Pff ik heb een retour voor PostNL maar ik heb daar geen barcode voor gekregen. Nu moet ik helemaal naar de Jumbo omdat ze hem daar als enige wel aannemen? Wil gewoon mijn €60,- terug
Weet iemand toevallig hoe dat zit als je bij klarna een probleem meld/geschil aanmaakt? Wordt daar iets mee gedaan? Wordt dat na een x tijd geseponeerd of blijft dat eeuwig op gepauzeerd staan?
Ik heb dus daar aangegeven dat er een probleem is met mijn pakketjes aangezien er drie kwijt zijn maar nu vraag ik me dus af hoe dit werkt. De webshop (ali in dit geval) wil me geen geld teruggeven omdat ze me niet geloven aangezien ik geen bewijs heb en postnl wil geen fuck voor me doen en dus ook geen bewijs leveren.
Toen ik een probleem had met een pakketje, bleef m’n factuur tot een bepaalde datum op pauze staan en daarna kreeg ik weer herinneringen.
Dus dan moet je alsnog betalen?
Uiteindelijk wel nog met het bedrijf opgelost, dus hoefde niet te betalen. Maar misschien dat Klarna het dan regelt? Zou wel raar zijn als je voor iets moet betalen wat je nooit hebt ontvangen, lijkt me wel sterk ook.
Ja inderdaad. Het stomme is ook dat ik natuurlijk niet echt bewijs heb. Behalve dan dat de tracking is blijven steken. Alleen eentje zegt wel dat het in een brievenbus bezorgd is, maar dat is het dus niet. Althans niet bij mij en het had ook niet bepaald de afmetingen dat het überhaupt in een brievenbus zou passen
Hallo DHL ga es op zoek naar m’n pakketje. Thank youuu
Ik had een bestelling gedaan bij lookfantastic maar het komt in 3 pakketjes, maar ze komen zeg maar vandaag-morgen-overmorgen zo zonde van het verpakkingsmateriaal en 3 dagen na elkaar naar mijn huis rijden. Wil best langer wachten als dat betekent dat alles in 1 pakket zou komen.
Dat komt omdat ze een magazijn in Engeland hebben, maar ook in Polen. Heb ik ook eens gehad. Blijkbaar hebben ze niet alles in hetzelfde magazijn. Heel onhandig
Ah dat verklaart het! Maar alsnog onhandig idd
Mijn pakketje is blijkbaar bezorgd terwijl er niemand thuis was en er is voor getekend?!? Ook logisch met een 689
PostNL zegt moet je met afzender regelen en afzender zegt moet je met PostNL regelen
Pakketje zou uiterlijk vandaag bezorgd worden. Nu komt het morgen, precies als ik er niet ben
Mijn pakketjes zijn kwijt
Ik krijg gelukkig wel m’n geld terug
Mijn bestelling die gisteren moest komen, is vertraagd en komt vandaag. Natuurlijk de enige dag dat ik niet thuis ben. En ik kan geen pakketpunt kiezen.
Aaargh. Ik hoop dat mijn buren de pakketjes kunnen/willen aannemen, maar eigenlijk vind ik dat ook ongemakkelijk omdat ik mijn buren helemaal niet goed ken.
Mijn pakketjes binnen NL komen tot nu toe allemaal wel binnen één dag aan maar naar het buitenland is er nog steeds vertraging. Ik antwoord echt heel vriendelijk op alle berichtjes maar ik kan er verder gewoon niks aan doen. Er staat een dikke disclaimer bij dat je pakketje wat vertraging op kan lopen door de huidige situatie (dan kun je zelf inschatten of je het aandurft) en dan krijg ik nog: waarom duurt dit zo lang, straks is mijn plant dood. Hoop dat de post snel weer op normale snelheid is.
Had via Vinted iets besteld en via Homerr laten verzenden maar nu hebben ze het dus bij een ander pakketpunt laten bezorgen.Helemaal buiten de stad in een dorpje 10km fietsen enkele reis,gvd
Ik had bij Etsy iets besteld uit Israël en dat ging prima! Verbaasde me eigenlijk hoe vlot het nog ging. Dus hopelijk gaat het snel overal weer goed
Hoe verder weg, hoe makkelijker het lijkt te gaan. Spanje, Italië, allemaal normale snelheid maar Duitsland en Frankrijk zijn een drama! Hoop het ook
Ik heb van de week een pakketje uit Engeland trouwens onwijs snel gekregen. Heb vaker bij hetzelfde bedrijf besteld en normale duurt het veel langer na verzending
Weet je het zeker? Ik kreeg laatst ook een pakketje en toen stond er bij: past door de brievenbus. Was in de PostNL app.
Edit: Oh sorry, het is DHL.