Ik heb regelmatig gehad dat ik thuis was en er van Postnl ineens een briefje lag dat ik niet thuis was en dat ze het bij de buren bezorgd hadden. Ook een keertje dat ik de bus aan zag rijden, dus naar beneden ging en letterlijk het briefje op de mat zag dwarrelen. Open gedaan en de bezorger echt heel verbaasd ‘Oh ben je wel thuis’. En onze bel doet het prima. Was daar flink pissig om.
Woon nu ergens anders en laat alles standaard naar een afhaalpunt gaan als ze die optie bieden. Heb wel al een keer gehad dat een brievenbus pakketje voor een buurman in mijn bus gegooid wordt, omdat het niet door zijn brievenbus kan, maar dat heeft er toen meer dan twee weken gelegen zonder dat hij het op kwam halen of thuis was als ik aanbelde. Heb het toen maar weer terug in de brievenbus gedaan. Drie keer raden wat ik dus een week later ineens weer kreeg?! Datzelfde pakketje.
En heb ook wel eens betaald voor avond bezorging, maar dat het ineens de volgende dag in de ochtend kwam. Heb geklaagd op Twitter en kreeg mn geld terug. Ja, is maar een lullig bedrag, maar ik heb betaald voor eer service die ik niet gekregen heb.