Ja het pakket is nog niet ‘fysiek’ overgedragen. Echt helemaal top dit. Dacht 1,5 week geleden wel op tijd te zijn (desbetreffende webshop gaf toen ook aan dat ik het dan zeker in huis zou hebben).
Zucht, nu onderweg naar de stad.
Ja het pakket is nog niet ‘fysiek’ overgedragen. Echt helemaal top dit. Dacht 1,5 week geleden wel op tijd te zijn (desbetreffende webshop gaf toen ook aan dat ik het dan zeker in huis zou hebben).
Zucht, nu onderweg naar de stad.
Heb even gekeken maar zie in mijn lijst geen nummer staan, denk dat ik dan nog gemaild heb met hun. Sorry
Ik weet niet waar je besteld hebt maar bij veel webshops is het dat als het na 3 werkdagen nog steeds op deze status staat, dat het pakket als “lost” word beschouwd.
Dan word vaak alsnog zoveel werkdagen aangehouden. Als het op de 22e besteld is en ze houden 3 werkdagen aan, dan zou dat vrijdag zijn geweest en kunnen ze vanaf vandaag vervolgstappen nemen. (Dit was echter zo bij de webshops waar ik heb gewerkt. Kan natuurlijk overal verschillen!)
Had overigens al vrijdag de 20ste besteld
Toch bedankt voor het kijken!
Ineens lag het op de mat toen ik thuis kwam
Wow het wordt morgen ineens geleverd tussen 2 en 6!!!
Dit pakketje zal wel iets meer komen denk ik?
En natuurlijk is het uitverkocht, dus kan het niet eens opnieuw bestellen…
Wooo dat is geluk hebben! Wel nog iets anders gekocht vandaag?
Nee! Dus ben heel nieuwsgierig naar morgen
Mijn zending is vertraagd, goodbye nye dress
Ik krijg vanmiddag een pakketje van DPD tussen 14:19 en 15:19. Ben benieuwd of dat ook echt gaat kloppen (en of het 1 pakketje is of dat het er toch 2 zijn). En dan pakketje 3 nog, maar die is nog niet verstuurd, haha. Totnutoe eigenlijk altijd wel goede ervaringen met DPD, maar het is elk jaar een verrassing.
Ik zou het niet doen. Ik las laatst een artikel over dat bezorgers dat vaak niet mogen gebruiken omdat ze een handtekening nodig hebben (mijn ervaring is dat ze die ook wel eens zelf zetten maar dat even terzijde). Zal het even voor je zoeken!
Edit: https://www.ad.nl/wonen/meer-pakketbussen-aan-huis-maar-twijfel-over-de-toekomst-na-faillissement~a5017d74/
Als jij vaak pakketjes besteld waarvoor niet getekend hoeft te worden geldt dit natuurlijk niet hè
Ja volgens mij op dit moment wel een groot nadeel. Maar vraag me dan wel af hoe ze dat doen bij centrale pakketpunten. Je hebt toch ook van die boxen op een centraal punt. Daar worden naar mijn weten ook geen handtekeningen gezet worden?
Dat zou zoveel handiger zijn dan het systeem nu.
Hier was DPD trouwens keurig op tijd. De bezorger kwam eraan toen ik in de schuur bezig was (naast de weg). Dus het scheelde hem een loopje naar boven
Ik had zondag iets besteld bij B.ol, er stond “dinsdag geleverd”.
Maandag, dag erna, kijk ik nog eens bij mijn bestellingen staat er maandag 06/01 geleverd, vind ik echt niet leuk! Ik had gehoopt om mijn pakket dinsdag in huis te hebben.
Gechat met een medewerker en ze zei “je kan altijd alles annuleren en het ergens anders kopen.” Mja waarom denk je dat ik het bij jullie bestel? Omdat jullie 10 a 15 euro goedkoper zijn… Wachten dus…
Ik had bij PostNL de bezorglocatie gewijzigd naar een winkel hier om de hoek want wist niet of ik thuis zou zijn… Krijg ik eind van de dag een melding dat het bezorgd is bij een winkel 4 km verderop in een andere stad in een wijk waar ik echt noooit kom, wtf?! Tussen mijn huis en daar zijn echt nog veel andere PostNL punten?!
Ja, scheelt de bezorger natuurlijk weer Kon hij/zij jouw huis op de route overslaan en heeft het waarschijnlijk gewoon bij het dichtsbijzijnde (voor hem/haar) punt gedumpt. Lekker is dat.
Ik heb het ook weleens gehad dat het echt een paar kilometer verderop aan de andere kant van de stad wordt afgeleverd terwijl er minstens 10 PostNL punten tussen in liggen. Gelukkig heb ik tot nu toe niet gehad dat ze heel sneaky het afleveradres gewoon hebben veranderd. Zou er sowieso een klacht over indienen (via social media) bij PostNL.
Misschien hebben ze wel perongeluk een aantal statussen aangeklikt? Dit klinkt wel een beetje erg onlogisch. Met name de bovenste.
Een dagje afwachten en kijken wat er morgen komt te staan?