Pakketjesirritaties

Niet dat ik weet, staat nergens + het kon gewoon door de brievenbus dus t was ook niet nodig

Dit had ik laatst ook. Busje reed langs en die vent had in de app gezet dat bezorgen mislukt was en ik het bij een punt in de buurt moest ophalen.
Hij was te lui om hem daadwerkelijk in de bus te rammen. Heb een klacht ingediend.

1 like

Uggh wat stom. Maar hier staat dus dat het wel gelukt is, maar waar is ie dan :sweat_smile:

Ik verwacht niet dat deze vandaag nog gaat komen. Ben benieuwd wanneer het nu gaat zijn.

Ik had vandaag extra voor alle pakketjes die zouden komen de poort opengezet met een briefje op het hek ‘hoi! Pakketjes bij de voordeur aub’ en DHL vertikt het gewoon om de auto uit te komen ofzo? Want kreeg een melding dat ik niet thuis was terwijl ik op dat tijdstip wel thuis was.

Dat heb ik 9 van de 10 keer bij dhl, ze proberen het gewoon niet eens. En dan ook nog telkens een euro betalen als je iemand van dhl wilt spreken :rage:

Dit heb ik ook maar dan met een brievenbuspakketje. Bezorgmoment is ook nog steeds niet aangepast dus wanneer het dan wel komt weet ik ook niet. Eerst stond er trouwens “sorry we hebben vertraging. We proberen uw pakketje uiterlijk voor 22:00 te bezorgen”. Maar nu dus dit. Gaat iets (weer) niet helemaal lekker volgens mij

Ja dat stond er bij mij eerst ook! Super irritant zeg. Dan hoop ik maar dat we allebei snel ons pakketje krijgen.

Dat weiger ik dus, vind het belachelijk dat dat nummer geld kost (heb ik wel vooral me zelf mee want als je mailt duurt het allemaal nog veel langer :joy:)

Is bij jou de tracking inmiddels al veranderd? Bij mij blijft dus maar steeds hetzelfde staan (datum van gisteren en “hou je track&trace in de gaten”).
Super irritant dit weer. Dat pakketje komt in zo’n klein kartonnen doosje, maar vaak passen die niet lekker in de brievenbus hier omdat ze blijven steken in de klep. Dus dan belt de postbode aan. Maar dan moet ik dus wel thuis zijn :roll_eyes:

DPD die geen geschatte bezorgtijd geeft

Jawel dat krijg je op de dag zelf! Ik krijg dan een mailtje met tussen 15:30 en 16:30 bezorgen we en je kunt zien hoeveel stops er nog voor je zijn. Vond dpd altijd kut maar de laatste tijd zijn ze echt chill.

Echt? Het moet vandaag komen maar ik heb nog niks ontvangen. Wel handig dan

Ik had gisteren een pakketje van ze en kreeg om 11.10 een mailtje met het tijdsvak en had maandagavond een mail gehad met dat het pakket onderweg is maar nog geen tijd, dus misschien krijg jij het ook nog!

1 like

Bij mij ook nog onveranderd. Mega irritant. Het is bij mij sowieso geen brievenbuspakketje dus nu heb ik geen flauw idee wanneer er iemand thuis moet zijn.

Haat aan dpd, gewoon aangeven dat ik niet thuis was terwijl mijn vriend en ik er beide waren. Nu gaat het naar een pakket punt, die hier nergens in de buurt zitten

Ik had gister voor het eerst iets wat via dpd kwam, en toen kreeg ik mail over het geschatte bezorgvak, op dat tijdstip was er niemand thuis. Dus ik meteen in die mail klikken op de opties die je hebt om naar bezorgpunt te laten brengen of een andere dag te kiezen. Dus ik had de bezorging via die site veranderd naar vandaag, krijg ik vervolgens gister alsnog bericht dat het pakketje ergens bij een kapper naast mn huis is gebracht
 waarom geef je de optie om mensen dingen te laten wijzigen als je er toch vervolgens niks mee doet??

Maandag was m’n moeder de hele dag thuis en zou er ook iets worden bezorgd met DHL, staat er rond 17:00 uur: ‘‘Ontvanger gesloten’’

Gesloten? Alsof ik een bedrijf ben ofzo.

Meh echt stom. De postbode kwam net, maar die had ook niks bij zich :frowning:

Hopelijk hebben we beiden morgen meer geluk :crossed_fingers:

Nouja zeg. Ik krijg nu een melding in de app dat het bezorgd is :joy:. Wat een gedoe.