Ik heb 11 en 12 april wat besteld bij asos en heb gisteren een verzendbevestiging gekregen.
Ik heb 8 april besteld, leverdatum ook 29e, en komt als het goed is vandaag
Ik ben echt laaiend op DHL Ze hebben het nu al 2 keer gepresteerd om een pakketje vóór de deur te leggen. De eerste keer zag ik het pas toen ik thuis kwam van een wandeling, de tweede keer was net en zag ik net het busje wegrijden en hadden ze nieteens aangebeld. Ik woon in een drukke straat in de binnenstad, dan laat je toch een pakketje niet achter vóór de deur. Ook echt twee keer een pakket twv meer dan 100 euro aaargh.
Ik heb net ook een mailtje gekregen dat mijn bestelling onderweg is dus ben benieuwd!
Ik had eens dat een pakketje bezorgd was bij het afleverpunt waar ik had aangegeven dat ik hem wilde ophalen. Echter wisten ze daar van niks. En de dagen er na was er nog steeds niets. Toen ben ik zelf naar een ander punt gegaan waar de bezorger in het verleden wel eens iets bracht en daar lag het. Ookal lag het volgens de app dus bij het punt wat ik zelf gekozen had
Kut DHL, ik kan mijn pakketje niet retourneren omdat je per se een label uit moet printen en ik heb dus geen printer. Nu heb ik viaviavia iets weten te fixen maar leuk is het niet.
Oh ja, edit: die dhl-meneer zei ook tegen me: ja zeg jij maar wat ik moet doen. Hoe de fuck moet ik dat weten? Jij werkt toch bij DHL, niet ik?
Vrienden uit Amerika hebben ongeveer een maand geleden een pakket naar me opgestuurd, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. En er zit natuurlijk ook geen tracking code op dus echt geeeeeeen idee waar dat pakket nu uithangt en of het nog komt
Komt dat niet door Corona? Geen idee hoor. Ik heb een pakje uit Amerika dat eind maart verstuurd is ook nog steeds niet binnen. Ik hoop niet dat die ergens geprakt ligt te verpieteren want er zit een LP in.
Ik had dingen besteld bij Vans, krijg ik ineens een retourbevestiging. Ik heb dat hele pakket nooit ontvangen, laat staan retour gestuurd. Vraag me af wat daar mis is gegaan (volgens track en trace is het wel op een depot geweest)
Weet je wat er in zit? Toen mijn zus in Amerika woonde stuurde mijn moeder eens een pakketje met oa een fles curry en dat heeft er bijna 2,5 maand over gedaan omdat ze eerst moesten onderzoeken wat het was.
Hahahaha ik heb geeeeen idee wat ze me gestuurd hebben. Ik verwacht snacks, dus zou goed kunnen dat er een aantal pakketbezorgers aan het genieten zijn van Graham crackers en Cheez-its.
@PuzzleandGaze fijn dat ik niet de enige ben, maar jammer dat we allebei zo lang moeten wachten. Hopelijk komen onze pakketjes snel!
Zalando verzend zo traag. Ik heb de 28e besteld en het is nog niet eens verzonden. Ik wil gewoon mijn spulletjes hebben
Iedereen verstuurt traag nu (ook wel logisch nu met de coronacrisis ). ASOS duurde ook 2 weken, Nike heeft geplande leverdatum over 2,5 week…
Alleen gymshark was bizar snel haha, had het de volgende dag
Mijn Zara bestelling komt gewoon in vijf verschillende pakketjes, echt ontzettend onnodig en irritant.
Kut! Goed dat je het zegt. Morgen meteen m’n retour op de bus doen. Helemaal vergeten. Bedankt voor de reminder
Kan jou alleen dus nog niet helpen
Ja heb uiteindelijk alles gehad! Zat iets meer dan een week tussen.
Ik moet het ook nog retour doen. Hopelijk heb je snel je geld terug. Met al die bestellingen zullen ze ook wel heel veel retouren binnen krijgen.
Nog steeds geen info.
Zijn er meer mensen die een pakketje van About You verwachten? Ik heb op maandag 20 april besteld, maar nog steeds niks. Al wel een bericht dat het pakket verzonden is en een track en trace-code, maar de status is sinds 23 april: zending is aangemeld, nog niet bij PostNL. Ik vind het alleen ook zo wat om nu (al?) te gaan klagen, omdat ik weet hoe druk het nu is met bezorgen. Maar twee weken lijkt me wel érg lang voor een webshop die normaal de volgende dag bezorgt.
Gewoon even een berichtje sturen. Normaal gesproken verandert die status na een dag al. Dit is meer dan een week geleden dus had inmiddels wel aangepast moeten zijn.
Ik heb ze gemaild, hopelijk ontvang ik mijn pakket alsnog snel! (Dit is tot nu toe het enige wat ik in deze periode besteld heb, gaat het mis )