Kan iemand me hier misschien helpen? Ik had via Paypal een claim geopend en geëscaleerd (heet dat zo?) omdat ik een pakje van een Ebayseller niet had ontvangen. Volgens de tracking code was het naar een fout adres in de VK gestuurd en ik kreeg sindsdien niets meer te horen van de seller. Ondertussen ben ik al even aan het wachten tot Paypal mijn case bekeken heeft maar vandaag kwam er plots een pakje binnen van dus die seller. Wel een lege doos met wat papier erin, niet wat ik gekocht heb uiteraard dus ik ben duidelijk gescamd. Ik weet niet of en hoe ik deze nieuwe info moet aangeven bij Paypal. Bij mijn case zie ik enkel de optie tot annuleren of ‘change case type’. Misschien dat laatste?
Aargh ik heb vandaag eindelijk mijn glamour day bestelling van de H&M ontvangen. Dat het zo lang duurde was al irritant, maar kan ik nog begrijpen. Ik verheug me al weken op de tas die ik besteld had. Toen ik het pakketje ophaalde vond ik het verdacht plat, en ja hoor: zitten alleen 2 onderbroeken in en de tas is gewoon geannuleerd?! En nu uitverkocht natuurlijk. Oh en die onderbroeken zijn te groot/zitten niet mooi Mega irritant dit. Meestal vind ik zulke dingen niet heel erg, maar het zal vast komen doordat dit iets is waar ik geen controle over heb bovenop de hele corona situatie…
Vorige week vrijdag bij Bol de nieuwe iPhone besteld, is de levertijd onbekend (vandaag de release). Ik heb heus wel begrip voor vertraging, maar er is geen enkele indicatie. Ze kunnen niet eens zeggen of de leverancier nog niet geleverd heeft oid.
Ik stel het kopen van een nieuwe telefoon al maanden uit en het is ook echt nodig nu, maar tsjongejonge.
Echt typisch DHL weer.Pakketje zou vandaag komen tussen 11 en 3,maar nu krijg ik via de T&T te zien dat ze me hebben gemist.Terwijl ik al de hele dag thuis ben,ook geen briefje in de bus oid.Snap dat het nu extra druk is etc,maar het is altijd hetzelfde met DHL
Als je je retour aanmeld bij Zalando kan ik nu alleen nog maar via DHL kiezen . Plus dan moet je ook een nieuw retourformulier printen en ik heb nu geen toegang tot een printer. Wat een ellende.
Hé nee joh meen je wat onwijs irritant.
Je kreeg serieus tot voor kort gewoon een postnl label bij je pakket. Ook al was het met dhl bezorgd. Of heb je het misschien via zo’n externe verkoper gekocht? Dan kan het nog wel eens anders zijn ja.
Hoef je je spullen dan niet perse aan te melden als retour? Ik doe dat altijd braaf.
Denk dat er wel zo’n label van PostNL in de doos zit ja…
Ja je meld het wel aan. Maar daarna plak je het meegestuurde retour label wat ze meeleveren in de doos over de oude label en kan je het afgeven
Weet nu trouwens al waar het ‘fout’ gaat bij je hahaha. Je klikt zeker op bekijk retour label? Die is alleen als extra dat mocht je het meegestuurde label kwijt zijn bv dan kan je m vanuit daar nog extra uitprinten
Ja, ik krijg dus dit . En kan Postnl dus niet eens aanklikken.
Maar bedankt voor je reactie! Ben bang dat ik toch ergens een printje moet regelen.
Hé dit is echt nieuw dan.
Heb nog niet zo lang geleden wat geretourneerd bij zalando en kon je het gewoon met het bijgeleverde label versturen hoor.
Maar je hebt ook geen label dus erbij gekregen?
Dan had ik net ook. Ik bof dat een bepaalde winkel in dezelfde winkelstraat als de Bruna een DHL-punt is.
@lauraD Als ze pushen dat je DHL moet gebruiken krijg je een pdf met nieuw verzendlabel.
Ben echt blij nu dat ik niet meer achteraf bij zalando kan betalen en dus niet bestel meer bij ze. Ze hebben het echt veel lastiger gemaakt te retourneren dan op deze manier
Zo ik had net ruzie met een bezorger ik woon nu mega hoog dus ik vraag altijd als ze aanbellen “kom je naar boven met de lift of zal ik naar beneden komen” maar voordat ik mijn zin afhad riep hij al “JA IK KOM ECHT NIET NAAR BOVEN HOOR” dus ik zo “prima ik kom er aan een moment” en toen zei hij “nee ik laat je pakket hier voor de flat achter” en ik zo “uhh kan je even wachten totdat ik er ben alsjeblieft” en toen schreeuwde hij “JA SORRY HOOR DAAR HEB IK GEEN TIJD VOOR IK HEB WEL WAT BETERS TE DOEN” echt super agressief
Toen zei ik “pardon wat beters te doen, volgens mij moet jij gewoon mijn pakket normaal bezorgen hoor” en toen riep hij “JA DAG ALS HET ZO MOET KAN IK HEM OOK MEE TERUG NEMEN HOOR” wtf
en toe zei ik “okeee ik kom naar beneden” en eenmaal beneden riep hij nog allemaal verwensingen naar me:interrobang: Haha jezus ik ben er helemaal melig van geworden, zo raar is het toch niet om even te wachten tot ik beneden ben
Dat duurt namelijk een paar minuten, dingen kunnen hier mega snel gejat worden als je het gewoon op straat zet en zo goedkoop was het ook weer niet
Ik heb nu een verhaal van de andere kant, op mijn werk is een DHL afhaalpunt dus een vrouw kwam een pakketje afhalen.
En daarvoor moet je logischerwijs je legitimatie laten zien. Nu hebben wij vanwege Corona een scherm tussen klant en medewerker. En zij hielt haar legitimatie zowat naast haar hoofd. nu kan ik natuurlijk niet op 1,5m afstand een rijbewijs lezen, dus ik vroeg aan haar of ze hem op de balie wilde leggen met een duidelijk gebaar van ‘hier ‘ na drie keer vragen hield ze hem 10 cm dichterbij. Waardoor ik het nog steeds niet kon lezen.
Dus nogmaals gevraagd ‘kun je hem hier neerleggen ik kan het niet lezen en moet het lezen.’ Legt ze hem uiteindelijk neer en zegt ze nog ‘schiet eens op, wat een gedoe’.
Waarop ik zeg ‘ik probeer ook alleen maar mijn werk te doen’.
Begint ze te schreeuwen met ‘geeef Gvd mijn pakketje het is van mij en ik wil hem NUU HEBBEN’
Dus ik zeg ‘kan je ook normaal vragen maar asjeblieft’.
Liep ze al schelden en tierend weg
Dacht echt
https://media1.tenor.com/images/c3a1e40895c46af3326d8cab8939c513/tenor.gif?itemid=5943876
Die arme postbezorger die dacht dat hij met gemak je pakketje veilig voor de flat kon leggen aangezien drugspompoenen er ook veilig overnachten
Helaas, ik ben verhuisd die pompoen zou het hier geen minuut uithouden
Dat had ik ook. Toen klikte ik ergens anders op en blijkt dat ze je retour ook kunnen komen ophalen. Dat heb ik nu maar gedaan.
Ik heb hier in de buurt geen DHLpunt zitten.
Vind het in deze erg moeilijk om nog schappelijk te blijven wat betreft pakketjesvertraging hahaha het is nu gewoon een van de weinige dingen waar ik naar uit kijk.
Had bijv maandag bestelling gedaan bij Rituals, zij gaven aan dat het waarschijnlijk afgelopen donderdag bezorgd zou worden. Maar nee, nu wordt het pas aankomende woensdag Dat is gewoon 6 dagen later
OMG, wat een eer dat u reageert op uw verjaardag meneer Wimpie!
Ja, ik heb nu dus een ophaal afspraak haha. Belachelijk wel, maar zo lukte het wel om zonder een print te retourneren. Toch bedankt!
Nu nog onthouden dat ik de komende tijd niets bij Zalando bestel.
Ik ben benieuwd wanneer ik mijn Asos pakket ga ontvangen. Heb 10 april besteld en verwachte leverdatum was toen al 29 april maar hoop toch dat ik morgen iets van een T&T ga ontvangen. Echt verwend maar normaal gesproken komen dingen natuurlijk binnen 1 of 2 dagen binnen dus dit duurt voor m’n gevoel echt mega lang