Dhl van België naar Nederland is ook echt drama. Tracking veranderd niet. Blijft staan op “zendimgsgegevens zijn ontvangen door dhl”, meer gebeurd er niet tot ze plots voor je deur staan. Dit is al de derde keer dat dit gebeurd. Zo irritant. Nu kan ik steeds ervoor zorgen dat er iemand thuis is want het dhl punt zit hier niet in de buurt dus als ik het daar moet ophalen moet ik helemaal omrijden
Moet je dan niet op zo’n linkje/woordje in de track klikken om door te gaan naar Nederlandse DHL? Ik heb dat volgens mij in het verleden met DHL wel gehad, maar weet niet of dat België of ander land was.
Hm nee heb net gekeken maar kan nergens doorklikken en als ik het nummer invul bij de Nederlandse Dhl site staat er ook alleen maar dat het aangemeld is door de verzender en verder niks
Ik heb het één keer gehad met PostNL (diepvriesbestelling) dat ik werd gebeld omdat ze mijn straat niet in konden rijden wegens hoogte viaduct en wegwerkzaamheden. Ik nog aanwijzingen geven over hoe het wel kon maar volgens diegene kon het echt niet en hij stond dus aan het eind van een andere straat. Uiteindelijk er zelf maar naartoe gegaan en het naar huis gesjouwd, maar was echt loodzwaar (15+kg) en werd niet even aangeboden om het te brengen op een karretje/steekwagen ofzo. En ik had al last van mijn rug wat toen alleen maar erger is geworden
Pfff, m’n moeder heeft een pakketje voor me retour gedaan zonder track en trace. En nu is dat pakketje kwijt en kan ik hem niet tracken. Dus hij zweeft al een maand lang ergens rond, maar geen idee waar en ik krijg m’n geld niet terug zo
Omdat hier ook wel eens positiviteit vermeld mag worden vind ik:
Vrijdagavond rond 7 uur heb ik bij H&M en Only een bestelling gedaan en beide pakketten zijn vandaag al bezorgd!!! Waar zijn die tijden dat je bestelling wel 3 weken kon duren?
Ik had dat laatst met DHL dat de bezorger aanbelde, het pakket voor de deur neerzette en meteen wegliep nog voordat ik zelf bij de deur was. Dus bij het open doen moest ik hoogzwanger dat pakket zelf van de grond halen en hij stond 10 meter verderop: goedemiddag! Eh, oké, bedankt? Het was dat het pakket niet zwaar was maar vond het maar raar. Overhandig het gewoon.
Tot hoe laat mogen bezorgers aanbellen? Mijn asos retour wordt opgehaald tussen nu en 21:30. Ik vind dat sowieso al laat, maar straks wordt er net aangebeld om 21:45 als ik sta te douchen
Een tijdje terug kwam dhl iets bezorgen tussen 19 en 23u, maar ik zou sowieso niet gaan douchen als je pakket nog niet is opgehaald.
Maar hoe lang moet ik dan blijven wachten? Ik moet morgen gewoon vroeg op en zit al sinds 17:30 te wachten…
Nja ik zou zeggen tot je pakket is opgehaald? Als je gaat douchen en die bezorger belt aan, ga je dan onder de douche uit om open te doen of moet diegene nog een keer terug komen. Dan zit je weer een hele avond te wachten.
Ja dat ben ik eigenlijk echt niet van plan… straks komen ze om half 12 ofzo. Ik heb ook geen track & trace…
Niet
Nou ik meld me maar vast. Dhl komt vandaag maar die gaan me natuurlijk ‘helaas missen’ omdat ik ‘niet thuis’ was. Nu al zin in.
PostNL heeft gisteren zelf maar even getekend voor de pakketje. Waaaarom is die hele handtekening dan in het leven geroepen?
Dhl deed het pas ook bij mij en dan het pakketje gewoon buiten neerzetten. De inhoud was nog pittig duur ook. Gelukkig stond het er nog.
Gisteren dus die handtekening, vandaag trof ik het pakket voor de deur aan terwijl ik niet thuis was. Ben benieuwd of deze bezorger nog lang zijn pakketjes mag bezorgen hier
Volgens PostNL was ik vandaag niet thuis terwijl ik extra wél thuis ben gebleven! Nou moet ik morgen mijn pakketje ophalen bij een pakketpunt
Wow, ik neem het terug. Weliswaar drie uur na het tijdvak, maar het is binnen
Gisteren haalde ik een pakketje op bij een pakketpunt, komen ze ineens aan met een ander pakketje die al sinds juni ergens rondzwierf . Helemaal met tape dicht geplakt.
Het geld had ik allang weer terug, dus best wel jammer dat ze het pakketje niet aan mij gaven haha, gratis kleding. Maar zo raar dat het nu pas terecht is.