Pakketjesirritaties

Nee tot nu toe niet! en ben er opzicht wel tevreden mee dat ze het over de poort gooien. Hoef ik niet te stressen als ik niet thuis ben en 0 sociaal contact.

2 likes

17 december met zo’n persoonlijke code een cadeau uitgezocht als kerstpakket bij de site ā€˜met Lof’ (o.i.d.). Niks ontvangen. 27 december een bericht gestuurd naar de klantenservice: geen reactie. En natuurlijk ben ik nu de inlogcode kwijt dus even bedenken wat ik nu kan doen. Echt irritaahant.

Vorige week ā€˜hebben ze me gemist’ voor een bezorging terwijl ik gewoon thuis was. Zo weer wachten tijdens een tijdvak van 4 uur terwijl ik eigenlijk graag de deur uit wil ):

Ik heb op 24 december besteld bij Lookfantastic en de bestelling zou 2 of 3 december geleverd worden door DPD. Ik heb nog steeds niks ontvangen en van die dpd website word ik ook niet veel wijzer.

Nou DHL beetje laat, vind je niet?

2 likes

De tering! Heb je koffie in huis?

Ook sneu dat zo’n bezorger nog zo laat moet rijden. Lijkt me helemaal niet veilig.

1 like

Maar… is ie ook daadwerkelijk geweest? :joy:

1 like

Ja hij was er om 22:00 uur. Hopelijk voor hem was ik de laatste

Pff ik moet dik €20 invoer betalen op een pakket met een waarde van €40. Eigen schuld natuurlijk maar postnl of in ieder geval het inklaringsbureau wat voor hen werkt casht zo wel echt belachelijk veel omdat ze keiveel servicekosten en weet ik veel wat vragen :roll_eyes:

Ja, ik vind dat ook altijd zo vervelend. Vooral omdat het nooit per product hetzelfde is. Heb eens twee keer hetzelfde item (andere leverancier en kleur) via Amazon besteld en bij de ene moest ik echt iets van €20 betalen en bij de ander €5. Ook met brillen die ik online heb besteld moest ik de ene keer echt iets van €30 betalen en de andere keer amper een tientje, terwijl het aantal en leverancier gelijk was :woman_shrugging:

Ja volgens mij doen ze echt maar wat en plakken er een random bedrag op. Vind die servicekosten ook echt belachelijk hoog. Ik vraag niet of jullie dat voor me eruit pikken hoor. En dan beweren ze ook nog dat het vervolgens meer kost om het door hun weer naar mij op te sturen. Yeah right.

Het duurt ook echt vet lang voordat ze dat pakketje eens een keer vanaf het inklaringsbureau naar het postnl punt versturen. Staat al vanaf woensdag in de postnl app dat het bezorgd gaat worden maar ondertussen gebeurt er gewoon niks daar.

Wat een gedoe. Vorige week maandag wat besteld bij een site zogeheten parfum klik. Ik kwam er achter dat ik met m’n stomme kop niet de juiste straatnaam + huisnummer in heb gevuld. Wel de juiste postcode en woonplaats. Ik meldde dit bij de webshop, die vrouw zei dat er tot haar verbazing stond dat het bezorgd was gister om 13:28. Het moest bij m’n ouders bezorgd worden en toen was er wel iemand thuis. Er is niets bezorgd, wat me ook al sterk leek, want die straatnaam bestaat niet eens in hun woonplaats. Ook lag er geen briefje in de brievenbus. Ik heb toen gebeld met dhl en de code die er stond kon zij niet terugvinden in het systeem. Sjezus, was is dit voor iets. Nu mailde die vrouw vd webshop dat PostNL nog onderzoek doet naar waar m’n pakketje is gebleven. Ik heb er een hard hoofd in. Hoezo klopt de S3 code niet, hoezo staat er afgeleverd, want sowieso niet dat ze bij m’n ouders zijn geweest.

Postnl en dhl allebei?

Ja echt heel raar, uiteindijk heeft mn vader ze aan de tel. gekregen van postNL. Ik kwam na 10Ɨ minuten wachten er maar niet door. Het ligt bij de doane zei mn vader en ze zouden het alsnog weer terugsturen naar het juiste adres.

Dit duurt al gewoon een week :rage:

Al gedaan. Het lag bij de douane. Ofja het is vrijgegeven sinds een paar dagen maar blijkbaar duurt dat nogal lang voordat het eens een keer naar het postnl punt wordt gebracht

Ja dat bedrag staat al in de app haha. Daarmee waren ze dan wƩl weer heel snel :roll_eyes:

1 like

Als ik hier weleens las over pakketjes en hoe die bezorgd werden dacht ik altijd bij mij gaat het goed, netjes…
Gisteren een pakketje van DHL van zalando, die makelijk door de brievenbus kon. Hebben ze bij mijn appartement voor de deur gelegd om half 12 in de ochtend en kwam om 11 uur in de avond thuis :triumph:. Geluk dat het er nog lag.