Eens, ik voel me zo ongemakkelijk als ik weer bij de buren iets op moet halen. En andersom ook als er iets bij ons afgeleverd is voel ik me bezwaard als ik daarna de deur uit ga omdat de buren hun pakketje dan niet bij mij op kunnen halen. Zon kluis systeem zou prima werken voor mij.
Ik kies ook regelmatig om pakketjes bij de ah zelf op te halen. Maar dat kan niet altijd gekozen worden
Een paar weken geleden kwam ik thuis en lag er een briefje in de brievenbus dat mijn pakketje bij een PostNL punt was afgeleverd omdat ik niet thuis was. Dat is aan de andere kant van het centrum (en tussen mijn huis en dat afhaalpunt zijn nog wel 20 die dichterbij zijn, maar okĂ©) en die gaan om zes uur dicht dus ik kon er niet meer naartoe en had het briefje in mijn tas gedaan om de volgende dag na het werk direct naar het afhaalpunt te gaan. Belt er 's avonds opeens iemand aan die mijn pakketje heeft! Was een buurman die tijdens het uitlaten van zijn hond zag dat de PostNL medewerker mijn pakketje gewoon op de stoep (niet eens tegen de voordeur) had gezet en was weggereden. En ik woon aan een vrij drukke straat dus iedereen had er met mijn âŹ200+ vooraf betaalde kleding vandoor kunnen gaan! Toen de buurman (die twee straten verderop woont) terug kwam met zijn hond stond het pakketje er nog dus hij had aangebeld, maar ik was niet thuis dus voor de zekerheid heeft hij het pakketje meegenomen. Gelukkig was hij zo eerlijk om het af te leveren.
Dus ik heb PostNL via social media en hun eigen website benaderd met een foto van zowel het pakket als het niet thuis briefje en een klacht ingediend. Ze zeiden dat ze het zouden doorgeven aan de leidinggevende van de bezorger en dat hij niet meer mijn route zou krijgen, maar het niet alsof ik dat kan nagaanâŠ
Overigens kunnen zij de status van afgeleverd/opgehaald niet aanpassen zonder het pakketje dus als ik niet zo eerlijk was geweest om de webshop te mailen ter informatie dat het pakketje wel was afgeleverd, had ik gewoon kunnen beweren dat het nooit was aangekomen en mijn geld terug kunnen vragenâŠ
Als ik specifiek de optie heb om te kiezen dat ik wil dat mijn pakketje op 3 december wordt geleverd, waarom komt het dan alsnog de 2e?
Pakket van bol.com vanochtend opgehaald door post nl, krijg ik rond 12 uur een mail dat mn retour geannuleerd is. Bij Bol staat het pakket ook als geannuleerd. Dus nu ben ik gestresst want straks heeft die man mn pakket gejat en ben ik 340 euro kwijt.
Uiteraard al gebeld naar PostNL en die gaan âeen onderzoek startenâ. Uh bel die bezorger gewoon en regel dat dat pakket goed wordt ingescand? Zal uiteindelijk ook wel zijn wat ze doen hoor maar heb gewoon even beetje paniek.
Bol is gelukkig wel heel chill en biedt nu al goede service zonder dat ze hier ĂŒberhaupt iets aan kunnen doen. Dus door hun ben ik weer een beetje gerust gesteld dat ik in ieder geval mn geld niet kwijt ben.
Zeiden ze gelukkig ook bij bol.com al, dat het sowieso goed zou komen dus toen voelde ik me al gerustgesteld en kreeg later vanmiddag ook nog een bericht van postnl dat ze hem nu ook als ingescand hebben staan dus was weer eens iets te vroeg met hartverzakkingen hebben.
Was echt even bang, dacht echt⊠Shit, daar gaat gewoon 340 euro, maar het ziet er nu naar uit dat het helemaal goed komt gelukkig Bedankt voor je geruststelling!
Ik heb echt precies hetzelfde, maar dan niet per se met H&M maar we altijd met DHL. Heel irritant omdat ik er een ander punt dichter bij mijn huis heb die ook langer open is dan waar mijn pakketten telkens gebracht worden. Ik vermoed dat die kluisjes vol zijn, maar breng hem dan bij dat punt zodat ik niet zover hoef te lopenđ
Pakket kan tussen 09.00-18.00 komen.
Mooie tijd indicatie DHLâŠ
Mijn pakje zou tussen 14.15 en 16.15 komen. Het is er nog niet.
Dit had ik laatst ook, ik deel je ergernis echt 1000%. Hele dag thuis geweest. Blijkt t door de brievenbus te passen. Uiteraard kwam ie pas langs om 18:15.
Ik haat DHL echt intens! Ik maak een afspraak om pakket thuis op te halen tussen 17.30-21.30 uir. Ik ben vanaf 17.00 uir thuis⊠ja hoor nu een briefje we hebben je gemist, we komen morgen tussen 09.00-18.00 uur. Ten eerste moet je niet om 16.47 voor de deur gaan staan als je om 17.30 uir een afspraak hebt en daarnaast ben ik morgen overdag ook niet thuis!
Ik ben na vandaag juist weer heel erg tevreden over dhl de pakketjes man was ene pakketje vergeten op het depot en is na zijn route speciaal nog naar het depot gereden om hem nog even op te halen en weer af te geven
Maar dit bericht hoort hier eigenlijk niet thuis
Dit stond er vanochtend ook bij mij, maar ik kreeg zojuist een melding dat de chauffeur onderweg is!
Haha de mijne is opeens versprongen naar zending is gesorteerd. Maar alle andere dingen die ik afgelopen 2 weken met bol heb besteld hadden dezelfde aflevertijd en werdek dan halverwege de middag aangepast naar half 3 - half 5 dus ik wacht maar rustig af. Hopelijk komt die van jou ook daadwerkelijk straks binnen!
Edit: nu ook veranderd naar bezorger is onderweg! Bezorging tussen 14.10-16.10
Juist geen irritatie maar wel pakketgerelateerd.
Vanochtend een melding: er zijn 2 pakketjes onderweg.
Halverwege de ochtend: 1 pakketje is vertraagd en komt morgen.
Rond het middaguur kwam de bezorger inderdaad 1 pakketje brengen. Daarna ben ik met mijn dochtertje gaan wandelen, en precies toen ik thuiskwam stond de pakketbezorger er weer; met het missende pakketje. Hij zei dat het wel in zijn bus terecht was gekomen, maar dat het pakketje niet in zijn scanner stond. Hij vond hem toevallig en is toen teruggereden naar mijn adres.
Pakket was wel beschadigd en de verpakking was gerepareerd door PostNL, misschien was het daarom vertraagd.
Dat gebeurde bij mij dus ook, dus waarschijnlijk komt 'ie straks gewoon! Mijn pakketje is net bezorgd. De bezorger was heel blij en zei âAlsjeblieft, van Sinterklaasâ haha
Noooo mijn mango pakket is naar een ander post NL punt gebracht omdat het vol was bij het punt waar ik âm heen had gestuurd. Stond al in de rij toen ik erachter kwam. Die ander is 15 min fietsen in een wijk waar ik nooit kom, en de winkel is alleen tussen 8:00 en 18:00 open (tijden die ik werk) waaah
Wow. Dat is nou echt zoân gevalletje: hoe ga ik dit nou aanpakken?
Lekker dan
Webwinkels die producten uit dezelfde bestelling apart versturen⊠Ik wil best wel een dag langer wachten als het moet ipv. twee pakketjes op verschillende dagen aan te nemen