Pakketjesirritaties

Mijn pakket zou zaterdag komen maar ik was niet thuis, toen stond er bezorgd bij post NL punt.
Ik dus naar 2 post NL punten geweest vanmorgen want er stond niet bij naar welke het was, hadden ze allebei niks.
Nou staat er net ineens weer dat het nu naar een post NL punt gaat dus ik kan daar dalijk weer langs gaan rijden. Hoop maar dat het er dit keer wel echt is dan :sweat:

Het wordt nu nog spannender. Er komen nu 2 pakketjes van ā€˜Hermes’ maar een met als afzender een adres in Rotterdam en de ander uit Bergen.

1 like

Ik had producten besteld voor mijn bedrijf en kreeg het pakket binnen. Ik dacht al wat zwaar, zaten er 2 bestellingen voor een ander bedrijf in. Ik netjes gemaild joh verkeerd ontvangen wat moet ik er mee doen. Kreeg ik terug hier is een retour label. Niet eens dank je wel of zo. Dus ik heb vandaag geĆÆrriteerd die zware doos naar de post gebracht

Ik heb ook nog nooit iets positiefs meegemaakt met DPD. Heb eergisteren iets besteld (uit Nederland), zou vandaag bezorgd worden maar DPD heeft het vanuit Veenendaal naar Engeland gestuurd. En het zou vandaag bij mij aan moeten komen…

DPD bestaat alleen om DHL in een goed daglicht te zetten. :pensive:

8 likes

Ik heb ook wel iets van Hermes gekregen met een adres in Bergen. Wat er in zat was uiteindelijk iets wat ik bij Bol besteld had. Heb je laatst iets bij hun besteld? Weet je al meer?

Nog niets binnen! Maaaarrrr zie nu dat Beauty Bay ook met een Hermes verzend dus vermoed/hoop dat dat het is :slight_smile:

1 like

Ben de een van de weinigen die bijna alleen goede ervaringen heeft met DPD. Het is 1 keer misgegaan, toen stond het pakket voor de deur. En een keer heeft de bezorger het op het verkeerde adres geleverd, maar dat heeft hij zelf rechtgezet.

Even hier op terugkomend, het is nog erger geworden, de 2e keer dat ik ging hadden ze namelijk nog steeds m’n pakket niet. Sinds toen staat er iedere dag in de app, onderweg naar post NL punt en iedere avond staat er dat het bezorgd is, om vervolgens de volgende dag weer aan te geven dat het onderweg is?? :roll_eyes:

Ik had het ook al in het Chinese webshoptopic geplaatst, maar er is gisteren bij mij een hele vrachtwagen aan pakketjes van Ali in ƩƩn keer afgeleverd. Bij sommige pakketjes gaat de besteldatum wel vier maanden terug! Dus er is hoop voor iedereen die nog op Chinese meuk wacht.

4 likes

Wat leuk. Net pakjesavond!
Ik wacht ook al vanaf januari op 3 bestellingen maar heb de hoop opgegegeven na het zien van die hele berg gedumpte pakjes.

1 like

Ja, het is net alsof Sinterklaas en Kerst op ƩƩn dag vallen! Hartstikke leuk :joy: Ik hoop dat jouw pakketjes nog aan zullen komen, al snap ik dat je de hoop opgegeven hebt… Balen zeg. Ik hoop dat het geen dure of belangrijke dingen waren?

1 like

Ik bestel haast nooit iets wat meer dan 20 euro is bij een niet Europese webshop. Maar ik kon de verleiding niet weerstaan 2 weken terug, een leren laptop case/sleeve van 38 euro… Nu moet ik inklaringskosten betalen bij PostNL :pensive: Dus ik mag hopen dat de case het allemaal waard is.

Weet niet of deze frustratie hier al eerder genoemd is, maar HOE kan/mag je pakketpunt worden als je alleen van woensdag tot en met zaterdag open bent en dan maar tot 17.00 (zaterdag) of 18.00u (doordeweekse dagen). Zwaar frustrerend dat ze dicht zijn op zondag maandag dinsdag. Ik wil gewoon mijn pakket

2 likes

Vinylplaat die zogenaamd in de brievenbus zou passen was afgeleverd om XX:XX.
Plaat hadden ze vaag bevestigd aan het woonhuis. :upside_down_face:

Heh? Ik krijg een brievenbuspakketje van iemand die ik niet ken. Ik heb ook niks besteld :face_with_raised_eyebrow:

Wat zijn jullie ervaringen met het ontvangen van digitale verzendbewijzen van PostNL? Via de mail dus (is nieuw sinds dit jaar).

Het valt mij nu op dat ik er geen heb ontvangen na mijn laatste retourzending en daar baal ik een beetje van… Hopelijk komt het nog goed, maar PostNL kan iig niets voor mij betekenen. Voortaan kies ik toch maar voor een locatie waar ik een papieren briefje meekrijg.

Edit: ik zie nu in m’n mail dat ik bij retourzendingen nooit digitaal een verzendbewijs heb ontvangen? Alleen bij pakketjes naar kennissen/particulieren. :face_with_raised_eyebrow:

Wat vervelend. Klinkt alsof PostNL het systeem nog niet goed op orde heeft. Ik heb alleen ervaring met digitale verzendbewijzen van DHL en die staan altijd binnen een paar minuten in mijn mail. Zo zou het bij PostNL ook moeten gaan denk ik. Heb je de winkel gebeld? Misschien kunnen ze alsnog een papieren bewijsje printen?

Ja DHL is idd snel! PostNL overigens ook bij zendingen naar particulieren. Alleen bij antwoordnummers ontvang ik dus niets? Lijkt me niet dat ik de enige ben… En het is een heel druk PostNL-punt, dus dat zou toch meer problemen moeten opleveren. Ik ga er overmorgen langs.

Ja, je zou zeggen dat daar meer klachten over zouden zijn. Ik hoop dat je alsnog je track & trace code zult krijgen! Het is echt vervelend om in onzekerheid te zitten.

1 like