Echt? Wat slecht joh. Ik snap echt niet wat ze daar allemaal doen hoor.
Als dit pakketje bij mij ook niet bezorgd wordt/kwijt is dan is dit al het vierde dit jaar…
Oh lekker bezig daar. Hopelijk ontvang je het snel.
Oh huu wacht hij is bij jou wel echt bezorgd? Dacht dat je wel een melding had gekregen maar geen pakketje haha
Nou het zou bij de buren moeten liggen. Maar die zijn niet thuis dus ik ben nog niet 100% zeker
Ow haha nee dat is ook niet handig. Hopelijk ligt het wel echt daar. Heeft tenminste één iemand van ons vandaag geluk gehad
Ja Budbee had ik pas ook, nooit eerder van gehoord. Maar werkte inderdaad wel goed. Ook foto van wie het kwam bezorgen en je kon ook typen waar ze het achter konden laten, wel fijn
Gistermorgen iets besteld, zodat het inderdaad dezelfde dag verstuurd kon worden. Webshop meldt dat voor 23.00 uur bestellen volgende dag leveren is. Dus was in ieder geval op tijd.
Verheugd op het artikel (verzwaringsdeken, hopelijk eindelijk een keer een nacht goed doorslapen) want kan het dan meteen vanavond gebruiken.
PostNL app meldde gisteren dat het inderdaad vandaag zou komen.
Kijk ik vanmorgen, is het verplaatst naar dinsdag tussen 17.00 en 21.00 uur… Luxeprobleem, maar baal daar dan zo van.
Contact met webshop gehad, en ligt inderdaad aan PostNL. Hij baalt er ook van, want kan belofte op webshop zo niet waarmaken.
Ik zou allang een pakket in huis moeten hebben van seaborne??? Nooit van gehoord. En track and trace geeft aan dat mijn adres niet klopt en ik hoor niks meer van ze. Mijn adres klopt gewoon, alleen niet overal pakt ie mijn huisnummertoevoeging
Nou ik werd vandeweek wel gesmst door een nummer over mijn adres. Heb doorgegeven dat het gewoon klopt, maar dat de toevoeging vaak een foutmelding geeft. En toen kreeg ik terug ‘oke top gaan we doorgeven’. Maar of dat die koeriersdienst was of het bedrijf waar ik besteld heb, geen idee. Ik heb gisteravond nog wat naar ze gestuurd, maar in t weekend natuurlijk geen reactie
Dat zal wel meevallen. Het is niet heel koud en de meeste planten kunnen wel tegen een stootje. Mits je het maandag of dinsdag gewoon krijgt natuurlijk.
Ik heb nog eens bij die track and trace van seabourne gekeken en zij dragen het dan weer over aan dhl (wat natuurlijk ook nooit goed gaat). Dhl zegt je adres klopt niet en zij hebben het bij de verzender nagevraagd. Die mij dus een sms stuurde. Maar dhl bezorgt wel vaker bij mij (of nouja, dat is de bedoeling, aanbellen lukt ze nooit zo goed) en mijn adres met toevoeging is nooit een probleem. Nu wel ineens
Nee joh. Een pakketje wat ik verstuurde, raakte 2,5 week zoek en was niks aan de hand. Hadden alleen wat water nodig.
Niet een pakketje, maar gewone post (dus hoort eigenlijk niet hier maar frustratie is hoog). Ik had in de app gezien dat ik vorige week zaterdag post zou krijgen met m’n VOG dat ik voor m’n nieuwe werk nodig heb. Ik heb 'm nog steeds niet binnen, en de andere post van die dag (dat uiteindelijk pas op dinsdag bezorgd werd) wel. Ik heb er na een week weinig vertrouwen in dat ie nog komt, dus dan moet ik maar een nieuwe aanvragen? Ze zien me al aankomen met declaratie van 2x VOG op m’n nieuwe werk…
En mag ook niet starten met werk voor ik dat ding heb ingeleverd dus ik kan PostNL niet rustig afwachten…
Die app werkt sowieso niet altijd lekker. Ik heb regelmatig dat post op dinsdag aangekondigd wordt en het dan pas op zaterdag komt. Of helemaal geen aankondigingen.
Kan aan veel dingen liggen dat het later komt. Vertraging in de sortering, in een verkeerde wijk terechtkomen waar het vervolgens blijft circuleren, verkeerd bezorgd etc.
Ik zit op DHL te wachten zodat ik de deur uit kan. Die gast is al ruim een half uur te laat na het aangegeven tijdsvak. En ik moet zo echt weg. Geef mij mijn pakketje
Oh daar was ie al hahah maar ik bedenk nu ook net dat UPS ook nog niet is geweest.
Gatsie, ik had een plantenaankoop zo uitgekiend dat ze aan zouden komen op dagen dat ik gewoon vanuit huis werk (dacht ik), maar de verkoper verzend pas later waardoor ze vandaag tussen 11:00 en 15:00 komen volgens DHL. Klopt vast weer niks van en dit is de enige dag deze week dat ik van 15:00 tot 18:00 ergens moet zijn. Ik wil niet dat m’n babies in 15 graden ergens moeten rondhangen!
Ik zat vanmiddag te vloeken op de bezorgers en al een boze tweet gestuurd omdat mijn pakketje al ergens anders ligt… blijkt mijn bel het ineens niet meer te doen
Ik krijg ineens mail dat mn pakket door dpd bezorgd is. Nou was ik even niet thuis maar toen die mail kwam was ik al even binnen (denk ook al om 10u wat ze noemen als aflevertijdstip) en er ligt sowieso nergens een briefje