Dat valt echt nog mee Een pakketje heeft al meer dan een week vertraging en ik hoor van meerdere mensen dat ze me afgelopen week een kaart of brievenbuspakketje hebben gestuurd, maar helemaal niets ontvangen. Ik probeer maar geduldig te zijn, maar vraag me ook een beetje af wat de vertraging precies is dan.
Ik weet het! Inmiddels ook een pakket dat kwijt is en nog een die een week te last is. Maar de rest dus maar twee/drie dagen te laat. Op de een of andere manier kwam 1 bestelling in 6 pakketten.
Ik heb nu ook alle spullen voor het zaaien van mijn moestuin, behalve de kweekpotjes :ā) heel handig.
Ff7?
Brievenbuspakketje staat op afgeleverd maar ik heb niks ontvangen. Adres en alles klopte wel gewoon. Ik snap dat het een gekkenhuis is momenteel bij postnl, en alle begrip voor het feit dat het langer kan duren, maar de logica ontgaat me hier volledig. En vraag me serieus af waar het is gebleven (niet bij de buren ook).
Gisteren weigerde de DHL bezorger met mijn pakketje naar boven te komen (woon op de 3e etage in een flat, is gewoon een lift) want āmag niet mevrouw is teveel risico voor mij ik mag niet binnenkomenā.
Ik was aan het koken en vertikte het dus ook om naar beneden te gaan dus heb gezegd dat āie het dan maar weer mee moet nemen, wat hij dus deed. Hij heeft het pakje op āniet thuisā gezet en nu komt het dus vanmiddag opnieuw. Maar ik heb dus ff met de klantenservice gebeld om te checken of hij inderdaad het gebouw niet in mag en dat is dus gelul en nu is het gemeld bij zijn werkgever en ben ik bang dat hij een keer verhaal komt halen op een niet zo vriendelijke manier .
Ik heb dat ook wel eens gehad en toen is het de volgende dag alsnog bezorgd! Dus misschien komt het vandaag nog.
Volgens mij is bij alles wat ooit met DPD is bezorgd bij mij iets misgegaan? Nu ook weer was ik zogenaamd niet thuis, is het bij een afhaalpunt bezorgd, maar daar hebben ze niets ontvangen. En dit weekend zijn ze niet bereikbaar. Maandag maar weer erachteraan.
Haha ja. Elke dag bid ik dat hij wordt bezorgd. Heb jij m al?
Ooh goed om te weten dat dit wel eens is gebeurd bij jou. En het is nu natuurlijk extra druk ook. Want 't zou donderdag bezorgd worden dus dan verwacht ik dat het nog wel langer kan duren.
Een vriendin heeft hem al binnen en bij een vriend wordt hij als het goed is vandaag bezorgd (beide via Bol). Zelf heb ik hem maar niet besteld. Anders gaat het helemaal niet goed komen met mijn doelen voor dit jaar hahaha
Ah dat vind ik wel een beetje sneu eigenlijk. Dat er nu een melding ligt. Ik zou gwn naar beneden zijn gelopen, voor jou een kleinere moeite dan voor hem die dat misschien wel 20 keer op een dag moet doen = meer risico, toch wel betreden van extra ruimtes.
Wie weet is het een wat ouder iemand of iemand die gewoon heel voorzichtig wil zijn om wat voor redenen dan ook maar ook niet kan stoppen met werken. En het ook maar spannend vindt allemaal en als het kan, dus minder risico wil lopen, ook al lopen zij al toch meer risico op dit moment. Vooral in deze tijd kunnen we daarin toch wel iets meer behulpzaam zijn, vooral met al die online bestellingen nu overal. Maarja dat vind ik
Ah wat een leuk berichtje!
Denk dat het wel gewoon komt hoor.
Heb heel vaak dat het later pas veranderd
in bezorger onderweg.
Tijden kloppen laatste tijd ook niet meer.
Bij mij stond er dat de bezorger uiterlijk half 5 er zou zijn en kwam pas om 21:15
Ik heb exact hetzelfde voor met DPD nu. Zo frustrerend.
@Melman Daarbij hebben pakketbezorgers het nu ontzettend druk omdat mensen nu bizar veel online bestellen. En er zijn nog steeds mensen die verwachten het pakket aangereikt krijgen. Een vriend van mij is pakketbezorger en bij hem was zelfs zijn ontsmettingsmiddel uit zijn auto gestolen. Je kan nu best zelf even naar beneden lopen om dat pakketje te halen⦠Ze lopen al de hele dag door risico met mensen aanbellen, mensen die de deur voor hun neus opentrekken etc.
Dit idd. Ik snap dat het onhandig is wanneer je ah koken bent, maar voor jou is het nu 1x terwijl die bezorger hier de hele dag mee te maken heeft.
Ik had gisterwn een dhl pakketje waarvoor ik moest tekenen (ik woon op de 6e) en toen belde de man met zijn mobiel of het beneden in de brievenbus mocht zonder contact en dat ik het dan wel wist mocht het waardevol zijn. Zoān kleine moeite voor mij, maar voor hem scheelt het toch weer menselijk contact.
@Enthusiasm @Loxodonta @wompie ja, jullie hebben wel gelijk allemaal. Het was overigens geen oudere persoon oid deze bezorger en voor de hele corona crisis heb ik ook al een paar keer discussie met hem gehad over zeggen dat ik er niet was terwijl ik er gewoon was maar hij niet heeft aangebeld en over weigeren naar boven te komen op een moment dat ik echt niet naar beneden kon komen. Maar los daarvan hebben jullie wel gelijk en had ik in deze situatie inderdaad wel wat minder lomp kunnen doen. Bedankt voor dit inzicht, haha .
Omg. Mijn pakje heeft dus gewoon 2 dagen buiten achter mān plantenbak gelegen terwijl het gewoon een brievenbus pakketje was! Wat een debiel ben je dan?! Sorry hoor
Helaas, het is verplaatst naar maandag geeft de app aan.