Pakketjesirritaties

DPD zegt dat mijn pakket is bezorgd maar er is helemaal niks bezorgd :rage::rage::rage:

Hahah ik vind het echt zo raar dat pakketjesbezorgers pakketjes in de kliko doen. Je zou dat maar niet doorhebben en je kliko aan de straat zetten. Doei dure iphone X!

Toevallig bij een dropship webwinkel besteld? Dan bestellen zij het product op aliexpress of ergens anders, waardoor het dus uit china moet komen en écht wel lang kan duren in deze tijd.

Dit kan ook aan de post liggen! Ik werk met diverse webshops en we krijgen de afgelopen 2 weken extreem veel mailtjes en berichten over achterlopende track&trace codes, soms staat er dat het pakket nog niet is aangeboden bij PostNL terwijl mensen het in huis hebben. Het kan zomaar dat de shop hier vrij weinig aan kan doen.

1 like

Mijn lookfantastic bestelling wordt serieus in 4 delen verzonden? Zo zonde haha.

Ik weet niet of ik dit hier moet neerzetten of in het burenergernis topic, maar ik doe het maar hier. Mijn pakketje is door DHL afgeleverd bij de buren waarover ik geklaagd heb bij de huisbaas over geluidsoverlast. En zij weten denk ik dat ik het was. Dus naast dat ik m’n pakketje niet durf op te halen, zijn ze weg op de meest rare tijden, dus ik hoop dat ik 'm gauw heb…

Die van mij is nog steeds niet verzonden, heb op BF besteld.

Ik heb zelf als postbezorger gewerkt en een aantal huizen had een briefje bij de bel met: graag niet bezorgen bij de buren maar bij pakketpunt.

Misschien kan je dat proberen?

1 like

ben nu wel echt super benieuwd om welk bedrijf het gaat! Heel bijzondere gang van zaken.

Er staan hier al sinds vrijdag 2 enorme lelijke zware dozen in de hal, pakketjes aangenomen voor een buurvrouw, maar ze komt ze maar niet ophalen.

Normaal als je online koopt heb je toch herroepongsrecht?

Lol ik heb ruzie met iemand op United Wardrobe. Ze heeft het pakketje super snel verstuurd. Is gisteravond geleverd bij het afhaalpunt hier maar ik kan het morgen pas halen ivm werk. Nu eist zij dat ik de order moet voltooien want het is al afgeleverd bij het afhaalpunt. Ze blijft maar berichtjes sturen ook…

Ben ik nu gek ofzo? Ik ga toch niks voltooien en goedkeuren terwijl ik het hele pakketje nog niet eens heb gezien. Straks is het kapot of weet ik het, grapjas. Heb nu al spijt dat ik van haar heb gekocht. Zo opdringerig en snel op de tenen getrapt heb ik nog nooit iemand meegemaakt

Poot stijfhouden.
Is het bij UW zo dat verkopers beoordeeld worden op de snelheid van de afhandeling? Ik heb daar nog nooit gekocht maar vind het heel bijzonder dat ze dat eist.

1 like

Oh ik zou dat misschien zelfs zeggen. Dat ze geen 5 sterren krijgt als ze je zo lastig blijft vallen @BiloxiParish.

2 likes

@FrauHelga weet ik eigenlijk niet. Het is wel zo dat wanneer je na een week nog niks hebt verzonden de order wordt geannuleerd. Maar het is dus verzonden dus dat is geen probleem. Volgens mij wil ze gewoon zo snel mogelijk haar geld want dat wordt door UW pas uitbetaald wanneer ik de order goedkeur, maar ik moet ook gewoon werken en dingen doen dus die ene dag lijkt me nou ook niet dramatisch.

@anon94840299 @Lula haha ja dat heb ik nu dus gezegd. Ben benieuwd wat ze daarop reageert.

1 like

Ahhh, oké. Nou ik zou pas goedkeuren als ik het pakket in handen had hoor.

Ja ik ook. Want als het kapot is of vies of weet ik het dan ga ik het niet goedkeuren. Maar nu vindt ze dat ik haar niet vertrouw en dat ik onredelijk en onaardig ben :woman_shrugging:
Dus ze krijgt sowieso wel een ster minder door haar eigen gekke gedrag

2 likes

Huhh wat raar! Zou tegen haar zeggen: verplaats je even in mij, ik heb het pakket nog niet in handen, dus kan er ook nog niks over zeggen. Alsof die extra dag dan zoveel verschil maakt. Dan zit je op 11 december al wel heel krap in je geld…

Dat snapt ze dus blijkbaar niet. Had al gevraagd of zij wel pakketjes zou accepteren die ze niet eens had gezien, maar daar reageert ze niet op. Ik weet natuurlijk niet of ze echt zo krap bij kas zit maar dan nog, daar kan ik ook niks aan doen. Als ze het nu niet had verkocht had ze helemaal niks.

Mja goed hopelijk is het pakketje ok en dan beoordeel ik haar morgen met feedback erbij hoe ze reageert

Superhandig. Er is vanochtend blijkbaar iets wat met de brievenbuspost bezorgd zou moeten worden, maar wat niet lukte bij de buren bezorgd. Ik weet niet eens wat het zou moeten zijn om eerlijk te zijn. Ik zag die man weglopen toen ik met mijn ochtendhoofd en pyjama naar beneden kwam in de voordeur en nu heb ik met mijn angst helemaal geen zin om naar mijn zeurende buurvrouw te gaan die dan nog net niet vraagt waarom ik als ik thuis ben niet open doe.

Het liefst zou ik dan ook gewoon eerlijk willen antwoorden dat ik het niet heb gehoord, geen bel. Niks.
En op moment suprême dat deze persoon voor mijn voordeur stond waarschijnlijk aan het poepen was.

Maar hier ben ik, ik zit op de bank vrijwel geen geluid te maken zodat mensen denken dat ik niet thuis was. Waarom ben ik zo.