Dpd is evil, toen mijn vriend en ik gewoon de hele dag thuis waren kregen we ook; jammer dat je er niet was. Geen briefje niets. Ik vraag me af of de bezorger in de buurt van het appartement is geweest…
Ja mn huisgenootje was sowieso thuis geweest en ook niets of niemand gehoord of gezien?
Heb contact met ze opgenomen en toen was t ja hij is bezorgd op adres x. Ja dat is mijn adres maar niks hoor?? En dan moest ik maar contact opnemen met de afzender… bedankt voor niets dus
Ja hoor, opeens ligt het pakket nu bij de DHL punt
hahahaha persoonlijke koerier van Lucifer himself, echt de enige benaming die DHL waard is
Oke de afzender had het pakket van de week opnieuw verstuurd, kwam netjes binnen.
Komt nu ineens iemand van een paar huizen verderop het eerste pakketje brengen; “dit was bij ons voor de deur gezet laatst”. (Nadat het er dus al ongeveer een week stond, maar zij dachten vast dat ik wel een briefje had gehad en t gewoon niet ophaalde) Ons huis heeft geen nummerbordje dus ik denk dat de bezorger het voor het verkeerde huis heeft neergezet denkende dat het bij het juiste nummer was Ik wist wel dat het niet bij de buren was bezorgd, maar ben niet verder de straat doorgegaan.
Nou mysterie opgelost. Mn eerste gedachte was yesss gratis pakketje maar vind t ook sneu voor t bedrijf zelf (niet voor dpd haha) dus ga ze straks wel ff mailen of ik t alsnog kan betalen oid - zou een zelfde bestelling op termijn vast nogmaals doen dus kan het prima gebruiken.
Om hier op terug te komen, had PostNL berichtje gestuurd maar konden natuurlijk niks doen maar die gaf wel aan dat het poststuk als verloren kon worden beschouwd. Dus met dat bericht door naar Justis en die checkten of ik t juiste adres had opgegeven (duh) en nu hebben ze m opnieuw gestuurd en vandaag binnen gekomen. Eind goed al goed
Normaal krijg ik op de dag zelf ergens een mailtje met: Tussen 17:33 en 18:33 staan we voor uw deur.
Ik krijg meestal een sms en via de inlog code kan ik dan ook zien hoeveel stops er nog voor mij zijn
Ik heb dit bij beide pakketjes ook gehad die ik deze week heb ontvangen. Bij mij bleef het vaag in de app, maar kwam het wel gewoon de volgende dag.
Haha wauw ik krijg net een pakketje van ali in mijn brievenbus, dat ik vorig jaar heb besteld en al sinds eind januari in Nederland zou moeten zijn. Volgens mij hebben ze het depot opgeruimd ofzo en nog ergens in een donker hoekje het één en ander gevonden
Zeer spannend. Kreeg net de melding dat er een pakket naar mij onderweg is van afzender Hermes maar het adres is een woonhuis. Dacht gelijk aan dit:
Alleen is het wel mijn volledige naam. HEEL RAAR. En lijkt mij ook geen partij waarbij je op afbetaling kan kopen. Morgen even goed kijken waar de postbode mee aankomt.
Heb je niet iets gewonnen?
Bij mij is dat eigenlijk alles uit het buitenland. Bijvoorbeeld nu morphe.
Niet dat ik zo weet!
@keekie zie inderdaad dat Hermes ook een soort verzendbedrijf/methode is nu. Waarschijnlijk maak ik me ook veel te druk. Of ik heb toch een geheime aanbidder.
Vandaag zouden er eigenlijk 2 pakketjes binnenkomen, 1 via gewoon DHL en de ander via DHL Express(komt uit het buitenland), maar ik ben onverwachts niet thuis vanmiddag dus ik heb geregeld dat allebei de pakketten naar een servicepunt gaan. Nu moet het naar 2 verschillende servicepunten. Het gewone DHL punt zit hier 300 meter verderop en dat servicepunt voor DHL Express 6 km verderop, bergopwaarts Gelukkig heb ik geregeld dat ik er met de auto heen kan, maar wat is dit voor onzin? Waarom kunnen beide pakketten niet gewoon bij het eerste punt worden afgeleverd??? Wat is het verschil???
Er zou vandaag een pakketje worden geleverd via Packs. Echt nog nooit van gehoord. Het is een brievenbuspakketje, dan zou er niks mis moeten gaan zou je denken. Het zou om half 10 zijn bezorgd en ik heb natuurlijk niks gehad. Ik wist al dat bezorgers een error in hun hoofd krijgen van het fenomeen deurbel. Dat snappen ze niet. Maar een brievenbusklep optillen om er een pakketje doorheen te duwen is blijkbaar ook te moeilijk voor ze. Ik word echt zo moe van al die bezorgers
Ik heb ooit iets met Packs gekregen, die man werd boos op mij omdat ik volgens hem niet wist in welke straat ik woonde. Zijn navigatie zei dat mijn straat anders heette, ik had het gewoon al jaren verkeerd, hij kon zich niet voorstellen dat andere bezorgers ooit iets bij mij konden bezorgen
Hahahaha wauw wat een figuur. Ik wil ze nu gaan bellen of mailen, maar ze hebben uiteraard geen mailadres of telefoonnummer
Oh toch wel, ik ga t eens proberen
Edit: hahaha die vrouw begreep niet helemaal hoe het zit in een complex ‘ja heb je dan iets van een algemene balie waar dan alles wordt afgegeven?’ Nou nee, ik heb gewoon een brievenbus. En toen heeft ze iets met coördinaten en google maps gedaan??? En toen was het probleem dat google maps verouderd is en dit complex nog niet zichtbaar was en verder werken bezorgers met scanners. Maar mijn huisnummertoevoeging op het pakket is hetzelfde als op mijn brievenbus, dus ik begreep geen hol van die vrouw. Maar de oplossing is uiteraard hetzelfde als altijd: ‘neem maar contact op met de verzender’
Ugh, artikelen die wel op de pakbon staan zitten niet in mijn pakket. Zo’n hekel aan dat soort fuckup’s, hopen dat de klantenservice een beetje soepel loopt😅