Pakketjesirritaties

Nou ja, weet niet of dat in elk gebied gedaan wordt, maar mijn leidinggevende is er in elk geval actief mee bezig. Want ik krijg dus altijd datzelfde idee als jij van de klantenservice.

:frowning: Wel echt balen van je spullen.

Ja dat zal inderdaad ook wel per regio verschillen. Stom! Mja niks aan te doen helaas

Volgens mij is de klantenservice ook extern ingewchakelde mensen toch? Niet van postnl zelf? Dat zou natuurlijk ook wel wat verklaren, al is het absoluut geen positieve reclame zo haha

Volgens mij wel inderdaad, al weet ik van de klantenservice verder niet meer dan ieder ander, haha. Als ik zelf een klacht heb over mijn postbezorging moet ik daar ook aankloppen.

Haha zo klinkt het net alsof het een soort staatsgeheim is. Postnl en het mysterie van de klantenservice. Bassie & Adriaan is er niks bij :clown_face:

2 likes

Huh. Ik had gisteren een Ereader besteld, met een hoes, bij elkaar toch bijna 200€. Bij bol.

En kreeg gister avond al bericht dat het in de brievenbus paste dus niet hoefde thuis te blijven enzo. Dus ik dacht dat gaat om die hoes.

Maar ze hebben zonet een dun boekendoosje met daarin 200€ aan waarde (ereader en hoes) door de brievenbus gegooid?
Ligt het aan mij dat ik het gek vind dat dat per brievenbus pakketje gaat?! Kijk bij ons komt t meteen in huis, maar als je zo’n losse brievenbus hebt een paar meter van je huis, ligt daar misschien een halve dag voor 200€ aan waarde in?!

1 like

De bezorger weet natuurlijk niet hoeveel aan waarde erin zit, dus ik kan me goed voorstellen dat wanneer het in de brievenbus past, ze het in de brievenbus deponeren, ervan uitgaande ook dat mensen weten dat ze wat verwachten. Dit heb ik ook hier, wanneer er pakketjes komen en die toevallig door de brievenbus passen, dan wordt die er gewoon in gepropt.

Onlangs had ik een kledingbestelling met een wat hogere waarde en toen werd er door de verzender wel expliciet aangegeven dat ik mijn handtekening moest zetten / mijn identiteit gecheckt moest worden. Dat vond ik wel chill.

1 like

Dat is normaal bij Bol.com met ereaders! Heb er meerdere besteld en allemaal kwamen ze via de brievenbus. Maar bij bol.com weet je dat vaak van te voren omdat je geen track & trace code krijgt en er vaak in de mail ook staat dat je pakket in de brievenbus past. Iig, dat heb ik elke keer gehad.

Ik heb aangegeven bij bol dat Ik mijn pakket op 1 september bezorgd wil hebben omdat we nu niet thuis zijn en ik de buren niet wil belasten. 3x raden wie straks voor een dichte deur staat… Echt, wat een prutsers daar.

Mijn pakket is niet bezorgd en op de post nl app staat dat hij bezorgd is. Wat nu :expressionless::expressionless:

Ik kom nooit in dit topic omdat ik eigenlijk nooit pakketjesirritaties heb, maar nu dus wel (of nou ja: meer verbazing). Ik had iets besteld en PostNL zou het vandaag tussen half 7 en half 9 brengen of zo. Het past niet in de brievenbus. Ik zit gewoon in stilte in huis een beetje te internetten. Krijg ik net een melding: we hebben je gemist, morgen kan je het ophalen bij een afhaalpunt.
Op zich prima, het afhaalpunt zit om de hoek, maar ik ben gewoon thuis? Hoe kan dit? Is het dan gewoon een luie bezorger die geen zin meer heeft om te werken?
Ik wilde gaan chatten met PostNL, maar dat kan maar tot half 8 blijkbaar. Ben vooral echt verbaasd gewoon.

Ik heb ook weer eens gezeik met PostNL (of eigenlijk mijn moeder). Ze zou eerste 29 augustus een wasrek krijgen, maar rek kwam niet. Toen werd het 31 augustus, maar er kwam geen rek. Gister wederom niet en vandaag weer niet.
PostNL zegt dat ik geen onderzoek oid op kan starten, want ik ben geen klant (dat is de webwinkel). En Bol heeft totnutoe alleen gezegd: O, ja, ik zie dat het niet helemaal goed gaat. Nee, dat had ik ook al gezien op de t&t! En het erge is dat het rek dus al betaald is :roll_eyes: :face_with_symbols_over_mouth:

Ik vind b.com wel echt goed qua klantenservice dus ik zou me niet zo’n zorgen maken dat het al betaald is, zij zijn (bij mij iig) heel coulant en sturen dan gewoon een nieuw rek op.

3 likes

Ik zou een aangetekend pakket krijgen en dat is zogenaamd bezorgd en iemand heeft ook getekend, maar dat ben ik zeker niet. Nu kan ik het dus gaan zoeken bij één van mijn 300 buren. Wat is het nut dan nog van aangetekend versturen?

1 like

Ik vind het eigenlijk maar kut dat pakketbezorgers standaard naar je buren gaan als jij niet thuis bent. Breng die zooi gewoon direct naar een door mij gekozen afhaalpunt?

2 likes

Een pakket dat uit Korea moet komen ligt nu al weken in Australië. Hoe dan?!?!

Jezus wat is DPD een kut bedrijf.

Ik ben té pissig om het hele verhaal te typen maar wat een slechte kut organisatie is dat zeg.

Laat nooit iets bezorgen met DPD want het duurt een eeuwigheid voor je je pakker krijgt en dan kan je em alsnog zelf ophalen op 1 of anders gare parcelshop in een rare uithoek.

KUT DPD :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:
( ja mn frustratie zit hoog)

+1. Ik kreeg een mailtje met de tracking, dan denk je “wat fijn, dan krijg ik ook het tijdslot zodra het pakket onderweg is”. Nope, kreeg het tijdslot pas te horen tijdens het tijdslot zelf.

1 like

Echt 1 grote irritatie. :triumph::face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Vind de service van C.oolblue ook niet al te best. Vriend had vorige week dinsdag een wasmachine besteld, omdat die van hem kapot was. Vandaag besteld, morgen in huis. Vervolgens zaten de busjes de 3 dagen erna vol, dus was de eerste optie zaterdag. Kregen zaterdagochtend een mail dat ze tussen 15:00-16:00 uur zouden komen en een kwartier van tevoren zouden bellen. Wij om 13:00 uur aan de overkant even wat boodschappen gehaald, kijken we in de brievenbus, zijn ze al geweest… Zonder te bellen ook. Zouden ze de volgende dag nog een keer proberen, m’n vriend nog speciaal gebeld of ze echt zouden komen. Hij zou echt zondag bezorgd worden!! Zondag om 13:00 uur nog niks gehoord, dus m’n vriend weer gebeld… Was er iets fout gegaan in de planning en stond nog op het depot en zou dinsdag pas bezorgd worden. Toen waren we weer aan het werk, dus dat werd hem ook niet. Aanstaande zaterdag poging 3. :roll_eyes:

@DonnieDarko huh geen idee waarom dit een reactie op jou is haha.

1 like