Nee! Dus ben heel nieuwsgierig naar morgen
Mijn zending is vertraagd, goodbye nye dress
Ik krijg vanmiddag een pakketje van DPD tussen 14:19 en 15:19. Ben benieuwd of dat ook echt gaat kloppen (en of het 1 pakketje is of dat het er toch 2 zijn). En dan pakketje 3 nog, maar die is nog niet verstuurd, haha. Totnutoe eigenlijk altijd wel goede ervaringen met DPD, maar het is elk jaar een verrassing.
Ik zou het niet doen. Ik las laatst een artikel over dat bezorgers dat vaak niet mogen gebruiken omdat ze een handtekening nodig hebben (mijn ervaring is dat ze die ook wel eens zelf zetten maar dat even terzijde). Zal het even voor je zoeken!
Edit: https://www.ad.nl/wonen/meer-pakketbussen-aan-huis-maar-twijfel-over-de-toekomst-na-faillissement~a5017d74/
Als jij vaak pakketjes besteld waarvoor niet getekend hoeft te worden geldt dit natuurlijk niet hĆØ
Ja volgens mij op dit moment wel een groot nadeel. Maar vraag me dan wel af hoe ze dat doen bij centrale pakketpunten. Je hebt toch ook van die boxen op een centraal punt. Daar worden naar mijn weten ook geen handtekeningen gezet worden?
Dat zou zoveel handiger zijn dan het systeem nu.
Hier was DPD trouwens keurig op tijd. De bezorger kwam eraan toen ik in de schuur bezig was (naast de weg). Dus het scheelde hem een loopje naar boven
Ik had zondag iets besteld bij B.ol, er stond ādinsdag geleverdā.
Maandag, dag erna, kijk ik nog eens bij mijn bestellingen staat er maandag 06/01 geleverd, vind ik echt niet leuk! Ik had gehoopt om mijn pakket dinsdag in huis te hebben.
Gechat met een medewerker en ze zei āje kan altijd alles annuleren en het ergens anders kopen.ā Mja waarom denk je dat ik het bij jullie bestel? Omdat jullie 10 a 15 euro goedkoper zijn⦠Wachten dusā¦
Ik had bij PostNL de bezorglocatie gewijzigd naar een winkel hier om de hoek want wist niet of ik thuis zou zijn⦠Krijg ik eind van de dag een melding dat het bezorgd is bij een winkel 4 km verderop in een andere stad in een wijk waar ik echt noooit kom, wtf?! Tussen mijn huis en daar zijn echt nog veel andere PostNL punten?!
Ja, scheelt de bezorger natuurlijk weer Kon hij/zij jouw huis op de route overslaan en heeft het waarschijnlijk gewoon bij het dichtsbijzijnde (voor hem/haar) punt gedumpt. Lekker is dat.
Ik heb het ook weleens gehad dat het echt een paar kilometer verderop aan de andere kant van de stad wordt afgeleverd terwijl er minstens 10 PostNL punten tussen in liggen. Gelukkig heb ik tot nu toe niet gehad dat ze heel sneaky het afleveradres gewoon hebben veranderd. Zou er sowieso een klacht over indienen (via social media) bij PostNL.
Misschien hebben ze wel perongeluk een aantal statussen aangeklikt? Dit klinkt wel een beetje erg onlogisch. Met name de bovenste.
Een dagje afwachten en kijken wat er morgen komt te staan?
Misschien was je de eerste keer niet thuis en heeft die bezorger het pakketje toen niet goed teruggelegd in de bus/het depot en waren ze 'em die dag kwijt, toen later op de dag weer gevonden en inmiddels onderweg??? Het is inderdaad vrij bizar. Zou de screenshot goed bewaren en als er morgen niets wordt afgeleverd contact opnemen met DHL hierover.
Eh nee, āde ontvangerā is namelijk mijn huis, dat is niet gesloten, je had gewoon weer eens geen zin om in de regen je bus uit te komen.
Kut dhl die voor de derde x in twee weken zegt dat ze me hebben gemist terwijl ik geen briefje in de bus heb en gewoon thuis ben. Stelletje luie hoeren daar. Dat het ook niemand opvalt blijkbaar dat precies de laatste 30 mensen op de route elke keer collectief niet thuis zijn?
Pff postnl zou uiterlijk 22:10 mān pakketjes bezorgen en het is nu 22:40 en hij is er nog niet. Ik wil slapen en mān pakketjes
Bij mij ook al. Zou tussen half 6 en half 8 komen, helemaal niks en om 21.25 sorry we hebben u gemist. Ga toch fietsen.
Niet echt een pakketjes irritatie, maar wel gerelateerd aan PostNL:
In de PostNL-app krijg elke ochtend je een melding wanneer er post naar je onderweg is met een foto van de envelop/doos erbij, maar ALTIJD als ik die melding krijg en erop klik zegt 'ie āhet is heel druk op dit moment, probeer het later nog eensā. Waardeloos. Waarschijnlijk klikt iedereen massaal op die melding zodra ze 'm ontvangen.
Ik heb dit ook. Ook als ik uren later op de melding klik.
Haha ik heb er al eens een klacht/melding over ingediend, ik was het echt zat, zorg gewoon dat je app het aankan of doe het anders met de meldingen :ā)
Ik bestel al eigenlijk nooit meer iets vanwege al het gezeur eromheen naar wilde heel graag opnieuw een passion planner (agenda) die je in NL nergens kan kopen.
Anywho DHL zegt dat ze 'm hebben bezorgd, maar dat was in ieder geval niet hier thuis en op dat tijdstip waren mān huisgenoot en ik gewoon thuis (was expres ook thuis gebleven) maar de bel is ook helemaal niet gegaan.
Nu moet ik van Amazon bij mān buren (alle buren?!) gaan vragen of zij 't hebben, zo irritant dit.
Edit: ze zetten pakketjes ook regelmatig naast onze container hier buiten naast de deur, waar ik overigens ook al eens over heb geklaagd maar waar ze gewoon mee doorgaan, dus ben zelf bang dat ze dat hebben gedaan en dat iemand op straat 't heeft meegenomen.
Maar goed nu maar langs alle huizen hier in de straat
Ja en ik heb het eigenlijk al vanaf het moment dat ik die app geĆÆnstalleerd heb.
@KipTokTok Daarna denk ik er niet meer aan, maar goed om te weten dat ik het dus ook niet hoef te proberen, omdat die het dan ook niet doet haha