Pakketjesirritaties

Is het een groot pakket? Ik heb namelijk vorige week een kast besteld bij de xenos. Volgens de medewerker van de klantenservice, kan bezorgtijd twee weken duren ivm Corona.

Hm nee een vuurkorf van 45x58x58 dus dat valt mee. In de bevestiging die ik kreeg toen ik m kocht staat idd ook dat het 1-2 weken kan duren, maarja als ze me dan een verzendbevestiging sturen ga ik er van uit dat het verzonden is? Heb ze al gemaild of zij iets met die t&t kunnen, maar heb ze zullen het natuurlijk super druk hebben dus heb nog geen antwoord.

Is het mogelijk om morgenvroeg het adres te wijzigen? Nu heeft namelijk de webshop een fout gemaakt met het huisnummer… Dit huisnummer bestaat niet.

Kan je het niet wijzigen naar een postNL punt? Meestal moet dat kunnen als het bij postnl is.
Volgens mij kan je geen adres wijzigen nl, alleen naar een postnl punt

@lauraD Dit komt er te staan…

Als dat er staat is mijn ervaring dat je het niet meer kunt wijzigen, ook morgenvroeg niet…

Nee dan kan het idd niet meer zoals hierboven ook is gezegd
Probeer anders contact op te nemen met postnl om te kijken of die evt toch nog wat kunnen doen voor je

@Hova @lauraD ahh jammer, ik heb ze een bericht gestuurd. Ze zijn nu gesloten ivm Pasen. Morgenvroeg bel ik ze gelijk, misschien kan dat nog helpen!

Als je morgenvroeg toch gaat bellen, zou ik eerst toch even kijken of het alsnog naar een punt te wijzigen is. Ik had laatst dat het op de dag zelf ineens toch weer wel kon

1 like

Even in de gaten houden want ik had laatst ook dat ik pas rond 12u 's nachts voor de opvolgende dag kon wijzigen. Het pakket werd toen twee dagen later ergens anders bezorgd waarnaar ik het had laten aanpassen.

1 like

Ik ben benieuwd hoelang het bij jou gaat duren. Na 1,5 week, wordt morgen morgen mijn kast bezorgd. Ik kreeg een week geleden al een e-mail dat het verzonden was naar PostNL. Vervolgens niets meer gehoord. Het is toch sneller gegaan dan ik verwacht had.

https://www.ad.nl/binnenland/pakketbezorgers-slepen-postnl-voor-de-rechter-om-coronadrukte~ad9ba6af/

Goed om te weten dat het super drukke dagen zijn voor bezorgers.

Helaas kunnen beide partijen niks voor me betekenen☹️ Ben benieuwd of ik wel een keer het pakketje krijg.

Als het adres niet bestaat dan kunnen ze het niet afleveren en gaat het hopelijk alsnog naar een postnl punt?

Echt jammer dat postnl zo’n kutbedrijf is, kies toch vaak voor ze omdat de dienstverlening wel van alle aanbieders het beste is.

Daar was PostNL niet duidelijk in. De ene zegt van wel en de ander zegt van niet.

Ja doei mooi niet dus. Die screenshot van hierboven is uit een filmpje dat gisteren is geupload door de webshop. Op de site stond tweede paasdag voor 16:00 besteld is volgende dag in huis. Dus ik mijn bestelling geplaatst. Gisteren niks… geen verzendbevesting, geen pakbon. Niks. Gisterochtend via fb chat gevraagd of het wel goed was gegaan met mijn bestelling aangezien ik geen mailtje heb gehad ofzo. Geen reactie. Om 6 uur 's avonds gemaild (klantenservice is tot 20:30 bereikbaar zeggen ze), wederom geen reactie.
Nu krijg ik net ineens een mailtje met de pakbon dus het is blijkbaar vandaag wel ingepakt maar of ik het morgen dan krijg is ook nog maar de vraag aangezien het bij de bezorgdienst ook wel druk zal zijn.

Ik snap best dat het druk is. Maar claim dan niet zulke onzin en zorg dat je klantenservice fatsoenlijk te bereiken is. Gaat over een bestelling ter waarde van best veel geld, dus een beetje duidelijkheid zou wel handig zijn.

2 likes

ah wat stom voor je, ik heb nl zondag conditioner besteld en het werd netjes gisteren bezorgd .

Ik heb het vandaag binnen gekregen! Had gisteren nog naar de t&t gekeken en die was nog steeds onbruikbaar dus verwachtte vandaag niks. Heb jij het al ontvangen?

1 like

Oh echt? Wat gek. Nja hoop dat het toch gewoon morgen bezorgd wordt. Het heeft niet echt mega haast, maar toch. Wil gewoon mijn bestelde spullen kunnen gebruiken :see_no_evil: + Heb vanmorgen het laatste beetje haarmasker en serum hier in huis gebruikt dus zou wel fijn zijn als ik bij de volgende wasbeurt weer nieuwe kan gebruiken. Niet dat veel mensen mij nu zien maar ik heb zelf ook niet zoveel zin in coupe pluis haha