Wat voor holiday?!
Ja dit zou echt een optie moeten worden. Ik heb laatst 3 dingen in een keer besteld en kreeg verspreid over 3 dagen pakketjes binnen. Gelukkig kon ik ze zelf aannemen. De buren zien me al aankomen…
Daarnaast vind ik in milieu oogpunt dat hier ontzettend veel winst in te halen is. Dan maar wat langer wachten op m’n bestelling
Heeft iemand ervaring met pakjes uit Italië? Niet door een groot bedrijf opgestuurd, gewoon via de nationale post. Mijn pakje lijkt al een week stil te staan bij de ‘international exchange centre’…
Weet iemand of bij brievenbus pakketjes ook hoort te staan “bezorger is onderweg”. Of gaat hij gelijk naar bezorgd als hij er is?
Het is mijn cadeautje voor vanavond dus hopelijk komt hij nog.
Volgens mij zie je bij brievenbus pakketjes helemaal geen status
Ik ontvang vandaag als het goed is een brievenbuspakje en die staat in de PostNL app bij de gewone post met een foto erbij.
Ah ja nu je het zegt, dat kan ik normaal ook zien. Alleen deze is naar mijn werk adres verstuurd, daarom staat hij er niet tussen denk ik.
Ik zie dan meestal wel een bezorger is onderweg
Even rustig je pakketje wegbrengen op donderdagmiddag. Niet te doen op Sinterklaasdag. Druk man, sta in de rij en iedereen is opgefokt. Bwaaaah
Ja ik dacht dat ik dat normaal gesproken ook had. Gelukkig is hij net wel bezorgd
DPD zegt dat mijn pakket is bezorgd maar er is helemaal niks bezorgd
Hahah ik vind het echt zo raar dat pakketjesbezorgers pakketjes in de kliko doen. Je zou dat maar niet doorhebben en je kliko aan de straat zetten. Doei dure iphone X!
Toevallig bij een dropship webwinkel besteld? Dan bestellen zij het product op aliexpress of ergens anders, waardoor het dus uit china moet komen en écht wel lang kan duren in deze tijd.
Dit kan ook aan de post liggen! Ik werk met diverse webshops en we krijgen de afgelopen 2 weken extreem veel mailtjes en berichten over achterlopende track&trace codes, soms staat er dat het pakket nog niet is aangeboden bij PostNL terwijl mensen het in huis hebben. Het kan zomaar dat de shop hier vrij weinig aan kan doen.
Mijn lookfantastic bestelling wordt serieus in 4 delen verzonden? Zo zonde haha.
Ik weet niet of ik dit hier moet neerzetten of in het burenergernis topic, maar ik doe het maar hier. Mijn pakketje is door DHL afgeleverd bij de buren waarover ik geklaagd heb bij de huisbaas over geluidsoverlast. En zij weten denk ik dat ik het was. Dus naast dat ik m’n pakketje niet durf op te halen, zijn ze weg op de meest rare tijden, dus ik hoop dat ik 'm gauw heb…
Die van mij is nog steeds niet verzonden, heb op BF besteld.
Ik heb zelf als postbezorger gewerkt en een aantal huizen had een briefje bij de bel met: graag niet bezorgen bij de buren maar bij pakketpunt.
Misschien kan je dat proberen?
ben nu wel echt super benieuwd om welk bedrijf het gaat! Heel bijzondere gang van zaken.
Er staan hier al sinds vrijdag 2 enorme lelijke zware dozen in de hal, pakketjes aangenomen voor een buurvrouw, maar ze komt ze maar niet ophalen.