Mijn DHL pakketje zit al sinds 5 juni bij het sorteercentrum. Zo raar, want de anderen waren binnen no time hier.
Hallo schiet op
Ik heb een kast besteld bij Xenos en ik zou dan van postnl een kalender toegestuurd krijgen om de bezorgafspraak te maken, maar die heb ik nog steeds niet gehad
Xenos icm PostNL is drama hoor
Bedankt voor de geruststelling
Iets besteld bij een webshop, duurde al wat langer ik een bericht sturen word er gezegd ja dinsdag of woensdag word het verstuurd. Ik berichtje sturen op woensdag zo van hĆ©! Waar is de track and trace; heeft ze ziek op bed gelegen en niet verstuurd. Heel vervelend en zo maar stuur gewoon een berichtje ik heb twee weken geleden besteld en wil gewoon graag weten wanneer mān spullen komen.
Pakketje ontvangen, is de verpakking van het product kapot. Alles zit onder.
Eindelijk na 2 weken mijn Zara pakketje binnen, zitten er alleen 2 basics in en niet het shirt waarvoor ik die hele bestelling heb geplaatst⦠kan ik daar weer achteraan
Mijn DHL pakketje is dus kwijt. Fuuuuck!
ĆĆ©n van mijn UPS-pakketjes uit Amerika is net bezorgd! Ik had al 2 maanden geen updates meer gehad in de tracking, hij staat nog steeds op āin transitā, en het paste door de brievenbus. Maar het is dus alsnog bezorgd!
Wtf,ik heb meer dan een week iets bij B.onPrix iets besteld (echt 2 simpele basic dingen).Pakketje zou gister komen,niets ontvangen.Vandaag zouden ze dan nog een keer komen.Maar nu zie ik via de T&T dat ze het gewoon retour hebben gezonden zonder dat ze hier langs geweest zijn? Ook geen briefje in de bus.
Ik heb een maand geleden ofzo een Leviās jeans - die ik echt niet nodig heb - besteld bij Zalando Lounge en het is nog steeds niet verstuurd? Ik weet dat het langer kan duren nu, maar dit is wel echt het tot het uiterste rekken.
Pff ik heb een retour voor PostNL maar ik heb daar geen barcode voor gekregen. Nu moet ik helemaal naar de Jumbo omdat ze hem daar als enige wel aannemen? Wil gewoon mijn ā¬60,- terug
Weet iemand toevallig hoe dat zit als je bij klarna een probleem meld/geschil aanmaakt? Wordt daar iets mee gedaan? Wordt dat na een x tijd geseponeerd of blijft dat eeuwig op gepauzeerd staan?
Ik heb dus daar aangegeven dat er een probleem is met mijn pakketjes aangezien er drie kwijt zijn maar nu vraag ik me dus af hoe dit werkt. De webshop (ali in dit geval) wil me geen geld teruggeven omdat ze me niet geloven aangezien ik geen bewijs heb en postnl wil geen fuck voor me doen en dus ook geen bewijs leveren.
Toen ik een probleem had met een pakketje, bleef mān factuur tot een bepaalde datum op pauze staan en daarna kreeg ik weer herinneringen.
Dus dan moet je alsnog betalen?
Uiteindelijk wel nog met het bedrijf opgelost, dus hoefde niet te betalen. Maar misschien dat Klarna het dan regelt? Zou wel raar zijn als je voor iets moet betalen wat je nooit hebt ontvangen, lijkt me wel sterk ook.
Ja inderdaad. Het stomme is ook dat ik natuurlijk niet echt bewijs heb. Behalve dan dat de tracking is blijven steken. Alleen eentje zegt wel dat het in een brievenbus bezorgd is, maar dat is het dus niet. Althans niet bij mij en het had ook niet bepaald de afmetingen dat het überhaupt in een brievenbus zou passen
Hallo DHL ga es op zoek naar mān pakketje. Thank youuu
Ik had een bestelling gedaan bij lookfantastic maar het komt in 3 pakketjes, maar ze komen zeg maar vandaag-morgen-overmorgen zo zonde van het verpakkingsmateriaal en 3 dagen na elkaar naar mijn huis rijden. Wil best langer wachten als dat betekent dat alles in 1 pakket zou komen.
Dat komt omdat ze een magazijn in Engeland hebben, maar ook in Polen. Heb ik ook eens gehad. Blijkbaar hebben ze niet alles in hetzelfde magazijn. Heel onhandig