Pakketjesirritaties

Inderdaad… :disappointed: Is tot nu toe wel altijd goedgekomen uiteindelijk, dus hopelijk komt mijn pakketje deze keer ook weer boven water.

Bij het pakketpunt zeiden ze me dat de DPD jongen die dag 0 pakjes had binnengebracht, en ik niet de eerste was die langskwam om een pakje op te halen dat er niet was. Vraag me dan echt af wat ermee gebeurd is… Hopelijk komt dat van jou snel terecht! :grin:

1 like

Bij mijn flat gooit de pakketbezorger altijd alles beneden bij de picnicktafels en dan belt ie 1 voor 1 bij iedereen aan. Allemaal prima, maar dan sta je dus in de lift met 5 mensen met discutabele outfits en op badslippers om dat pakket op te halen. Snap niet waarom ze hier niet gewoon zo’n pakketjeskluis neerzetten.

7 likes

Begin maart heb ik een bestelling bij H&M gedaan, waarvan ik het grootste deel weer retour heb gestuurd. Mijn vriend was zo lief om het pakketje voor me weg te brengen. Toen zag ik vandaag ineens dat de retourzending bij H&M nooit is aangekomen. Mijn vriend heeft het verzendbewijs natuurlijk al lang niet meer, dus ik dacht dat er niks maar aan te doen was

Net even gechat met de klantenservice van H&M, en ze gaan gewoon alsnog het geld terugstorten! Had ik echt niet verwacht, want het is mijn eigen schuld en ik heb nergens bewijs van. Heb wel gelijk mijn lesje geleerd, altijd het verzendbewijs bewaren tot alles rond is.

3 likes

Mijne is alsnog bij pakketpunt afgeleverd gelukkig :smiley:

1 like

Even bellen met de verzender! Kan namelijk nu best dat het pakket kwijt is geraakt. Staat er wel een melding onderweg in de track and trace? Zo niet, dan is het meest waarschijnlijk dat de verzender nog niks heeft verstuurd.

Omg de vierde keer dat ze mijn pakketje last minute toch een andere keer komen bezorgen😩

1 like

:grimacing: Is je brievenbus ook echt groot genoeg?
Overigens niet de juiste gang van zaken als het niet past, want als het niet past, moet het naar de buren en anders naar het dichtstbijzijnde pakketpunt.

Ja ik heb 't zelf nog even gepast want ik vond het echt te raar allemaal. maar hij pastte prima door de brievenbus :joy:

1 like

Dat je de post nl bezorger tegenkomt terwijl je op de fiets zit, even afremt en zegt ‘wil je het pakketje voor nummer … in de papiercontainer leggen want ik ga even boodschappen doen?’
Dat hij dan zegt ‘Jooo is goed, G!’

:laughing: geen echte irritatie maar wat een mafkees

2 likes

Ik had al gepost over de verkeerde bestelling bij and other stories en dan nog dat erge staaltje van bij mijn Douglas bestelling.
Nu doe ik vandaag mijn ZARA bestelling open en ontbreekt mijn parfum?? Ik contacteer hen en ze vragen dan ja wil je dit nog?
Euh ja ik heb er voor betaald :joy:

3 likes

De app geeft aan dat mijn pakket is afgeleverd, alleen is dat helemaal niet waar. Ik ben de hele dag thuis geweest😩. Ik wil gewoon mijn pakketje gvd

Omg ik ben de domste ooit. Ik heb het verkeerde huisnummer ingevuld, maar die bestaat niet eens :weary::weary:. Nu kan ik fluiten naar m’n kleding

Mijne ook intussen! :smile:

1 like

Klopt het dat het nu langer duurt voordat een bestelling verzonden wordt door de drukte? Ik heb de 6e iets besteld en nog niks gehoord.

Ohhh wat balen! Het zou kunnen dat het over 1-2 weken ineens toch nog boven komt drijven, ik zie eigenlijk bijna nooit dat iets écht permanent kwijt raakt. Maar ja, je weet het nu natuurlijk nooit.

@Wonder kan je contact opnemen met de verzender? Want bijvoorbeeld bij DPD sturen ze dan wel eens de bezorger terug zodat die kan zeggen waar het is afgeleverd

@Koffiekopje dat ligt echt helemaal aan de webshop denk ik. Bijvoorbeeld mijn Prénatal bestelling heeft er 2 weken over gedaan voor ze hem hadden verzonden, maar ik heb ook dingen ‘gewoon’ de volgende dag gekregen

2 likes

Omg yes mijn eerste bestelling is terecht en komt morgen! Kan ik met Pasen lekker mijn nieuwe jurkjes aan die niemand zal zien.

5 likes

Yes! Hij was dus toch zn bril vergeten :laugh:
Ik heb nog steeds niets gehoord over mijn bestelling. Maar geen bericht is geen slecht bericht dus ik houd hoop!

Jaaaa zo blij! En ik las in een ander topic dat iemand al een mailtje had gekregen dat bepaalde delen van haar bestelling niet meet leverbaar zijn. Dus geen bericht is voor nu inderdaad goed bericht!

1 like

Het is op een totaal ander adres afgeleverd, alleen zegt die mevrouw dat ze niks ontvangen heeft☹️