Pakketjesirritaties

Is bij jou de tracking inmiddels al veranderd? Bij mij blijft dus maar steeds hetzelfde staan (datum van gisteren en “hou je track&trace in de gaten”).
Super irritant dit weer. Dat pakketje komt in zo’n klein kartonnen doosje, maar vaak passen die niet lekker in de brievenbus hier omdat ze blijven steken in de klep. Dus dan belt de postbode aan. Maar dan moet ik dus wel thuis zijn :roll_eyes:

DPD die geen geschatte bezorgtijd geeft…

Jawel dat krijg je op de dag zelf! Ik krijg dan een mailtje met tussen 15:30 en 16:30 bezorgen we en je kunt zien hoeveel stops er nog voor je zijn. Vond dpd altijd kut maar de laatste tijd zijn ze echt chill.

Echt? Het moet vandaag komen maar ik heb nog niks ontvangen. Wel handig dan

Ik had gisteren een pakketje van ze en kreeg om 11.10 een mailtje met het tijdsvak en had maandagavond een mail gehad met dat het pakket onderweg is maar nog geen tijd, dus misschien krijg jij het ook nog!

1 like

Bij mij ook nog onveranderd. Mega irritant. Het is bij mij sowieso geen brievenbuspakketje dus nu heb ik geen flauw idee wanneer er iemand thuis moet zijn.

Haat aan dpd, gewoon aangeven dat ik niet thuis was terwijl mijn vriend en ik er beide waren. Nu gaat het naar een pakket punt, die hier nergens in de buurt zitten

Ik had gister voor het eerst iets wat via dpd kwam, en toen kreeg ik mail over het geschatte bezorgvak, op dat tijdstip was er niemand thuis. Dus ik meteen in die mail klikken op de opties die je hebt om naar bezorgpunt te laten brengen of een andere dag te kiezen. Dus ik had de bezorging via die site veranderd naar vandaag, krijg ik vervolgens gister alsnog bericht dat het pakketje ergens bij een kapper naast mn huis is gebracht… waarom geef je de optie om mensen dingen te laten wijzigen als je er toch vervolgens niks mee doet??

Maandag was m’n moeder de hele dag thuis en zou er ook iets worden bezorgd met DHL, staat er rond 17:00 uur: ‘‘Ontvanger gesloten’’

Gesloten? Alsof ik een bedrijf ben ofzo.

Meh echt stom. De postbode kwam net, maar die had ook niks bij zich :frowning:

Hopelijk hebben we beiden morgen meer geluk :crossed_fingers:

Nouja zeg. Ik krijg nu een melding in de app dat het bezorgd is :joy:. Wat een gedoe.

Echt? Wat slecht joh. Ik snap echt niet wat ze daar allemaal doen hoor.
Als dit pakketje bij mij ook niet bezorgd wordt/kwijt is dan is dit al het vierde dit jaar…:roll_eyes:

Oh lekker bezig daar. Hopelijk ontvang je het snel.

Oh huu wacht hij is bij jou wel echt bezorgd? Dacht dat je wel een melding had gekregen maar geen pakketje haha

Nou het zou bij de buren moeten liggen. Maar die zijn niet thuis dus ik ben nog niet 100% zeker :joy:

Ow haha nee dat is ook niet handig. Hopelijk ligt het wel echt daar. Heeft tenminste één iemand van ons vandaag geluk gehad :sweat_smile:

Ja Budbee had ik pas ook, nooit eerder van gehoord. Maar werkte inderdaad wel goed. Ook foto van wie het kwam bezorgen en je kon ook typen waar ze het achter konden laten, wel fijn

1 like

Gistermorgen iets besteld, zodat het inderdaad dezelfde dag verstuurd kon worden. Webshop meldt dat voor 23.00 uur bestellen volgende dag leveren is. Dus was in ieder geval op tijd.
Verheugd op het artikel (verzwaringsdeken, hopelijk eindelijk een keer een nacht goed doorslapen) want kan het dan meteen vanavond gebruiken.
PostNL app meldde gisteren dat het inderdaad vandaag zou komen.

Kijk ik vanmorgen, is het verplaatst naar dinsdag tussen 17.00 en 21.00 uur… Luxeprobleem, maar baal daar dan zo van.
Contact met webshop gehad, en ligt inderdaad aan PostNL. Hij baalt er ook van, want kan belofte op webshop zo niet waarmaken.

Ik zou allang een pakket in huis moeten hebben van seaborne??? Nooit van gehoord. En track and trace geeft aan dat mijn adres niet klopt en ik hoor niks meer van ze. Mijn adres klopt gewoon, alleen niet overal pakt ie mijn huisnummertoevoeging

Nou ik werd vandeweek wel gesmst door een nummer over mijn adres. Heb doorgegeven dat het gewoon klopt, maar dat de toevoeging vaak een foutmelding geeft. En toen kreeg ik terug ‘oke top gaan we doorgeven’. Maar of dat die koeriersdienst was of het bedrijf waar ik besteld heb, geen idee. Ik heb gisteravond nog wat naar ze gestuurd, maar in t weekend natuurlijk geen reactie