Helaas kunnen beide partijen niks voor me betekenen☹️ Ben benieuwd of ik wel een keer het pakketje krijg.
Als het adres niet bestaat dan kunnen ze het niet afleveren en gaat het hopelijk alsnog naar een postnl punt?
Echt jammer dat postnl zo’n kutbedrijf is, kies toch vaak voor ze omdat de dienstverlening wel van alle aanbieders het beste is.
Daar was PostNL niet duidelijk in. De ene zegt van wel en de ander zegt van niet.
Ja doei mooi niet dus. Die screenshot van hierboven is uit een filmpje dat gisteren is geupload door de webshop. Op de site stond tweede paasdag voor 16:00 besteld is volgende dag in huis. Dus ik mijn bestelling geplaatst. Gisteren niks… geen verzendbevesting, geen pakbon. Niks. Gisterochtend via fb chat gevraagd of het wel goed was gegaan met mijn bestelling aangezien ik geen mailtje heb gehad ofzo. Geen reactie. Om 6 uur 's avonds gemaild (klantenservice is tot 20:30 bereikbaar zeggen ze), wederom geen reactie.
Nu krijg ik net ineens een mailtje met de pakbon dus het is blijkbaar vandaag wel ingepakt maar of ik het morgen dan krijg is ook nog maar de vraag aangezien het bij de bezorgdienst ook wel druk zal zijn.
Ik snap best dat het druk is. Maar claim dan niet zulke onzin en zorg dat je klantenservice fatsoenlijk te bereiken is. Gaat over een bestelling ter waarde van best veel geld, dus een beetje duidelijkheid zou wel handig zijn.
ah wat stom voor je, ik heb nl zondag conditioner besteld en het werd netjes gisteren bezorgd .
Ik heb het vandaag binnen gekregen! Had gisteren nog naar de t&t gekeken en die was nog steeds onbruikbaar dus verwachtte vandaag niks. Heb jij het al ontvangen?
Oh echt? Wat gek. Nja hoop dat het toch gewoon morgen bezorgd wordt. Het heeft niet echt mega haast, maar toch. Wil gewoon mijn bestelde spullen kunnen gebruiken + Heb vanmorgen het laatste beetje haarmasker en serum hier in huis gebruikt dus zou wel fijn zijn als ik bij de volgende wasbeurt weer nieuwe kan gebruiken. Niet dat veel mensen mij nu zien maar ik heb zelf ook niet zoveel zin in coupe pluis haha
Ik heb het ook ontvangen!
Echt fijn dat de postbezorger niet eens aanbelt en het pakket maar bij de buren legt
Mijn humble & crumble koekjes komen maar niet. Ze wijzen PostNL aan als schuldige en ik begrijp het best maar eigenlijk durf ik ze dadelijk niet meer te eten, beetje jammer van de 20€ voor 4 koekjes
Maarja is misschien ook mn eigen schuld, niet handig om eetbare dingen nu te bestellen haha.
Zelfde bij Brandfield, afgelopen zondag oorbellen besteld, waren op voorraad en zouden dinsdag bezorgd worden. Er staat nu in de Postnl app dat ze waarschijnlijk morgen komen (gister stond er dat ze vandaag zouden komen). Maar ze zijn door Brandfield nog niet geleverd aan Postnl. Ze zeggen dit op de website: “Voor 23:30 besteld is nog steeds de volgende dag thuis geleverd!”
Zeg dat dan gewoon niet als je dat niet kan halen
In de app stond dat ik afgelopen zaterdag een brief zou krijgen. Super benieuwd van wie het zou zijn. Inmiddels woensdag en heb nog steeds niks ontvangen. Wel gewoon al twee keer post gekregen. Snap er niks van.
Een vriendin en ik hebben voor een andere vriendin een kaartje + ballon besteld via Hallmark voor haar verjaardag. Toen we het ruim op tijd wilden bestellen lukte leveren op haar verjaardag al niet meer, dus hebben we gekozen voor twee dagen later. Uiteindelijk is dat pakket gisten pas geleverd, acht dagen na de eigenlijke leverdatum .
De track & trace gaf al zeven dagen aan ‘dat het vandaag geleverd zou worden’ en dat gebeurde maar niet. Heb ze toen een bericht gestuurd dat ik kan begrijpen dat het druk is en ik echt niet ga zeiken over een dag of twee later, maar dat dit wel schandalig was. En waarom ze dan nog orders aannamen. Heeft wel gewerkt, heb nu m’n geld terug in de vorm van een kortingscode
Sjezus eerste keer dat de pakketbezorger van postnl echt k*t doet hier. Hele dag thuis geweest. Ik heb zelfs de ontvanger van de deurbel mee naar boven genomen toen in daar was zodat ik de bezorger niet zou missen. Krijg ik nu een bericht in de app met “wij hebben u gemist”. Er zit ook geen briefje in de brievenbus dus dat is bullshit. Leukste is dat ik de bus wel zag stoppen bij de overburen. Dus ik ging alvast naar de deur want ik denk die komt zo ook hier. Rijdt ie gewoon voorbij. Dus hij heeft geeneens de moeite gedaan om uit te stappen of wat dan ook, maar is gewoon verder gereden. Nu kan ik dus van de week met een pokke grote doos over straat gaan slepen
Gaat lekker vandaag
Edit: ennnn het pakket van JohnBeerens komt dus ook niet morgen want het is alleen nog steeds niet ontvangen door dhl, alleen aangemeld. Klantenservice heeft ook gewoon nog steeds niet gereageerd dus echt goed bezig daar joh. Niet dat het nu nog nodig zou zijn dat ze reageren, maar het fb messenger bericht is zelfs nog geeneens gelezen 🤷
Bij mij was laatst een kaart een week later aangekomen… stond ook al de hele week in de app. M’n ouders hadden inmiddels al een nieuwe kaart gestuurd en die kwam wel gewoon de volgende dag
Ik had iets verkocht via Marktplaats en nu staat er bij track en trace van PostNL dat het door de brievenbus is gedaan, maar de ontvanger heeft niks ontvangen - zegt die en ik geloof hem wel - vreeemd weer. Die koper loopt me nu ook herhaaldeijk te mailen dat het er nog steeds niet is; nee ik kan daar lekker veel aan doen wil je zeggen.
Dit is hoe elke dag eruit ziet bij mij,(veel pakketjes want webshop) ben inmiddels overgestapt naar een andere koeriersdienst maar ook daar is dat zo postnl doet niks aan onderzoek wanneer het een brievenbuszending betreft terwijl die ook gewoon een track en trace code hebben. En maar boze klanten die hun pakket niet hebben terwijl er staat afgeleverd. Andersom als wij retouren niet ontvangen hebben ze een grote mond en zijn wij ‘oplichters’ omdat er toch echt staat afgeleverd.
Grootste irritatie ooit trouwens als er zo’n gemist briefje in de bus zit, Ik bel dan altijd op maar word soms echt boos zeker als die servicemedewerker dan zo’n stomme dingen zegt als: ja de bezorger zegt toch echt dat er niemand thuis was. Terwijl je bij wijze van de hele dag hebt zitten wachten bij de deur. Ik ga dan lekker bijdehand vervelende vragen terug stellen of zo heel sarcastisch doen tegen die mensen
Oh dan is er nog hoop voor mijn brief . Ik heb trouwens ook regelmatig gehad dat er bij brievenbuspost bezorgd stond. Vaak komt het dan de dag erna alsnog.
Brievenbuspakketjes gaan sowieso al jaren met de postbezorger mee. Ik heb ze al minstens 4 jaar. Overigens moeten wij pakketjes wel gewoon scannen (met een scanner of eigen telefoon) en ze komen dan op ‘afgeleverd’ te staan.
Ja, slordig advies Klinkt alsof de klantenservice zelf ook geen idee heeft.