Pakketjesirritaties

Gewoon aangeven dat je bij de buren langs bent gegaan maar het niet geleverd is. Kunnen ze bij Amazon toch niet controleren? :woman_shrugging:

3 likes

planning aangepast op komst pakketje, op het moment van vertrekken, berichtje: de bezorger is onderweg! Is de tijd aangepast… Naar 12:40 en 14:40. Dus kan ik nu niet weg.

Als DHL je niet thuis treft, doen ze dan normaal een briefje in de bus?

Terwijl ik op het pakketje zat te wachten thuis, kreeg ik een email dat de bezorger me helaas helaas niet thuis heeft getroffen. Helemaal geen bel gehoord (de hond ook niet, die reageert normaal sowieso wel) en niks in de brievenbus?! Heb het idee dat ie gewoon überhaupt niet is geweest?

Precies wat @Nidorina zegt. Ze slaan zovaak adressen over.

Ik heb het een paar keer gehad bij bestelde elektronica via W.ehkamp, en toen gebeld naar hun klantenservice. Toen kreeg ik best veel korting op mijn volgende bestellingen. Daar heb je je bestelling niet eerder mee in huis, maar wel fijn. Dus ik weet niet of je bestelling daarvan was? Dan doen!

Nee klopt maar 't scheelt voor iedereen (tijd voor mij, geld voor Amazon, ruimte in de bestelbus etc) als ik 'm aantref bij de buren natuurlijk.

Dat wel, maar denk je niet dat als een van je buren je pakketje heeft aangenomen en jij 'em nog niet hebt opgehaald ze 'em wel even langsbrengen? Doen ze bij mij wel altijd (en ik ook als ik een pakketje van hen aantref) en ik ken mijn buren niet eens. Weet alleen hun namen van de pakketjes :innocent:

Bovendien had je dan alsnog een briefje in de bus moeten hebben met “het is afgeleverd bij nummer …”.

Inderdaad een Wehkamp bestelling! Goede tip, neem ik even contact op met hen.

Zeker, automatische updaten aan en de nieuwste versie van Android.

Ik heb een enorme doos kattenvoer gekocht en ik kreeg net een melding van de app dat het in de brievenbus ligt. Ben benieuwd als ik dadelijk naar buiten ga.

sorry! maar zoals ik al verwacht had, hadden ze het over de poort gegooid. Doen ze altijd namelijk. Bellen niet eens meer aan :joy:

Nee tot nu toe niet! en ben er opzicht wel tevreden mee dat ze het over de poort gooien. Hoef ik niet te stressen als ik niet thuis ben en 0 sociaal contact.

2 likes

17 december met zo’n persoonlijke code een cadeau uitgezocht als kerstpakket bij de site ‘met Lof’ (o.i.d.). Niks ontvangen. 27 december een bericht gestuurd naar de klantenservice: geen reactie. En natuurlijk ben ik nu de inlogcode kwijt dus even bedenken wat ik nu kan doen. Echt irritaahant.

Vorige week ‘hebben ze me gemist’ voor een bezorging terwijl ik gewoon thuis was. Zo weer wachten tijdens een tijdvak van 4 uur terwijl ik eigenlijk graag de deur uit wil ):

Ik heb op 24 december besteld bij Lookfantastic en de bestelling zou 2 of 3 december geleverd worden door DPD. Ik heb nog steeds niks ontvangen en van die dpd website word ik ook niet veel wijzer.

Nou DHL beetje laat, vind je niet?

2 likes

De tering! Heb je koffie in huis?

Ook sneu dat zo’n bezorger nog zo laat moet rijden. Lijkt me helemaal niet veilig.

1 like

Maar… is ie ook daadwerkelijk geweest? :joy:

1 like

Ja hij was er om 22:00 uur. Hopelijk voor hem was ik de laatste

Pff ik moet dik €20 invoer betalen op een pakket met een waarde van €40. Eigen schuld natuurlijk maar postnl of in ieder geval het inklaringsbureau wat voor hen werkt casht zo wel echt belachelijk veel omdat ze keiveel servicekosten en weet ik veel wat vragen :roll_eyes: