Ja naar Weekday! Ik ga het eens via hen proberen dan
Normaal gesproken krijg je wel een bevestiging. Is hij niet in de ongewenste mail terecht gekomen?
Mijn pakketjes zouden tussen 8:30 en 11 uur komen, maar nu is het opeens verplaatst naar 14 en 16 uur. Zo onhandig, want ik moet wel weg in die tijd
Ik heb dat altijd bij H&M, tot ongeveer de dag van bezorging, dan staat er 's ochtends ineens âvandaag tussen 10.15u en 12.15uâ, of er wordt al aangebeld voor ik het gezien heb.
Oh dat geeft me weer wat hoop!
Op zich heb ik het niet NU nodig, maar er zitten wat kledingstukken bij voor mijn dochter, en bepaalde maatjes zijn nu niet meer verkrijgbaar. Dus ik hoop dat het alsnog geleverd wordt.
Heb jij ook weleens gehad dat je deze foutmelding krijgt als je op de verzendlink klikt?
âWrong Link - You have clicked on an invalid link. Please make sure that you have typed the link correctly. If are copying this link from a mail reader please ensure that you have copied all the lines in the link.â
Nee, dat niet, kun je wel de T&T-code in de PostNL-app invullen?
Daar staat ie al in, maar met een vraagteken ervoor en âbezorgtijd nog niet bekendâ. Punt is echter dat dat al dagen zo staat, ik meen sinds afgelopen donderdag. De verzendlink via mail kreeg ik afgelopen zaterdag.
Net heb ik even gechat via de site van H&M en kreeg ik een medewerker te spreken. Zij gaf aan dat H&M er van uit gaat dat PostNL binnen 2 weken na verzenden, een pakketje bezorgt. Zo nee, dan mag ik weer contact opnemen en sturen ze het opnieuw. Nog een weekje geduld dus, want het is 3 juni verzonden. Hopelijk duikt het voor die tijd op.
Normaal gesproken heb ik geen probleem met H&M. Verzending is weleens wat trager, maar T&T-codes kloppen wel altijd.
Als ik ups aan de telefoon moet hebben dan doe ik altijd de optie offerte aanvragen. Dan heb je heel snel iemand aan de telefoon en laat ik mij via die persoon door verbinden
Haha ja dat heb ik dus net ook gegaan, toen kreeg ik ineens iemand aan de lijn inderdaad
Niet dat ik nu een stap verder ben, maar heb Weekday inmiddels gecontacteerd
Mijn DHL pakketje zit al sinds 5 juni bij het sorteercentrum. Zo raar, want de anderen waren binnen no time hier.
Hallo schiet op
Ik heb een kast besteld bij Xenos en ik zou dan van postnl een kalender toegestuurd krijgen om de bezorgafspraak te maken, maar die heb ik nog steeds niet gehad
Xenos icm PostNL is drama hoor
Bedankt voor de geruststelling
Iets besteld bij een webshop, duurde al wat langer ik een bericht sturen word er gezegd ja dinsdag of woensdag word het verstuurd. Ik berichtje sturen op woensdag zo van hĂ©! Waar is de track and trace; heeft ze ziek op bed gelegen en niet verstuurd. Heel vervelend en zo maar stuur gewoon een berichtje ik heb twee weken geleden besteld en wil gewoon graag weten wanneer mân spullen komen.
Pakketje ontvangen, is de verpakking van het product kapot. Alles zit onder.
Eindelijk na 2 weken mijn Zara pakketje binnen, zitten er alleen 2 basics in en niet het shirt waarvoor ik die hele bestelling heb geplaatst⊠kan ik daar weer achteraan
Mijn DHL pakketje is dus kwijt. Fuuuuck!
ĂĂ©n van mijn UPS-pakketjes uit Amerika is net bezorgd! Ik had al 2 maanden geen updates meer gehad in de tracking, hij staat nog steeds op âin transitâ, en het paste door de brievenbus. Maar het is dus alsnog bezorgd!
Wtf,ik heb meer dan een week iets bij B.onPrix iets besteld (echt 2 simpele basic dingen).Pakketje zou gister komen,niets ontvangen.Vandaag zouden ze dan nog een keer komen.Maar nu zie ik via de T&T dat ze het gewoon retour hebben gezonden zonder dat ze hier langs geweest zijn? Ook geen briefje in de bus.
Ik heb een maand geleden ofzo een Leviâs jeans - die ik echt niet nodig heb - besteld bij Zalando Lounge en het is nog steeds niet verstuurd? Ik weet dat het langer kan duren nu, maar dit is wel echt het tot het uiterste rekken.