Bij mij bleek dat ding gisteren dus vol te zijn en werd mijn pakketje bij een gewoon afhaalpunt geleverd. Gelukkig maar 2 straten verder. Maar blijkbaar ontdekken steeds meer mensen de automaat
Mijn stad heeft niet eens zoân automaat, lijkt me echt zo chill!
Ik laat pakketten ook vaak bij Mn ouders bezorgen want mijn moeder is altijd thuis. Wanneer het mogelijk is direct een pakketpunt te kiezen doe ik dat.
Bij mij zit die pakketkluis al-tijd vol. En dan wordt het vervolgens niet naar het dichtstbijzijnde post nl punt gebracht, maar dan moet ik 5 minuten extra fietsen.
Mijn DPD pakketje heeft nu als status âonderwegâ, maar afleverdatum is nog steeds zaterdag 21 decemberâŠ
Ik had pas terug een pakket besteld via bol.com maar dan bij zoân extern bedrijf. Het ging om een kinderkeuken dus was aardig duur en ook nog groot. Het werd via dpd bezorgd binnen een paar dagen stond er. Maar na een paar dagen stond het pakket nog steeds op: verzendlabel aangemaakt. Ik wilde de externe verkoper dus bellen/mailen met de vraag hoe het zat maar er was dus nergens iets aan informatie te vinden. Ze hebben geen website, geen email en geen telefoonnummer. Ik had het adres opgezocht via google maar ook daar stonden verder geen gegevens vermeld.
Dus ik met dpd in contact om te vragen hoe het zit, zij wisten niks. En toen met bol.com in contact, zij wisten ook niks maar zouden de externe verkoper benaderen. En 3x raden: de volgende dag werd het pakket verzonden. Uiteindelijk was het wel een week te laat maar alles was goed afgelopen haha.
Ik heb heel veel gedoe gehad met mijn Zooplus pakketje via DPD. Heb in 3 weken tijd 6x aan de telefoon gehangen, meerdere bezorg afspraken gemaakt(ze konden het niet bij een parcelshop leveren), maar ze kwamen steeds hun afspraken niet na. Zeiden dat ze langs waren geweest, maar er wat de hele dag iemand thuis + de cameraâs tonen ook geen bezorgen. Toen ze vrijdag nog steeds niet waren geweest, terwijl we een bezorgafspraak op donderdag hadden, konden ze me aan de telefoon melden dat hij terug gezonden is naar DPD.
Ik heb vorig jaar ook enorm veel gedoe met DPD gehad, ze waren mân pakketje kwijtgeraakt maar ondertussen kreeg ik telkens de melding ânee hoor we hebben u gewoon gemist!â âHij is vandaag verzonden van het depotâ âmorgen komt hij er aan!â
Uiteindelijk heeft de webshop waar ik het heb besteld een nieuwe opgestuurd en hebben zij het verder afgehandeld met DPD. Maar dat heeft me wel 4 weken, 10 telefoontjes en talloze e-mails gestuurd. Uiteindelijk heb ik gezegd dat ik zelf wel naar het depot zou komen om hem op te halen (zou ik natuurlijk nooit echt doen maar wou even mijn wanhoop duidelijk maken). Toen kon het eindelijk ineens wel geregeld worden, en is het dus alsnog niet door DPD opgelost maar door de webshop. Pakketje had overigens een waarde van âŹ400. Ik heb echt geen enkel goed woord over deze pakketdienst, bah.
Beeldig al die ervaringen @anon95331300 & @Dombo ⊠ben nu benieuwd of mijn pakketje dit jaar nog wordt geleverd
Heb ook bewust voor PostNL gekozen bij Zooplus omdat ik al eens een slechte ervaring had met DHL maar Zooplus heeft er gewoon DPD van gemaakt. Denk vanwege de drukte
Onze tv werd bezorgd door DPD en kon niet bezorgd worden op de geplande dag, ik werd toen door dpd zelf gebeld om een nieuwe afspraak te maken (een dag later) en die is toen netjes bezorgd. Dus ik ben er tot nu toe wel tevreden over
Ik had een toffe trui besteld voor mijn vriend voor kerst, echt al 10 dagen geleden. Moet schijnbaar helemaal via China komen, nu staat er dat hij 19 december uit Shanghai vertrokken is, en daarna niets meer qua updates Hoop zo dat hij morgen nog binnen komt, anders is hij te laat voor kerst.
Bah bah postnl maakt het echt spannend⊠mn pakjes zouden vandaag om 15:00 afgeleverd worden op het pakketpunt. Is nog niet gebeurd. En is het âhoofdâ kerstcadeau van mijn vriend
Ik kreeg vanochtend bericht van DPD dat het vandaag zou worden afgeleverd, uiteraard nét in het tijdsvak waarin ik een overleg had waar ik niet onderuit kon. Het overleg was wel vlak bij mijn huis dus ik heb tot een half uur voor de tijd gewacht maar toen leek hij al aardig dichtbij en durfde ik het niet aan om neerzet toestemming te geven. Er stond anderhalf uur voor mijn overleg namelijk.
En uiteraard waren we in 20 minuten klaar, dus ik had gewoon naar huis kunnen gaan en pakket in ontvangst nemen of zelfs neerzet toestemming geven
Als het goed is komt het morgen. Hopelijk in de middag, want ik moet 's ochtends op kantoor zijn maar kan einde ochtend hopelijk wel naar huis indien nodig.
Ik heb vandaag de hele dag zitten wachten op een pakketje die ze in de brievenbus hebben gedouwd. Zet dat er dan ff bij aub ipv âbezorging wordt vandaag verwachtâ.
Haha, ook weleens gehad met H&M. Super suf van mij.
Ow, dat is inderdaad anders! Ik had de sticker op een kant geplakt, maar ze hadden de eerste sticker weer gescand.
Mijn kerstoutfit zou vanmiddag komen. Nu komt het pas vrijdag.
Ik heb mijn Zooplus bestelling van DPD ontvangen! Kreeg om twintig over tien een mail dat ze tussen kwart voor tien en kwart voor elf zouden komen, dus meteen alle spullen op mijn bureau in mijn tas geschoven en iedereen fijne dagen gewenst en ben snel naar het station gegaan. Heb in de trein toestemming gegeven om het pakket voor de voordeur te zetten. Kwam gelukkig tegelijk thuis aan met de bezorger! Hij checkte nog even of ik de geadresseerde was (en niet een willekeurige voorbijganger die een pakket mee wilde nemen ) en dat vond ik wel netjes.
Op zondag heb ik ook nog iets besteld in een webshop en een PostNL punt aangegeven, als het goed is kan ik dat vanmiddag na 15.00u ophalen. De bezorger is onderweg volgens de app. Natuurlijk zojuist wel weer een PostNL bezorger in de straat gezien dus had ook voor thuisbezorging kunnen kiezen maar dit leek me veiliger/handiger/sneller. Nu nog even wachten terwijl ik thuiswerk en dan straks dat pakketje ophalen
Itâs a Christmas miracle!
Jazeker! Heb inmiddels mijn pakketje bij het PostNL punt ook al kunnen ophalen! Had niet verwacht dat mijn zondag bestelling zo snel zou zijn. Misschien dat je voorrang krijgt als je voor een PostNL punt kiest ofzo?