Pakketjesirritaties

Mijn pakketje is kwijtgeraakt door DPD en er komt gewoon geen antwoord van ze. Echt bizar, hoe raak je zoiets kwijt?? Gelukkig is de webshop heel coulant en hebben ze het geld direct teruggestort. Heb het opnieuw besteld, ben benieuwd of het nu wel aankomt :thinking:

Iemand klaagde laatst over mijn verzendkosten en of ik niet met DPD kon versturen want dat is goedkoper. Nee dus, want van alle partijen zijn die nog het meest onbetrouwbaar.

1 like

Wat heb ik mezelf aangedaan. Ik heb weer pakketjes besteld waarbij DHL voor de verzending zorgt. FAAAAAAAAAAAAK

1 like

:weary: Ik wacht nog steeds op DHL. Het pakketje kon niet bezorgd worden (ongeldig adres ofzo) en staat nu al 3 dagen op ‘klaar om naar het sorteercentrum’ te gaan. Zouden ze hem kwijt zijn? Heb daar niet voor betaald, doe ik pas achteraf, maar vervelend is het wel.
Dan IKEA waar ik niets van weet. Heb die wel benaderd via Facebook, dus als ik daar morgen nog niets van hoor, ga ik bellen. Gelukkig ook nog niet voor betaald.
En dan wacht ik nog tot een verzender een pakje op de bus doet. Dat komt met PostNL, dus fingers crossed.

Dhl die mijn pakket naar een pakketpunt een stad verderop wil sturen. Dacht het niet maat, was gewoon thuis, mijn buren ook, en er is een pakketpunt hier vijf minuten fietsen vandaan. Gelukkig in kon ik nog aangeven dat ze het morgen moeten bezorgen. Maar dan echt!!

:weary: Hier nog steeds geen van de pakketjes binnen waar ik het hierboven al over had. Bij IKEA is 'ie vertraagd (fijn ook dat jullie het me melden) en dat moest ik via de klantenservice ontdekken. Planning is deze week, maar ja, zeker weten ze het niet.
En DHL kan het vandaag weer niet leveren, want dit keer is de ontvanger ('t plaatselijke HEMA-filiaal dus) dicht ‘wegens vakantie.’ Knap, ik ben er nog geweest vandaag. :weary: Wat een drama is DHL, zeg.

Ik wacht nu nog op PostNL, dus hopelijk komt die wel.

Nou er zat een briefje in de bus dat mijn pakket retour gaat. Super. Was expres thuis gebleven tot half 3 omdat het voor 2 uur bezorgd zou worden. Kut dhl.

God eindelijk aangekomen. Van mijn Vinted portemonnee gelijk nieuwe shoes gekocht

Ik heb vorige week een klacht ingediend bij UPS, omdat de bezorger nog nooit van het fenomeen deurbel had gehoord. Nu krijg ik net reactie op mijn klacht met daarbij de vraag of ik in de gelegenheid ben het op te halen en zo niet, dat ze er dan een bezorger heen sturen om het op te halen en naar me toe te brengen. Echt heel netjes! Ik heb het al opgehaald en het was ook echt hier om de hoek. Maar dat vind ik nu eigenlijk best jammer, had het wel leuk gevonden als ze die achterlijke bezorger helemaal terug hadden gestuurd om 100 meter verderop een pakket op te halen om het naar me toe te brengen

1 like

Ja zit ik hier netjes voor m’n raam op m’n nieuwe game te wachten
 zegt de track & tracĂ© dat het pakket is afgeleverd, alleen zit er niets in de brievenbus :cry:. Heb het busje wel zien rijden

Bij de buren?

Niet dat ik weet, staat nergens + het kon gewoon door de brievenbus dus t was ook niet nodig

Dit had ik laatst ook. Busje reed langs en die vent had in de app gezet dat bezorgen mislukt was en ik het bij een punt in de buurt moest ophalen.
Hij was te lui om hem daadwerkelijk in de bus te rammen. Heb een klacht ingediend.

1 like

Uggh wat stom. Maar hier staat dus dat het wel gelukt is, maar waar is ie dan :sweat_smile:

Ik verwacht niet dat deze vandaag nog gaat komen. Ben benieuwd wanneer het nu gaat zijn.

Ik had vandaag extra voor alle pakketjes die zouden komen de poort opengezet met een briefje op het hek ‘hoi! Pakketjes bij de voordeur aub’ en DHL vertikt het gewoon om de auto uit te komen ofzo? Want kreeg een melding dat ik niet thuis was terwijl ik op dat tijdstip wel thuis was.

Dat heb ik 9 van de 10 keer bij dhl, ze proberen het gewoon niet eens. En dan ook nog telkens een euro betalen als je iemand van dhl wilt spreken :rage:

Dit heb ik ook maar dan met een brievenbuspakketje. Bezorgmoment is ook nog steeds niet aangepast dus wanneer het dan wel komt weet ik ook niet. Eerst stond er trouwens “sorry we hebben vertraging. We proberen uw pakketje uiterlijk voor 22:00 te bezorgen”. Maar nu dus dit. Gaat iets (weer) niet helemaal lekker volgens mij

Ja dat stond er bij mij eerst ook! Super irritant zeg. Dan hoop ik maar dat we allebei snel ons pakketje krijgen.

Dat weiger ik dus, vind het belachelijk dat dat nummer geld kost (heb ik wel vooral me zelf mee want als je mailt duurt het allemaal nog veel langer :joy:)