen. Dus nu maar een mail sturen.
Ik verwacht een pakketje van DPD, dat volgens de website komende dinsdag zou gaan komen. Gaat net de bel terwijl ik onder de douche sta. Ben te laat met reageren (want verwachtte niks). Krijg ik nu een smsāje dat mān pakketje staat te wachten bij een of ander afgelegen afhaalpunt Update je tracker op je website dan even ofzoā¦
āBezorger heeft nog 111 stops voor hij je pakket bezorgt.ā
Ik vraag me af of ik mijn pakketje vandaag wel krijg haha