Een tijd geleden echt een bizarre ervaring gehad bij een UPS-afhaalpunt.Er is er maar één van in de stad en in het dorp waar ik werk geen dus ik had geen andere keus.De eerste dag dat mijn pakket er lag bleek hij dicht te zijn,terwijl ik er een uur voor de officiële sluitingstijd was,nou oké ik kan best een dag wachten.De tweede dag kom ik daar weer (op de fiets) maar een automobilist die in een busje reed die keek niet op of om dus het scheelde maar net of ik lag er met fiets en al onder.Ik kon ook niet uitwijken dus ik begon te roepen dat ik daar stond met mijn fiets,ik stond ook gewoon bij de fietsenrekken dus ik deed in feite niets fout en mijn lampen had ik ook gewoon nog aan.Komt de bestuurder uit de auto en die ging helemaal uit zijn dak,hij begon van alles tegen me te schreeuwen en me compleet uit te schelden en dat hij helemaal klaar was met die idiote fietsers die nooit uit hun doppen keken.Ik schrok me kapot en klapte helemaal dicht,zei dat ik gewoon een pakketje kwam halen en niets fout deed en er gewoon heel erg van schrok.Schreeuwt hij dat hij de eigenaar is van het pand en dat ik niet moet denken dat ik mijn pakketje überhaupt nog krijg en dat hij het gewoon retour gaat sturen.Blijkbaar schreeuwde hij zo hard dat een medewerkster van hem aan kwam lopen en vroeg wat er aan de hand was,ik leg het verhaal uit en hij loopt vervolgens naar binnen en schreeuwt tegen haar: “ze krijgt het pakketje niet mee!”.Ik zei dat ik niet wegging zonder mijn pakketje en vervolgens pakt hij mijn pakket (wat al op de balie lag) en smijt het paar meter naar achter.Gelukkig zat er kleding in het pakket want anders was het kapot geweest.Uiteindelijk heeft de vrouwelijke medewerkster me alsnog mijn pakketje gegeven en die snapte ook helemaal niks van.Jeetje zeg,ik was zo geschrokken en snapte er niets van? Nog steeds niet.Ik heb een klacht ingediend en hij heeft een waarschuwing gekregen,zijn antwoord was: “ik had mijn dag niet”.Als je dan zo moet reageren op mensen… Een paar weken daarna kwam ik hem tegen in de supermarkt en hij keek me wel aan maar durfde niets te zeggen.Wat een hufter zeg,ik durf nu ook helemaal niet meer naar dat pakketpunt te gaan.Als een webshop alleen met UPS wil verzenden dan bestel ik gewoon niet.