Ja dat is zo.
Maar zo snel weg gaan dat je niet eens de kans hebt om de deur open te doen is wel irritant. En vervelendste is het gewoon achter de auto leggen en aan te vinken dat het met toestemming is.
DHL had gisteren m’n pakketje al moeten leveren maar volgens de track and trace is het nog niet eens bij hen
Ik heb met één stel buren ook meerdere keren het probleem van aannemen/afleveren/ophalen gehad, maar dan omdat zij kennelijk allebei nachtdiensten ofzo werken en dus nooit thuis waren als ik thuis was en andersom. Heeft uiteindelijk twee weken geduurd voordat ik mijn pakketje bij hen kon ophalen Daarna nog een keer met een pakketje maar toen was ik toevallig na 3 dagen een keer eerder thuis en ging hij net naar zijn werk, anders waren we elkaar weer misgelopen.
Dan denk ik echt: als je weet dat je nachtdiensten werkt, kun je er wel vanuit gaan dat je buren die overdag werken hun pakketje niet bij je op kunnen halen dus weiger het dan gewoon aan te nemen
Mijn pakketje is zonder pardon retour afzender gestuurd?! Zit je dan een hele dag voor niks te wachten
ligt denk ik eerder aan de verkoper van het spel dan de bezorgdiensten haha, als dat andere spel direct de volgende ochtend al door de brievenbus is gegooid.
sws, wat een luxe hebben we zeg, iets bestellen en het de volgende dag al binnenkrijgen, wauw
Ik had gister iets besteld en wordt pas 3-4 bezorgd en ik dacht echt wtf, waarom niet morgen?!?!? Maar daarna bedacht ik me ook hoe luxe het is om voor 23:59 te bestellen en het dan rond 11u al in huis te hebben zonder zelf er moeite voor te doen.
ja inderdaad zeg! overigens is mijn ervaring bij bolcom ook dus dat het dus uitmaakt wie de verkoper is van een bepaald product. had ooit een bestelling geplaatst met drie producten, alle drie van verschillende verkopers waardoor ze dus ook alle drie op verschillende momenten werden geleverd
dacht altijd dat zij er gewoon 1 bestelling van maakten
Tja dat ene pakket had pech ze werken bij alle vervoerders momenteel met minder mensen, want veel zieken én 1,5 meter afstand ook in distributiecentra, dus er is gewoon minder capaciteit. En dan willen wij ook nog eens meer bestellen omdat we zelf de deur niet uit kunnen, waardoor het aantal pakketten en brieven veel hoger ligt dan normaal in deze tijd. Dan krijg je dus automatisch dat dingen mis gaan in distributiecentra of dat er gewoon niet genoeg chauffeurs zijn om pakketten te bezorgen, dus dat pakketten pas een dag (of 2 of 3) later komen.
Ik leg dit momenteel minimaal 20 keer per dag geduldig uit, maar iedere keer denk ik ook: dit kan je ergens toch zelf wel bedenken, gezien de situatie in de wereld momenteel?
Oh ja sorry, misschien was het niet duidelijk dat ik hiermee niet jou persoonlijk bedoelde. Ik had beter een apart bericht kunnen plaatsen in plaats van op jou reageren, want jij geeft inderdaad duidelijk aan dat je al blij bent dat er iets aankomt. Maar ja, het is gewoon pure willekeur of je pakket nu wel of niet op tijd komt. 90-95% komt nog steeds de volgende dag, dan 3-5% de dag daarna, en de rest gaat compleet mis en ligt ineens in het oosten van Duitsland of is ‘kwijt’ en komt nooit meer tevoorschijn.
Haha ja ik wil ook echt niet de moraalridder uithangen, want ik heb zelf ook al verschillende online bestellingen geplaatst. En dan hoop ik ook gewoon dat het snel komt. Maar ik weet wel dat er een kans is dat dat niet gebeurt, en dat dat niet iets is dat je pakketdiensten of bezorgers nu kwalijk moet of kan nemen
Ik las net trouwens ook over agressie in het OV, wat kennelijk nu met verminderde dienstverlening ook is toegenomen. Dat vind ik dus in precies dezelfde categorie thuishoren: we proberen er allemaal het beste van te maken, heb gewoon waardering voor wat nog wel lukt in plaats van je te richten op wat fout gaat
In het normale postproces kan ook veel misgaan, ook buiten deze tijden. Wij hebben dus regelmatig verkeerde pakketjes op het postdepot. Zelf heb ik pakketjes uit bijvoorbeeld Helmond en Tiel tussen mijn post gehad (ik werk in het midden, totaal niet bij een van deze plaatsen in de buurt). Met post idem dito trouwens, dat duikt soms op de vreemdste plaatsen op. Dus dan kan het soms wat langer duren, omdat het pakketje even een omweg maakt.
Met brievenbuspakketjes gaat het ook regelmatig fout. Ik heb ook best vaak in mijn werkapp staan dat er voor een adres een pakketje is (gok dat iemand ergens dat pakketje dan aanmeld of misschien een machine?), maar dan komt 'ie negen van de tien keer pas de volgende dag.
En waar ze mee komen weet ik niet Die logica ongaat mij (als klant en bezorger) ook af en toe. Heb soms grotere pakketten mee dan een pakketbezorger, dus wie dat bedacht heeft? Geen idee.
Great. Ik kwam hier een hele tijd geleden al klagen dat mijn pakje van Ebay zomaar teruggestuurd was. De verkoper had het daarna nog eens opgestuurd en via de tracking zag ik dat het gewoon bij iemand random in de VK is afgeleverd??? En nu kan ik de verkoper natuurlijk niet meer bereiken. Echt fuck dit. Ben maar aan de rompslomp begonnen om hopelijk mijn geld terug te krijgen.
Ik wil op dit moment eigenlijk niet zeuren maar mijn pakketjes zijn al twee dagen vertraagd. Irritant, vorige week leek het nog wel goed te gaan. Ik had expres vroeg besteld.
Maar goed ik begrijp het ook wel heel goed. Ik vind het alleen een beetje jammer. Ik had gisteren wat bij Bol besteld en dat komt wel vandaag.
Mijn bestelling is maandag niet compleet aangekomen, heb toen meteen een mail gestuurd. Woensdag kreeg ik een mail terug dat ze het naar de bevoegde personen gingen doorsturen en heb nu nog steeds niets gehoord. Zo vervelend, ik begrijp dat er minder mankracht is maar 4 dagen
Ik heb dinsdag twee aparte bestellingen gedaan bij Costes. Van de tweede bestelling kreeg ik een melding in de PostNL app maar van de eerste niet. Ik dacht dat ze alles misschien als één pakketje zouden sturen. Maar nee. Vandaag werd alleen de tweede bestelling geleverd. Contact opgenomen met Costes en die zeggen dat er maar één bestelling was. Eh nee? Ik heb ook gewoon twee bestelbevestigingen en het geld is gewoon afgeschreven. Nu moet ik bewijs aanleveren van die eerste aankoop en dan krijg ik hopelijk mijn geld terug.
Ze lopen wel ook achter met bestellingen verwerken zeggen ze. Dus wellicht gaat daar iets mis en krijg je je bestelling alsnog. Bron: de website die nu op slot is
Ja dat dacht ik ook! Maar ze zeiden dat de eerste bestelling helemaal niet in hun systeem staat. Dus dat ik niks besteld zou hebben. En dat klopt niet. Vertraging vind ik helemaal niet erg.
Dan heeft hopelijk die medewerker zn bril vergeten en niet goed gekeken. Bewijzen kan je dus geld terug zou geen probleem moeten zijn. Maar pakje alsnog krijgen lijkt me fijner
Mijn vriend heeft een game besteld in pre-order, echt maaaanden geleden en dat kreng komt volgende week uit. Hij helemaal in spanning want zou het wel komen kreeg hij vorige week een verzendbevestiging maar nu is dat kutpakket er nog steeds niet. Ik kan echt niet nog een week met deze stresskip zitten hoor, mag niet eens gaan hardlopen als hij nog niet wakker is