He jakkes, normaal heb ik echt weinig problemen met PostNL, DHL etc maar het is echt chaos nu. Ik heb zelf de afgelopen weken iets bij Bol, bij Amazon en bij een kleine groothandel gekocht en het kwam allemaal op tijd aan, maar een pakketje van mān tante is al een week onderweg vanuit Den Haag!
Andersom is het ook kut met peren, ik had vet veel bestellingen de laatste tijd en sommige pakketjes zijn binnen een dag bij de klant, anderen blijven maar hangen? Binnen Nederland ook gewoon, dus sorry voor alle schatteboutjes die hangers bij me besteld hebben!
Ondertussen ben ik ook aan het speuren naar een pakketje dat ik in november (!!) naar een klant in Texas heb gestuurd, ze zei deze week ineens dat het nooit was aangekomen. Volgens de t&t is het nooit verder gekomen dan de main post office in Dallas. Je kan alleen contact met USPS opnemen via een formulier en telefoon, maar het formulier herkent geen Nederlandse adressen als afzender dus ben ik gister maar gaan bellen. Niet doorheen te komen natuurlijk, daar gebeurt nu hetzelfde als hier. Ben een beetje radeloos over hoe ik dit nou weer ga oplossen.