Ik koos speciaal een tijdvak vanochtend voor veeel pakketjes omdat ik de afgelopen dagen niet thuis was en wilde straks ook nog weggaan, en wil niet dat ik het moet ophalen of dat het bij de buren komt, heeft het vertraging… en je hebt natuurlijk geen idee hoe lang, vorige keer duurde dat de hele dag
Waarom kloppen tijdvakken nooit, vanochtend was het nog voor 15:00, toen werd het veranderd maar nog wel voor 17:00, en inmiddels heb ik nog niks… Ik haat wachten en ik ben bang dat het niet goed gaat. Ik wil ook niet dat ze dit bij mijn buren bezorgen want het was best duur en ik ken nog geen enkele buur. Hopelijk is het een normale bezorger en niet zo eentje die een briefje in de bus doet met ‘je was niet thuis’ terwijl ik de hele dag wacht. Als ik dit bij een ophaalpunt moet ophalen krijg ik het niet eens thuis want het is zwaar en groot en ik heb geen auto. Ugh zo irritant, tijdvakken zijn altijd leugens en dan ben je er niet als ze wel een keer komen en moet je het 1508 kilometer verderop ophalen, ik laat het toch niet voor niks thuisbezorgen. Als het kan kies ik al voor een ophaalpunt omdat ik me dus zo erger aan dingen laten thuisbezorgen. En waarom is bij de buren afleveren standaard, zonder jouw toestemming? Weet ik veel wat voor buren ik nu heb, woon in een grote flat dus kan ze moeilijk allemaal leren kennen, wie weet zitten er wel mensen tussen die mijn pakketje zouden jatten. Misschien moet ik gewoon mijn eigen steekwagentje kopen, dan kan ik grote zware dingen gewoon zelf kopen en in het ov meenemen. Maar dan kan je nog niet bij elke webshop kiezen voor laten bezorgen bij een ophaalpunt, ook al zo irritant. Als je weet dat je toch niet thuis gaat zijn is dat voor hun toch ook makkelijker… Maar oke ik zal ophouden met mijn klaagzang. Geef me mijn pakketje
Waar wacht je op?
Hoe is het met jouw pakketje afgelopen?
Fijn dat ie terecht is! Klagen kan altijd, ben benieuwd hoe de klantenservice reageert. Als ik alle reacties hier lees, zou PostNL gauw failliet zijn als ze makkelijk geld terug gaven haha
Oh niks dringends hoor haha, ben gewoon ongeduldig en snel geïrriteerd, zou ik iets aan moeten doen maar oh well. Uiteindelijk kreeg ik het gisteren om 21:00 ofzo, dus eind goed al goed
We zijn hier niet alleen met onze irritaties, ik las dit net op het adres:
https://www.ad.nl/economie/fors-meer-klachten-over-pakketbezorging-postnl~ac714deb/
Misschien word er iets aan gedaan
Bij het programma Kassa komt er zo ook een item over post nl.
Heb iets via zalando gekocht van een partnerwinkel. Hoor er echter niets van, in tegenstelling tot wat ik gewoon ben als ik bestel bij zalando. Het zou verzonden zijn maar krijg al 4 dagen geen info pff
Wil mn nieuwe jas
Dit had ik laatst ook! Kreeg wel een mail dat het verzonden was en daarna ook geen update meer. Als ik op het track&trace linkje klikte in de mail, stond er error. Uiteindelijk heb ik de bestelling kunnen volgen via de zalando app (bij Help>Verzending&levering>hoe bestelling volgen? Misschien werkt dit bij jou ook wel
Heb zelfs geen mail dat het verzonden is gehad, dat staat gewoon bij de bestelling op de site zelf…
Heb het geprobeerd op de manier die je hierboven aangeeft (via help) maar als ik dan doorklik naar de link van bpost krijg ik info over mn vorige pakketje (dat wel via zalando zelf verzonden werd en ik reeds afgehaald heb…)
Irritaties zijn dat de track en tracé tijd nooit klopt hier !! Vooral DHL is altijd te laat !!
Ik kreeg een mailtje van Bol dat mijn pakket bij het afhaalpunt was bezorgd. Maar hij was daar helemaal niet. Ik was echt sip dat ik met lege handen naar huis moest
Niet echt over bezorging maar wel een pakketje: had wat besteld op ici met de korting, ik wachten, wachten, wachten. Log ik in staat mijn pakket op geannuleerd. Wel geld afgeschreven, geen mail gehad dat het geannuleerd was oid. Lekker kut. Nu drie maanden wachten waarschijnlijk tot het geld terug is. (De producten zijn nu uitverkocht dus dat is wrs de reden aar toch kut én nu kan ik niet meedoen met de korting).
Mijn zwager had Fifa19 besteld en hij kreeg een melding dat het was bezorgd, maar er was niks binnengekomen. 2 dagen later kwam er een vrouw aan de deur van een paar straten verder die hem had ontvangen in het huis van buren waar ze de post ophaalde. Echt slecht, zij bracht het netjes terug maar er zullen ook wel mensen zijn die denken: ‘chill, gratis FIFA’
Heb ook wel eens een kwade buurvrouw gehad omdat mijn pakketje al bijna een maand in haar gang stond, ik wel thuis was maar dat ding maar niet ophaalde. Nooit een briefje gehad en ondertussen met de buitenlandse webshop al gemaild om te vragen waar mijn pakketje bleef. Vooral als je in een appartementencomplex woont kut, dan kan je pakketje echt overal zijn.
Ja dat is echt lullig. Slecht geregeld van het postbedrijf.
Ik laat een pakketje bij m’n vriend bezorgen omdat het te zwaar is voor mij. Kan niet wachten tot het bij de onderburen ligt waar we ruzie mee hebben
Ik heb gister twee dingen besteld en ze bij winkels in het dorp waar ik werk af laten leveren. Ze zouden vandaag geleverd worden maar ze zijn er allebei niet?
En morgen ben ik niet op kantoor, dus kan het pas donderdag ophalen grrr irritant man.
Vandaag zou een pakketje geleverd worden tussen 12-15, naja om 15.00 stond er dat de bezorging vertraagd was maar zo snel mogelijk zou komen. Nu net om 21 uur kreeg ik een sms dat het pakket te groot is en daarom morgen komt . Morgen ben ik op kantoorrrrr