Nou breekt m’n klomp. Ik was net bij het pakketpunt om wat dingen af te leveren en ik vroeg aan de functionaris hoe het kan dat ik zelf m’n aankopen binnen de normale termijn binnenkrijg, maar mijn verstuurde pakketjes van 1,5 week geleden nog niet eens in het systeem te zien zijn.
Blijkt dat er een hele rolcontainer met pakketjes in het magazijn is blijven staan! Normaal mag je zelf inscannen maar dat doen ze nu niet ivm corona dus er staan vet veel van die karren.
Gelukkig is alles nu onderweg.
Succes daarmee, ik heb toevallig net mijn pakketje ontvangen, ben er heel blij mee!!
Oh wat goed, gelukkig maar!
Ik ging een pakketje ophalen, dus dat zei ik tegen die vrouw bij het pakketpunt. Zegt ze: “dat denk ik niet, want Postnl is vandaag nog niet geweest.” Ik: “maar hij is gisteren al afgeleverd.” Zij: “oh.” En ze loopt naar achter… echt heel raar en ongemakkelijk. Ook echt dat “dat denk ik niet”.
Ik moet een pakketje bezorgd krijgen met DPD, maar ze gooien gewoon een briefje in de brievenbus ipv dat ik mijn pakketje krijg. Nu moet ik na twee pogingen online een ander moment of bezorgplaats kiezen. Alleen kan ik geen pakketpunt oid selecteren. Heb dus geen andere opties dan mijn huisadres waar ze weigeren aan te bellen
Ik heb iets besteld voor een vriendin op haar naam en adres. Nu krijg ik de verzendbevestiging dat het op mijn naam komt.
Een brievenbuspakketje van PostNL kon vandaag niet bezorgd worden, ze komen morgen opnieuw langs. Heb wel een gewone brief gekregen dus er is niets mis met de brievenbus.
Alleen om zulke dingen alleen al is een videodeurbel handig. De tering.
Kan iemand me hier misschien helpen? Ik had via Paypal een claim geopend en geëscaleerd (heet dat zo?) omdat ik een pakje van een Ebayseller niet had ontvangen. Volgens de tracking code was het naar een fout adres in de VK gestuurd en ik kreeg sindsdien niets meer te horen van de seller. Ondertussen ben ik al even aan het wachten tot Paypal mijn case bekeken heeft maar vandaag kwam er plots een pakje binnen van dus die seller. Wel een lege doos met wat papier erin, niet wat ik gekocht heb uiteraard dus ik ben duidelijk gescamd. Ik weet niet of en hoe ik deze nieuwe info moet aangeven bij Paypal. Bij mijn case zie ik enkel de optie tot annuleren of ‘change case type’. Misschien dat laatste?
Aargh ik heb vandaag eindelijk mijn glamour day bestelling van de H&M ontvangen. Dat het zo lang duurde was al irritant, maar kan ik nog begrijpen. Ik verheug me al weken op de tas die ik besteld had. Toen ik het pakketje ophaalde vond ik het verdacht plat, en ja hoor: zitten alleen 2 onderbroeken in en de tas is gewoon geannuleerd?! En nu uitverkocht natuurlijk. Oh en die onderbroeken zijn te groot/zitten niet mooi Mega irritant dit. Meestal vind ik zulke dingen niet heel erg, maar het zal vast komen doordat dit iets is waar ik geen controle over heb bovenop de hele corona situatie…
Vorige week vrijdag bij Bol de nieuwe iPhone besteld, is de levertijd onbekend (vandaag de release). Ik heb heus wel begrip voor vertraging, maar er is geen enkele indicatie. Ze kunnen niet eens zeggen of de leverancier nog niet geleverd heeft oid.
Ik stel het kopen van een nieuwe telefoon al maanden uit en het is ook echt nodig nu, maar tsjongejonge.
Echt typisch DHL weer.Pakketje zou vandaag komen tussen 11 en 3,maar nu krijg ik via de T&T te zien dat ze me hebben gemist.Terwijl ik al de hele dag thuis ben,ook geen briefje in de bus oid.Snap dat het nu extra druk is etc,maar het is altijd hetzelfde met DHL
Als je je retour aanmeld bij Zalando kan ik nu alleen nog maar via DHL kiezen . Plus dan moet je ook een nieuw retourformulier printen en ik heb nu geen toegang tot een printer. Wat een ellende.
Hé nee joh meen je wat onwijs irritant.
Je kreeg serieus tot voor kort gewoon een postnl label bij je pakket. Ook al was het met dhl bezorgd. Of heb je het misschien via zo’n externe verkoper gekocht? Dan kan het nog wel eens anders zijn ja.
Hoef je je spullen dan niet perse aan te melden als retour? Ik doe dat altijd braaf.
Denk dat er wel zo’n label van PostNL in de doos zit ja…
Ja je meld het wel aan. Maar daarna plak je het meegestuurde retour label wat ze meeleveren in de doos over de oude label en kan je het afgeven
Weet nu trouwens al waar het ‘fout’ gaat bij je hahaha. Je klikt zeker op bekijk retour label? Die is alleen als extra dat mocht je het meegestuurde label kwijt zijn bv dan kan je m vanuit daar nog extra uitprinten
Ja, ik krijg dus dit . En kan Postnl dus niet eens aanklikken.
Maar bedankt voor je reactie! Ben bang dat ik toch ergens een printje moet regelen.
Hé dit is echt nieuw dan.
Heb nog niet zo lang geleden wat geretourneerd bij zalando en kon je het gewoon met het bijgeleverde label versturen hoor.
Maar je hebt ook geen label dus erbij gekregen?
Dan had ik net ook. Ik bof dat een bepaalde winkel in dezelfde winkelstraat als de Bruna een DHL-punt is.
@lauraD Als ze pushen dat je DHL moet gebruiken krijg je een pdf met nieuw verzendlabel.
Ben echt blij nu dat ik niet meer achteraf bij zalando kan betalen en dus niet bestel meer bij ze. Ze hebben het echt veel lastiger gemaakt te retourneren dan op deze manier