Sjezus eerste keer dat de pakketbezorger van postnl echt k*t doet hier. Hele dag thuis geweest. Ik heb zelfs de ontvanger van de deurbel mee naar boven genomen toen in daar was zodat ik de bezorger niet zou missen. Krijg ik nu een bericht in de app met “wij hebben u gemist”. Er zit ook geen briefje in de brievenbus dus dat is bullshit. Leukste is dat ik de bus wel zag stoppen bij de overburen. Dus ik ging alvast naar de deur want ik denk die komt zo ook hier. Rijdt ie gewoon voorbij. Dus hij heeft geeneens de moeite gedaan om uit te stappen of wat dan ook, maar is gewoon verder gereden. Nu kan ik dus van de week met een pokke grote doos over straat gaan slepen 
Gaat lekker vandaag
Edit: ennnn het pakket van JohnBeerens komt dus ook niet morgen want het is alleen nog steeds niet ontvangen door dhl, alleen aangemeld. Klantenservice heeft ook gewoon nog steeds niet gereageerd dus echt goed bezig daar joh. Niet dat het nu nog nodig zou zijn dat ze reageren, maar het fb messenger bericht is zelfs nog geeneens gelezen 🤷

Klinkt alsof de klantenservice zelf ook geen idee heeft.

Heb er weinig vertrouwen in om eerlijk te zijn. Kortingscode is een mooi gebaar maar weet niet of ik er op korte termijn nog eens ga bestellen eigenlijk.