Ik heb het ook ontvangen!
Echt fijn dat de postbezorger niet eens aanbelt en het pakket maar bij de buren legt
Mijn humble & crumble koekjes komen maar niet. Ze wijzen PostNL aan als schuldige en ik begrijp het best maar eigenlijk durf ik ze dadelijk niet meer te eten, beetje jammer van de 20⏠voor 4 koekjes
Maarja is misschien ook mn eigen schuld, niet handig om eetbare dingen nu te bestellen haha.
Zelfde bij Brandfield, afgelopen zondag oorbellen besteld, waren op voorraad en zouden dinsdag bezorgd worden. Er staat nu in de Postnl app dat ze waarschijnlijk morgen komen (gister stond er dat ze vandaag zouden komen). Maar ze zijn door Brandfield nog niet geleverd aan Postnl. Ze zeggen dit op de website: âVoor 23:30 besteld is nog steeds de volgende dag thuis geleverd!â
Zeg dat dan gewoon niet als je dat niet kan halen
In de app stond dat ik afgelopen zaterdag een brief zou krijgen. Super benieuwd van wie het zou zijn. Inmiddels woensdag en heb nog steeds niks ontvangen. Wel gewoon al twee keer post gekregen. Snap er niks van.
Een vriendin en ik hebben voor een andere vriendin een kaartje + ballon besteld via Hallmark voor haar verjaardag. Toen we het ruim op tijd wilden bestellen lukte leveren op haar verjaardag al niet meer, dus hebben we gekozen voor twee dagen later. Uiteindelijk is dat pakket gisten pas geleverd, acht dagen na de eigenlijke leverdatum .
De track & trace gaf al zeven dagen aan âdat het vandaag geleverd zou wordenâ en dat gebeurde maar niet. Heb ze toen een bericht gestuurd dat ik kan begrijpen dat het druk is en ik echt niet ga zeiken over een dag of twee later, maar dat dit wel schandalig was. En waarom ze dan nog orders aannamen. Heeft wel gewerkt, heb nu mân geld terug in de vorm van een kortingscode
Sjezus eerste keer dat de pakketbezorger van postnl echt k*t doet hier. Hele dag thuis geweest. Ik heb zelfs de ontvanger van de deurbel mee naar boven genomen toen in daar was zodat ik de bezorger niet zou missen. Krijg ik nu een bericht in de app met âwij hebben u gemistâ. Er zit ook geen briefje in de brievenbus dus dat is bullshit. Leukste is dat ik de bus wel zag stoppen bij de overburen. Dus ik ging alvast naar de deur want ik denk die komt zo ook hier. Rijdt ie gewoon voorbij. Dus hij heeft geeneens de moeite gedaan om uit te stappen of wat dan ook, maar is gewoon verder gereden. Nu kan ik dus van de week met een pokke grote doos over straat gaan slepen
Gaat lekker vandaag
Edit: ennnn het pakket van JohnBeerens komt dus ook niet morgen want het is alleen nog steeds niet ontvangen door dhl, alleen aangemeld. Klantenservice heeft ook gewoon nog steeds niet gereageerd dus echt goed bezig daar joh. Niet dat het nu nog nodig zou zijn dat ze reageren, maar het fb messenger bericht is zelfs nog geeneens gelezen đ€·
Bij mij was laatst een kaart een week later aangekomen⊠stond ook al de hele week in de app. Mân ouders hadden inmiddels al een nieuwe kaart gestuurd en die kwam wel gewoon de volgende dag
Ik had iets verkocht via Marktplaats en nu staat er bij track en trace van PostNL dat het door de brievenbus is gedaan, maar de ontvanger heeft niks ontvangen - zegt die en ik geloof hem wel - vreeemd weer. Die koper loopt me nu ook herhaaldeijk te mailen dat het er nog steeds niet is; nee ik kan daar lekker veel aan doen wil je zeggen.
Dit is hoe elke dag eruit ziet bij mij,(veel pakketjes want webshop) ben inmiddels overgestapt naar een andere koeriersdienst maar ook daar is dat zo postnl doet niks aan onderzoek wanneer het een brievenbuszending betreft terwijl die ook gewoon een track en trace code hebben. En maar boze klanten die hun pakket niet hebben terwijl er staat afgeleverd. Andersom als wij retouren niet ontvangen hebben ze een grote mond en zijn wij âoplichtersâ omdat er toch echt staat afgeleverd.
Grootste irritatie ooit trouwens als er zoân gemist briefje in de bus zit, Ik bel dan altijd op maar word soms echt boos zeker als die servicemedewerker dan zoân stomme dingen zegt als: ja de bezorger zegt toch echt dat er niemand thuis was. Terwijl je bij wijze van de hele dag hebt zitten wachten bij de deur. Ik ga dan lekker bijdehand vervelende vragen terug stellen of zo heel sarcastisch doen tegen die mensen
Oh dan is er nog hoop voor mijn brief . Ik heb trouwens ook regelmatig gehad dat er bij brievenbuspost bezorgd stond. Vaak komt het dan de dag erna alsnog.
Brievenbuspakketjes gaan sowieso al jaren met de postbezorger mee. Ik heb ze al minstens 4 jaar. Overigens moeten wij pakketjes wel gewoon scannen (met een scanner of eigen telefoon) en ze komen dan op âafgeleverdâ te staan.
Ja, slordig advies Klinkt alsof de klantenservice zelf ook geen idee heeft.
Hele dag thuis gewacht op paketje (niet veel anders te doen nu, maar ok wilde wel een wandeling even maken). Opeens om 19u een track & trace code waarin staat dat het paket vandaag om 15u15 is geleverd. Euhm waar? Er is helemaal niets en ook geen briefje in de bus? Het bedrijf is Packs, klantenservice werkt maar tot 17u30 en het telefoonnummer moest ik googlen. Heb hier zo geen zin in.
Neeeee, sinds wanneer stuurt Zalando pakketjes via DHL?
Ik heb meerder maten besteld en moet sowieso retourneren, maar veel DHL punten in de buurt willen geen pakketjes meer aannemen.
Om je gerust te stellen , retourneren kan je gewoon met postNL doen , ook al is het met dhl bezorgd.
Ik wacht nu op pakketten nog die staan op bezorger onderwegâŠ
denk niet meer dat ik die vandaag ga krijgen aangezien het al 21:45 isđ
Ooooh dat is wel fijn! Thanks hahaha.
Mijn pakket die vanmorgen zou komen van PostNL is ook niet meer gekomen. Ondertussen staat er aangegeven in de app dat er vertraging is opgelopen.
Waarom verzendt Lookfantastic toch telkens alles in aparte pakjes? Zoân zonde.
Komt uit verschillende magazijnen. Ik heb weleens gehad dat het ene uit Engeland kwam en met dpd werd geleverd en het andere uit Polen en met dhl werd geleverd. Voor ons als koper niet echt handig, maar blijkbaar voor hun wel
Haha ik heb hetzelfde. Staat nog steeds pakketje is niet aangemeld.
Ik heb ook beetje moeite hoe ze qua communicatie hiermee omgaan, maar misschien ben ik ook gewoon een beetje een zeurkous haha. Ik durf echt niet zo te vertrouwen op die houdbaarheid