Pakketjesirritaties

Hoe werkt dat precies, je krijgt dan dus alleen een mailtje met bewijs van afgeven ofzo i.p.v. zo’n papieren dingetje? moet je dan elke keer je e-mailadres doorgeven aan diegene van dat punt ofzo?

Meerdere keren per week wordt er aangebeld of ik iets aan kan nemen voor een ander in de straat. Ben er nu een beetje klaar mee. Je hebt trackingcodes, gebruik ze zodat je thuis bent of laat het bij een pakketpunt bezorgen.

2 likes

Dit dus :point_up:t3: Mijn buren bestellen ook altijd van die grote dingen zoals zakken met potgrond en kinderstoelen, maar zijn zelf nooit thuis + hebben geen zin om ze op te halen die dingen staan dan bij mij in de gang voor 2 of 3 dagen :triumph:

In de PostNL-app sta ik geregistreerd met m’n mailadres (voor als ik zelf verzendlabels aanmaak voor particulieren/vrienden dus).

En bij DHL wordt m’n mailadres voorgelezen zodra ze het retourlabel scannen. Die is dan gekoppeld aan de barcode denk ik, door de webshop?

Ik kreeg vanavond ook de vraag of ik het digitaal wilde! En dan moest ik mijn e-mailadres invullen ofz. Had haast dus heb gewoon papier genomen

Mijn pakketje van UPS werd een dag eerder bezorgd, maar ik was die dag (gisteren) niet thuis. Heb het gewijzigd naar afhaal bij een UPS locatie. Gedaan om 09.00 uur gisteren en sindsdien helemaal geen tracking informatie meer. Alleen maar dat het onderweg is naar een UPS locatie (ook echt UPS zelf). Ik vind het echt lang duren en ben bang dat het kwijt is geraakt ofzo. Iemand hier ervaring mee? Zit een dure tas in het pakketje :frowning:

Aaah oke ik snap 'm!

Pff ik had een bestelling gedaan van meer dan 100 euro en dat pakket heeft die idioot hier gewoon voor de portiekdeur neergezet. Iedereen had het kunnen meenemen, mag blij zijn dat iemand uit mijn portiek zo aardig was om wél bij mij aan te bellen.

1 like

Ik wacht op een bureau dat omstreeks 15 uur geleverd zou moeten worden. :upside_down_face:

Om 15u50 bel ik de winkel, aangezien er mij verteld was dat ik een uur voor levering nog gebeld zou worden. Zegt de man aan de telefoon dat de bezorger al in de stad is en er in een half uurtje zou moeten zijn.

Het is ruim 17u :upside_down_face: En mijn vriend moet zo meteen weg dus dat ding gaat waarschijnlijk in de hal beneden moeten overnachten (ik vrees dat ik 't alleen geen 3 verdiepingen omhoog gesleurd krijg).

Heeft iemand ervaring met GoParcel?

Ja, een keer een pakket mee ontvangen, had hem op mijn werk laten komen en toen stond er opeens ‘bezorging mislukt’? Terwijl we er gewoon waren. De volgende dag kwam het gelukkig wel.

Bij mij staat er dat het afgeleverd is om 15.10 maar heb het niet ontvangen. Kan echt nergens contactgegevens vinden, lijkt wel alsof het bedrijf niet bestaat :sweat_smile: morgen maar even afwachten dan

Ja vreemd… inderdaad een hele lege website ook. Had er voor dat ene pakket ook nog nooit van gehoord.

Ja ging echt vaag. Er stond de hele tijd op de website dat ze de tracking code niet kenden, en toen stond hij er opeens op en was het al afgeleverd. Was bij een pakketpunt gebracht(had ik voor gekozen). Alleen ze hadden het bij het pakketpunt op een verkeerde plek gezet(bij de retourenvelop) zodat het alweer bijna retour ging. Echt vaag.

Hahaha het klinkt niet alsof ik mijn pakket nog krijg :joy::joy:

Gelukkig is het niet gestolen! Dit doen ze bij mij ook. Om die reden laat ik dure pakketten zelfs bij een pakketpunt afleveren.

1 like

Dit is pas de eerste keer dat het is gebeurd, daarvoor werd het altijd netjes voor de deur afgeleverd, hoe warm het buiten ook was en hoe zwaar het pakketje ook was. Net weer een pakketje voor de deur van de buurman zien staan :confounded: zal wel een nieuwe bezorger zijn

1 like

Ik heb speciaal bij Fonq een parasol besteld want het zou vandaag geleverd worden. Als dit niet het geval was, was ik zelf even naar een winkel gefietst vanochtend. Het is echt niet uit te houden op ons balkon en ik wil ook graag een keer buiten zitten. Daarnaast duurt de hittegolf met zon of überhaupt de zomer niet zo lang meer dus ik wil het gewoon snel hebben. Het was volgens hen ook gisteravond verzonden, maar PostNL heeft nog niks gekregen. Dus nu krijg ik het maandag. Lekker zinloos, dan kon ik ook wel ergens anders bestellen.

Dus weet iemand waar ik in de winkel een redelijk goedkope parasol met knik kan kopen (30-40 euro?).

Niet met knik, maar ik heb op mijn balkon een strandparasol van de Action. Die steker voor in het zand heb ik vastgemaakt met ijzerdraad en dan kan je de parasol daar makkelijk in stoppen en uithalen. Kostte zo’n €4. Misschien is zoiets een optie tot je andere parasol er is

1 like

Ik ben stad en land afgegaan voor een goedkope strandparasol maar helaas.

Het stomme is dat het pakketje nog steeds niet bij PostNL is. Deze hittegolf is straks voorbij als ik eindelijk mijn parasol heb. Dan kan ik er in de regen onder zitten :+1: