Pakketjesirritaties

Bij DHL hebben we op vrijdag altijd dezelfde, maar die is nogal onverschillig. Gister (ja, ik heb de bezorgdiensten de laatste tijd teveel gezien haha) was het juist een hele nette bezorger.

1 like

Voor de mensen die op iets wachten vanuit Amerika met USPS, er is veel vertraging. Het meeste ging normaal via luchtvracht maar ivm corona en minder vliegtuigen zijn een hoop pakketjes met zeevracht gegaan. Ik heb ook een tijd gewacht maar uiteindelijk toch vorige week mijn pakketje gekregen via postnl.

4 likes

Ah goed om te weten, had het ook wel verwacht maar had niet zó lang verwacht! Had ook al op de website van USPS gekeken en daar hadden ze info over de vrachtschepen staan waarop stond dat 3 ervan wel in mei zouden aankomen
 hoe lang heb jij op je pakket moeten wachten?

Bijna 7 weken. Toen uiteindelijk de track & trace weer geĂŒpdatet werd dat hij in NL was had ik het in 2 dagen. Maar ik had iets kleins, weinig waarde wat door de brievenbus paste. Anders kan het ook zijn dat het hier misschien bij de douane weer vast staat.

1 like

Bij mij is mijn irritatie andersom. De pakketten die ik voor mijn bedrijf verstuurd zijn behoorlijk vertraagd met postNL en ik ben nu de hele dag door boze mails van klanten aan het beantwoorden. Gelukkig hebben ze na mijn mail er begrip voor maar de eerste mail die ze sturen is gelijk zo kwaad met hoofdletters en sommige zelfs dreigen. Echt ik snap dat iemand zijn pakket wilt maar waarom gelijk zo boos mailen?

1 like

Yay het pakketje werd net bezorgd!!! :partying_face: Mijn vermoeden was juist, het later bestelde pakket was een brievenbuspakketje, het eerder bestelde pakket net niet. Die kwam dus via pakketpost net. Ben superblij dat het niet is zoekgeraakt.

Overigens verwacht ik ook nog 2 andere pakketjes via USPS, uit Amerika. Beide met tracking maar sinds 12 en 23 april geen updates meer. Gelukkig is dat betaald via PayPal dus mocht het nooit meer bezorgd worden, dan kan ik het via PayPal regelen.
Gek genoeg heb ik in de tussentijd ook pakketjes uit Amerika wel snel gekregen. Was via een andere verzender maar ik weet niet meer welke.

1 like

Ik krijg vandaag een pakketje binnen en er staat dat het geleverd wordt ‘voor einde dag’. Heb ik wat aan :woozy_face:

Ik heb een week geleden van alles besteld voor onze nieuwe kitten die we eind deze week kunnen ophalen maar nog niet eens een verzendbevestiging. Hopelijk is het er allemaal op tijd, wil dat het er gewoon al is voor de kitten komt ipv even voor nood wat anders bedenken/neerzetten. (Zoals de lage kattenbak zodat baby er makkelijk in kan kruipen).

Oeh heb je een linkje van die ren voor mij? Beetje off topic sorry haha

Haha ja, maar zou hem dus niet hier bestellen, heb nog steeds niks gehoord. Ze staan ook wel op Bol :joy:

https://www.amazon.nl/Opvouwbare-puppyren-puppytent-Draagtas-afmetingen/dp/B07NRTZF3R/ref=mp_s_a_1_1?dchild=1&keywords=puppyren&qid=1591609383&sr=8-1

1 like

Godsamme ik word echt helemaal gestoord van postnl. Derde pakketje kwijt en wederom is het een pakketje dat op maandag zou komen en dus met een andere bezorger dan normaal. Ik weet niet wat die kut pakketbezorger hier doet, maar werkelijk niks komt nog aan. En het is ook wel heel opvallend dat alleen mijn ali pakketjes niet aankomen. Dingen van Nederlandse webshops wel. En bij de post kunnen ze natuurlijk niks want dat moet de verzender allemaal regelen. Zorg verdorie gewoon dat je een fatsoenlijke bezorger aanneemt auwehoer.

Ali zegt dus ook steeds dat ik wel mijn pakketjes heb want ontvangen want er staat dat het afgeleverd is. Maar dat is dus niet gebeurd. Geschillen worden telkens afgekeurd. Klantenservice werkt niet.
Heb gelukkig ervoor gekozen om via klarna te betalen dus heb daar maar een geschil aangemaakt, maar geen idee of dit zo werkt want dan krijg ik een melding dat ik contact moet opnemen met de webshop
Dadelijk ben ik gewoon fucking 35 euro kwijt omdat de post een of andere incompatibele halve zool heeft aangenomen.

Afgelopen vrijdag heb ik een pakket van Kruidvat geretourneerd via DPD (was een speciaal product met een andere retourprocedure). De man die mijn pakket in ontvangst voor retour nam, noteerde vervolgens mijn telefoonnummer zodat ik een sms kon krijgen van DPD met het verzendbewijs (dit zou een dag duren ongeveer). Tot noch toe niets gehad. Ik heb dus geen idee waar mijn pakket uithangt/of ik mijn geld ooit nog terug krijg aangezien ik niets te bewijzen heb. Iemand dit wel eens meegemaakt? Vertraging doordat er een weekend tussen zat? :grimacing:

Als je het afgelopen vrijdag pas geretourneerd hebt, dan kan het nog wel even duren, toch? Bij Zalando duurt het soms ook wel een week of twee voor ze die verwerkt hebben.

1 like

Ja, ik snap dat het er na een weekend nog niet is, maar daar ging het ook niet per se om. Het gaat mij om het verzendbewijs dat ik niet heb gekregen, waardoor ik dus niets heb om op terug te vallen mocht het pakket niet aankomen bij de verzender

Ohhh het verzendbewijs, scuzi. Nee, dat heb ik ook niet eerder gehad :thinking:

1 like

Als je iets bestelt bij Mango, krijg je dan een bevestiging? Ik heb woensdag iets besteld, maar helemaal nog niks gehoord
 Of krijg je alleen iets als hij verzonden is? Geld is wel afgeschreven.

Ugh UPS is zo kut. Mijn retourpakketje is al weken spoorloos en ik krijg gewoon niemand te pakken. Telefonisch zeggen ze “u krijgt zo een medewerker te spreken” en dan wordt de hoorn erop gegooid. Via Twitter reageren ze wel maar zeggen ze dat je telefonisch contact op moet nemen. Mail beantwoorden ze ook niet??? Het gaat om een pakketje van 200 euro :hot_face:

Iemand dit ook eerder met UPS meegemaakt?

Mijn pakketje dat via POSTNL is verstuurd is zoek. Volgens de TT gegevens zou het bij mijn afhaal punt zijn. Maar daar is het niet te vinden en staat het ook niet in het systeem. Dus er wordt nu een onderzoek gestart. Hoop dat ik het snel krijg of mijn geld terug ga krijgen.
Was cadeau voor mijn vriend zijn verjaardag, hij is morgen jarig.

H&M heeft mij zaterdag een verzendlink gestuurd, echter werkt die niet.
In de PostNL app staat het pakket al sinds vrijdag maar krijg ik de melding ? Bezorgtijd niet bekend.

:thinking:

Gaat het terug naar een webshop? Meestal zoeken hen het dan uit! Zij zijn daar vaak voor verzekerd en nemen dan contact op met de vervoerder. Tenminste zo werkte het wel bij de shops waar ik op de klantenservice heb gewerkt.