Ah dat verklaart het! Maar alsnog onhandig idd
Mijn pakketje is blijkbaar bezorgd terwijl er niemand thuis was en er is voor getekend?!? Ook logisch met een 689
PostNL zegt moet je met afzender regelen en afzender zegt moet je met PostNL regelen
Pakketje zou uiterlijk vandaag bezorgd worden. Nu komt het morgen, precies als ik er niet ben
Mijn pakketjes zijn kwijt
Ik krijg gelukkig wel m’n geld terug
Mijn bestelling die gisteren moest komen, is vertraagd en komt vandaag. Natuurlijk de enige dag dat ik niet thuis ben. En ik kan geen pakketpunt kiezen.
Aaargh. Ik hoop dat mijn buren de pakketjes kunnen/willen aannemen, maar eigenlijk vind ik dat ook ongemakkelijk omdat ik mijn buren helemaal niet goed ken.
Mijn pakketjes binnen NL komen tot nu toe allemaal wel binnen één dag aan maar naar het buitenland is er nog steeds vertraging. Ik antwoord echt heel vriendelijk op alle berichtjes maar ik kan er verder gewoon niks aan doen. Er staat een dikke disclaimer bij dat je pakketje wat vertraging op kan lopen door de huidige situatie (dan kun je zelf inschatten of je het aandurft) en dan krijg ik nog: waarom duurt dit zo lang, straks is mijn plant dood. Hoop dat de post snel weer op normale snelheid is.
Had via Vinted iets besteld en via Homerr laten verzenden maar nu hebben ze het dus bij een ander pakketpunt laten bezorgen.Helemaal buiten de stad in een dorpje 10km fietsen enkele reis,gvd
Ik had bij Etsy iets besteld uit Israël en dat ging prima! Verbaasde me eigenlijk hoe vlot het nog ging. Dus hopelijk gaat het snel overal weer goed
Hoe verder weg, hoe makkelijker het lijkt te gaan. Spanje, Italië, allemaal normale snelheid maar Duitsland en Frankrijk zijn een drama! Hoop het ook
Ik heb van de week een pakketje uit Engeland trouwens onwijs snel gekregen. Heb vaker bij hetzelfde bedrijf besteld en normale duurt het veel langer na verzending
Weet je het zeker? Ik kreeg laatst ook een pakketje en toen stond er bij: past door de brievenbus. Was in de PostNL app.
Edit: Oh sorry, het is DHL.
Mijn grootste irritatie is eindelijk opgelost (mag dat ook hier?). Sinds ik een briefje bij de deur heb dat de pakketbezorger bij geen gehoor het pakket in de tuin mag leggen hoef ik én niet meer thuis te blijven én zijn al mijn pakketjes gewoon bezorgd zonder tussenkomst van buren/ophaalpunt. Normaal was de bezorger al na 1 sec aanbellen weg of belden ze niet eens aan en ging die direct naar de buren.
Maar goed dat kan natuurlijk niet bij iedereen. Het is hier zo’n uithoek dat er niemand loopt die hier niks te zoeken heeft.
Bij DHL staat het er ook weleens bij als het door de bus kan!
Hier zit ik te wachten op een bestelling van IKEA. Zou vandaag komen, maar volgens de T&T van IKEA is ie nog niet eens opgestuurd? En ik wacht al 2.5 week.
Waarom heeft PostNL niet iets bij hun T&T dat je kan zien hoeveel stops er tot je huis zijn? Dpd heeft dit wel en is zo chill
Ik had iets besteld op een website en het werd maar niet geleverd, uiteindelijk na 4 weken er achteraan gegaan, stond er dat ze mijn order geannuleerd hadden omdat het uitverkocht zou zijn, ze hadden mijn geld al teruggestort. Maar op de website kon je dat artikel gewoon nog kopen, dus ik bellen, “oh ja dan is hij er blijkbaar wel gewoon, dan moet je hem maar opnieuw bestellen mevrouw” Ik heb hem maar weer opnieuw besteld maar nu moest ik dus weer 6 euro extra betalen en 3 weken wachten tot deze hopelijk wel geleverd wordt. Sjongejonge
@LastYoungRenegade Ik heb dat ook wel eens met PostNL, dan staat er in de app dat hij “morgen” geleverd wordt terwijl ik weet dat de levertijd sowieso langer is dan dat. Het bezorgmoment schuift dan ook gewoon steeds een dag op. Ik snap dat ook niet goed.
Ik zie nu trouwens ook dat DHL mijn HEMA-pakje (dat ik op zou halen in de HEMAwinkel) terugstuurt omdat de adressering niet klopt. Gaat lekker met pakjes vandaag.
@Dombo Met PostNL heb ik dat ook weleens gehad. Maar in dit geval is 'ie blijkbaar nog gewoon bij IKEA zelf.
Ja dat is bij mijn pakketje (uit mijn post hierboven) ook het geval, er staat in de PostNL app dat hij ‘morgen’ bezorgd wordt (al 2 dagen), terwijl ik weet dat hij pas over een week wordt verstuurd vanuit het magazijn de webshop, dat zei de medewerker aan de telefoon in ieder geval. Ik snap ook niet zo goed waarom hij dan al bij PostNL aangemeld en wel staat
Ik ga echt nooit meer iets versturen met Homerr. Een pakket is al 18 dagen onderweg en een ander pakket 11 dagen
Nou ja, aanmelden gaat waarschijnlijk automatisch?
In mijn geval had ik echt bewust vandaag als bezorgdag gekozen. Maar goed, dan slapen we nog voor weet ik hoelang op de grond Is een onderdeel van mijn bed namelijk.
Ennnnn hij ligt bij de buren. Nice