Pakketjesirritaties

Ik ben na vandaag juist weer heel erg tevreden over dhl :see_no_evil: de pakketjes man was ene pakketje vergeten op het depot en is na zijn route speciaal nog naar het depot gereden om hem nog even op te halen en weer af te geven :joy:

Maar dit bericht hoort hier eigenlijk niet thuis :joy:

3 likes

Dit gaat natuurlijk nooit werken haha

Dit stond er vanochtend ook bij mij, maar ik kreeg zojuist een melding dat de chauffeur onderweg is!

Haha de mijne is opeens versprongen naar zending is gesorteerd. Maar alle andere dingen die ik afgelopen 2 weken met bol heb besteld hadden dezelfde aflevertijd en werdek dan halverwege de middag aangepast naar half 3 - half 5 dus ik wacht maar rustig af. Hopelijk komt die van jou ook daadwerkelijk straks binnen!

Edit: nu ook veranderd naar bezorger is onderweg! Bezorging tussen 14.10-16.10

Juist geen irritatie maar wel pakketgerelateerd.

Vanochtend een melding: er zijn 2 pakketjes onderweg.
Halverwege de ochtend: 1 pakketje is vertraagd en komt morgen.

Rond het middaguur kwam de bezorger inderdaad 1 pakketje brengen. Daarna ben ik met mijn dochtertje gaan wandelen, en precies toen ik thuiskwam stond de pakketbezorger er weer; met het missende pakketje. Hij zei dat het wel in zijn bus terecht was gekomen, maar dat het pakketje niet in zijn scanner stond. Hij vond hem toevallig en is toen teruggereden naar mijn adres. :heart:

Pakket was wel beschadigd en de verpakking was gerepareerd door PostNL, misschien was het daarom vertraagd.

6 likes

Dat gebeurde bij mij dus ook, dus waarschijnlijk komt 'ie straks gewoon! Mijn pakketje is net bezorgd. De bezorger was heel blij en zei “Alsjeblieft, van Sinterklaas” haha

3 likes

Noooo mijn mango pakket is naar een ander post NL punt gebracht omdat het vol was bij het punt waar ik ‘m heen had gestuurd. Stond al in de rij toen ik erachter kwam. Die ander is 15 min fietsen in een wijk waar ik nooit kom, en de winkel is alleen tussen 8:00 en 18:00 open (tijden die ik werk) waaah :angry:

:glee:

2 likes

Wow. Dat is nou echt zo’n gevalletje: hoe ga ik dit nou aanpakken?
Lekker dan

1 like

Webwinkels die producten uit dezelfde bestelling apart versturen… Ik wil best wel een dag langer wachten als het moet ipv. twee pakketjes op verschillende dagen aan te nemen

3 likes

Wat voor holiday?!

2 likes

Ja dit zou echt een optie moeten worden. Ik heb laatst 3 dingen in een keer besteld en kreeg verspreid over 3 dagen pakketjes binnen. Gelukkig kon ik ze zelf aannemen. De buren zien me al aankomen…
Daarnaast vind ik in milieu oogpunt dat hier ontzettend veel winst in te halen is. Dan maar wat langer wachten op m’n bestelling

Heeft iemand ervaring met pakjes uit Italië? Niet door een groot bedrijf opgestuurd, gewoon via de nationale post. Mijn pakje lijkt al een week stil te staan bij de ‘international exchange centre’…

Weet iemand of bij brievenbus pakketjes ook hoort te staan “bezorger is onderweg”. Of gaat hij gelijk naar bezorgd als hij er is?
Het is mijn cadeautje voor vanavond dus hopelijk komt hij nog.

Volgens mij zie je bij brievenbus pakketjes helemaal geen status

1 like

Ik ontvang vandaag als het goed is een brievenbuspakje en die staat in de PostNL app bij de gewone post met een foto erbij.

1 like

Ah ja nu je het zegt, dat kan ik normaal ook zien. Alleen deze is naar mijn werk adres verstuurd, daarom staat hij er niet tussen denk ik.

1 like

Ik zie dan meestal wel een bezorger is onderweg

1 like

Even rustig je pakketje wegbrengen op donderdagmiddag. Niet te doen op Sinterklaasdag. Druk man, sta in de rij en iedereen is opgefokt. Bwaaaah

Ja ik dacht dat ik dat normaal gesproken ook had. Gelukkig is hij net wel bezorgd :smile:

1 like