Pakketjesirritaties

Haha ja, maar zou hem dus niet hier bestellen, heb nog steeds niks gehoord. Ze staan ook wel op Bol :joy:

https://www.amazon.nl/Opvouwbare-puppyren-puppytent-Draagtas-afmetingen/dp/B07NRTZF3R/ref=mp_s_a_1_1?dchild=1&keywords=puppyren&qid=1591609383&sr=8-1

1 like

Godsamme ik word echt helemaal gestoord van postnl. Derde pakketje kwijt en wederom is het een pakketje dat op maandag zou komen en dus met een andere bezorger dan normaal. Ik weet niet wat die kut pakketbezorger hier doet, maar werkelijk niks komt nog aan. En het is ook wel heel opvallend dat alleen mijn ali pakketjes niet aankomen. Dingen van Nederlandse webshops wel. En bij de post kunnen ze natuurlijk niks want dat moet de verzender allemaal regelen. Zorg verdorie gewoon dat je een fatsoenlijke bezorger aanneemt auwehoer.

Ali zegt dus ook steeds dat ik wel mijn pakketjes heb want ontvangen want er staat dat het afgeleverd is. Maar dat is dus niet gebeurd. Geschillen worden telkens afgekeurd. Klantenservice werkt niet.
Heb gelukkig ervoor gekozen om via klarna te betalen dus heb daar maar een geschil aangemaakt, maar geen idee of dit zo werkt want dan krijg ik een melding dat ik contact moet opnemen met de webshop
Dadelijk ben ik gewoon fucking 35 euro kwijt omdat de post een of andere incompatibele halve zool heeft aangenomen.

Afgelopen vrijdag heb ik een pakket van Kruidvat geretourneerd via DPD (was een speciaal product met een andere retourprocedure). De man die mijn pakket in ontvangst voor retour nam, noteerde vervolgens mijn telefoonnummer zodat ik een sms kon krijgen van DPD met het verzendbewijs (dit zou een dag duren ongeveer). Tot noch toe niets gehad. Ik heb dus geen idee waar mijn pakket uithangt/of ik mijn geld ooit nog terug krijg aangezien ik niets te bewijzen heb. Iemand dit wel eens meegemaakt? Vertraging doordat er een weekend tussen zat? :grimacing:

Als je het afgelopen vrijdag pas geretourneerd hebt, dan kan het nog wel even duren, toch? Bij Zalando duurt het soms ook wel een week of twee voor ze die verwerkt hebben.

1 like

Ja, ik snap dat het er na een weekend nog niet is, maar daar ging het ook niet per se om. Het gaat mij om het verzendbewijs dat ik niet heb gekregen, waardoor ik dus niets heb om op terug te vallen mocht het pakket niet aankomen bij de verzender…

Ohhh het verzendbewijs, scuzi. Nee, dat heb ik ook niet eerder gehad :thinking:

1 like

Als je iets bestelt bij Mango, krijg je dan een bevestiging? Ik heb woensdag iets besteld, maar helemaal nog niks gehoord… Of krijg je alleen iets als hij verzonden is? Geld is wel afgeschreven.

Ugh UPS is zo kut. Mijn retourpakketje is al weken spoorloos en ik krijg gewoon niemand te pakken. Telefonisch zeggen ze ā€œu krijgt zo een medewerker te sprekenā€ en dan wordt de hoorn erop gegooid. Via Twitter reageren ze wel maar zeggen ze dat je telefonisch contact op moet nemen. Mail beantwoorden ze ook niet??? Het gaat om een pakketje van 200 euro :hot_face:

Iemand dit ook eerder met UPS meegemaakt?

Mijn pakketje dat via POSTNL is verstuurd is zoek. Volgens de TT gegevens zou het bij mijn afhaal punt zijn. Maar daar is het niet te vinden en staat het ook niet in het systeem. Dus er wordt nu een onderzoek gestart. Hoop dat ik het snel krijg of mijn geld terug ga krijgen.
Was cadeau voor mijn vriend zijn verjaardag, hij is morgen jarig.

H&M heeft mij zaterdag een verzendlink gestuurd, echter werkt die niet.
In de PostNL app staat het pakket al sinds vrijdag maar krijg ik de melding ? Bezorgtijd niet bekend.

:thinking:

Gaat het terug naar een webshop? Meestal zoeken hen het dan uit! Zij zijn daar vaak voor verzekerd en nemen dan contact op met de vervoerder. Tenminste zo werkte het wel bij de shops waar ik op de klantenservice heb gewerkt.

Ja naar Weekday! Ik ga het eens via hen proberen dan :slight_smile:

1 like

Normaal gesproken krijg je wel een bevestiging. Is hij niet in de ongewenste mail terecht gekomen?

Mijn pakketjes zouden tussen 8:30 en 11 uur komen, maar nu is het opeens verplaatst naar 14 en 16 uur. Zo onhandig, want ik moet wel weg in die tijd

Ik heb dat altijd bij H&M, tot ongeveer de dag van bezorging, dan staat er 's ochtends ineens ā€˜vandaag tussen 10.15u en 12.15u’, of er wordt al aangebeld voor ik het gezien heb.

Oh dat geeft me weer wat hoop!
Op zich heb ik het niet NU nodig, maar er zitten wat kledingstukken bij voor mijn dochter, en bepaalde maatjes zijn nu niet meer verkrijgbaar. Dus ik hoop dat het alsnog geleverd wordt.

Heb jij ook weleens gehad dat je deze foutmelding krijgt als je op de verzendlink klikt?

ā€œWrong Link - You have clicked on an invalid link. Please make sure that you have typed the link correctly. If are copying this link from a mail reader please ensure that you have copied all the lines in the link.ā€

Nee, dat niet, kun je wel de T&T-code in de PostNL-app invullen?

Daar staat ie al in, maar met een vraagteken ervoor en ā€˜bezorgtijd nog niet bekend’. Punt is echter dat dat al dagen zo staat, ik meen sinds afgelopen donderdag. De verzendlink via mail kreeg ik afgelopen zaterdag.

Net heb ik even gechat via de site van H&M en kreeg ik een medewerker te spreken. Zij gaf aan dat H&M er van uit gaat dat PostNL binnen 2 weken na verzenden, een pakketje bezorgt. Zo nee, dan mag ik weer contact opnemen en sturen ze het opnieuw. Nog een weekje geduld dus, want het is 3 juni verzonden. Hopelijk duikt het voor die tijd op.
Normaal gesproken heb ik geen probleem met H&M. Verzending is weleens wat trager, maar T&T-codes kloppen wel altijd.

Als ik ups aan de telefoon moet hebben dan doe ik altijd de optie offerte aanvragen. Dan heb je heel snel iemand aan de telefoon en laat ik mij via die persoon door verbinden :sweat_smile:

1 like

Haha ja dat heb ik dus net ook gegaan, toen kreeg ik ineens iemand aan de lijn inderdaad :roll_eyes:
Niet dat ik nu een stap verder ben, maar heb Weekday inmiddels gecontacteerd

1 like